Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - چهار بازیکن اصلی رئال مادرید تهدید کردند در صورتی که آقای خاص به این جمع کهکشانی ها بازگردد، از این تیم جدا خواهند شد. ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تداوم فراز و نشیب‌های رئال مادرید در فصل جاری  که منجر به حذف این تیم از رقابت‌های جام حذفی اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا شد و امیدهای کهکشانی‌ها به قهرمانی در لالیگا را نیز کمرنگ‌تر کرد، همچنین جایگاه سانتیاگو سولاری را روی نیمکت سفیدپوشان مادریدی متزلزل کرده همه اینها در حالی است که زمزمه‌هایی مبنی بر احتمال بازگشت ژوزه مورینیو به روی نیمکت رئال هم شنیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در همین راستا نشریه «دیلی‌میل» انگلیس گزارش داد؛ سرخیو راموس، مدیران باشگاه رئال مادرید را تهدید کرده در صورتی که مورینیو به عنوان سرمربی جدید کهکشانی‌ها و جانشین سولای آرژانتینی انتخاب شود، این باشگاه را ترک خواهد کرد. همچنین مارسلو، گرث بیل و کریم بنزما نیز مخالفت خود را با بازگشت آقای خاص اعلام و عنوان کرده‌اند در صورت تحقق این اتفاق راهی را که کاپیتان رئال مادرید انتخاب کرده، در پیش خواهند گرفت.

مدیران ارشد باشگاه رئال مادرید قرار است امروز (دوشنبه) جلسه‌ای در این باشگاه برگزار کنند تا در خصوص احتمال انتصاب ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی جدید سفیدپوشان مادریدی تصمیم‌گیری کنند. انتظار می‌رود فلورنتینو پرس، رئیس باشگاه رئال مادرید امروز تصمیم نهایی در این خصوص را بگیرد.

درگیری راموس و مارسلو در تمرینات رئال مادرید

سرخیو راموس در زمانی که مورینیو بین سال‌های 2010 تا 2013 هدایت رئال مادرید را برعهده داشت، رابطه چندان خوبی با این سرمربی پرتغالی نداشت و بارها با یکدیگر به مشکل خورده بودند. کاپیتان کهکشانی‌ها در حالی تهدید به ترک رئال مادرید کرده که تا سال 2021 با این تیم قرارداد دارد.

مورینیو 56 ساله از زمان اخراجش از سمت سرمربیگری منچستریونایتد در ماه دسامبر 2018، هدایت تیمی را برعهده نداشته است. گفته می‌شود رئال مادرید قصد دارد این سرمربی پرتغالی را با قراردادی سه ساله به ارزش 17 میلیون پوند به خدمت بگیرد.

انتهای پیام/

R1015161/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط فلورنتینو پرز ژوزه مورینیو سرخیو راموس رئال مادرید

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فلورنتینو پرز ژوزه مورینیو سرخیو راموس رئال مادرید فلورنتینو پرز ژوزه مورینیو سرخیو راموس رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۹۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!

به گزارش "ورزش سه"، په په با حضور در ترکیب تیم ملی پرتغال مقابل اسلوونی یک رکورد خاص را در دوران فوتبالی خود ثبت کرد و این حضور باعث شد تا رابطه په‌ په با کریستیانو رونالدو از نظر آمار و ارقام در تاریخ فوتبال ثبت شود. 
په‌ په با 343 بازی به بازیکنی تبدیل شد که بیشترین حضور را در مسابقات مختلف با رونالدو داشت و از کریم بنزمای فرانسوی، ستاره سابق رئال مادرید پیشی گرفت. 
رکورد 342 بازی به  دلیل هم‌بازی بودن طولانی این دو چهره در رئال مادرید ثبت شده بود اما حالا با توجه به مجموع بازی‌های ملی و باشگاهی په‌په از سال ۲۰۰۷ تا کنون یک رکورد تازه را به عنوان هم‌قطار رونالدو فوق ستاره پرتغالی فوتبال جهان ثبت کرده است.

دیگر خبرها

  • بازگشت بازیکنان رئال مادرید به تمرینات پس از پشت سر گذاشتن بازی‌های ملی / فیلم
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • خوسلو در رادار منچستریونایتد قرار گرفته‌است
  • بازیکن رئال مادرید و اتهام ارتباط با داعش
  • گل ها، مهارت‌ها و حرکات تکنیکی اندریک، پدیده 17 ساله برزیلی و بازیکن فصل آینده رئال مادرید / فیلم
  • چه‌کسی بیش از همه هم‌بازی رونالدو بوده است!
  • مورینیو می‌خواهد سرمربی رونالدو شود!‏
  • میکل آرتتا و تصاحب رکورد جاودانه ژوزه مورینیو در صورت قهرمانی در لیگ برتر
  • جو مثبت رختکن رئال مادرید؛ کهکشانی‌ها برای استقبال از کیلیان ام باپه لحظه‌شماری می‌کنند
  • خانواده ستاره سابق رئال مادرید به مرگ تهدید شدند