Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرافراز ایزدپناه، دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این پل 48 ساله که بر روی رودخانه کُر و بین دو روستا نصب شده به عنوان راه ارتباطی همه روزه محل عبور تعداد زیادی از دانش آموزان و ساکنان محلی است.
وی اظهار داشت: این پل حتی سیم و یا طناب های محافظ در دو طرف ندارد و با همین وضعیت فرسوده و خطرناک همه روزه به عنوان یک معبر ارتباطی بین روستای رحمت آباد با حدود چهارهزارنفر جمعیت و روستای فشنگان با بیش از یک هزار نفر جمعیت مورد استفاده ساکنان این دو روستا قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دهیار روستای رحمت آباد بخش زرقان شیراز ادامه داد:همه ساله در فصل زمستان و لیز شدن چوب های روی این پل به دلیل بارندگی و همچنین جاری شدن آب باران در رودخانه زیر پل، هر لحظه خطر سقوط برای کودکان بیگناه و حتی موتورسیکلت سواران وجود دارد.
ایزدپناه بیان کرد:پیش از این یک دستگاه موتورسیکلت با دونفر راکب از این پل سقوط کرد که یک نفر در دم جان خود را ازدست داد و یک نفر دیگر بر اثر این حادثه نابینا شد.
وی ادامه داد:هرچند در مسافتی تقریبا طولانی یک پل فلزی برای عبور و مرور خودروها در مسیر جاده به سمت خرامه ساخته شده است اما پل معلق به دلیل اتصال مرکز دو روستا به یکدیگر بیشتر مورد استفاده عابران پیاده و موتورسیکلت سواران قرار می گیرد.
دهیار روستای رحمت آباد همچنین گفت: به دلیل همجواری آرامستان این دو روستا در جوار رودخانه و همچنین برای شرکت در مراسم ترحیم در طول هفته تعداد قابل توجهی از مردم از روی پل معلق عبور می کنند.
وی اضافه کرد:در این میان مشکل اصلی ما عبور کودکان و نوجوانان محصل است که خانواده های آنان به دلیل ترس ودلهره باید دانش آموزان را برای عبور از این معبر خطرناک همراهی کنند.
ایزدپناه ادامه داد: بر اساس قول مساعد مسئولان بنیاد مسکن مبنی بر بازسازی این پل،هنوز هیچ اقدامی در این خصوص انجام نشده است.
وی همچنین گفت:جاده ارتباطی روستای رحمت آباد به روستای ایزدخواست بخش مرکزی شیراز به دلیل میان بر بودن همه روزه محل تردد بیش از 200 دستگاه تریلر و کامیون حامل مواد پتروشیمی به بندرعباس است.
دهیار رحمت آباد اضافه کرد:این جاده به دلیل کم عرض بودن و ترافیک بالای آن موجب تصادفات رانندگی و کشته و مجروح شدن تعداد زیادی از مردم منطقه شده است.
روستای رحمت آباد در فاصله 70 کیلوکتری شمال شیراز و 45 کیلومتری شهر زرقان قرار دارد.
7379 /1876
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 تصادفات رانندگی دانش آموزان زمستان کودکان و نوجوانان مسکن 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار گاز، یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد

حسن علی حسینی گفت: نشت گاز موجب انفجار و حریق و تخریب منزل مسکونی در روستای نجم آباد شد.

وی ادامه داد: به دلیل آنکه در زمان وقوع انفجار شخصی در منزل حضور نداشت، این حادثه مصدوم و یا خسارت جانی به دنبال نداشت و تنها موجب تخریب آن شد.

رییس شورای اسلامی روستای نجم آباد گناباد بیان کرد: شدت این انفجار به اندازه ای بود که شیشه های واحدهای مسکونی تا فاصله یکصد متر اطراف این منزل شکست.

روستای نجم آباد از توابع بخش کاخک در فاصله ۲۰ کیلومتری جنوب مرکز شهرستان گناباد قرار دارد.

مرکز شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • بی‌احتیاطی هنگام سیلاب هرمزگان / ۳ نفر کشته شدند
  • ورود روان آب به روستای زین آباد داراب
  • سیل روستای «بلبل آباد» در همدان
  • آبگرفتگی معابر شهر رحمت آباد شهرستان ریگان براثر بارش شدید باران
  • (تصاویر) اهدای شاخه گل به بانوان کم‌حجاب در باغ عفیف آباد شیراز
  • اهدای شاخه گل به بانوان کم‌حجاب در باغ عفیف‌آباد شیراز
  • مهار حریق یک دستگاه خودرو و دکه در زرند
  • آغاز کوچ عشایر در پیشوا
  • انفجار گاز یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد
  • انفجار گاز، یک خانه روستایی در گناباد را تخریب کرد