Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیه کریمی روز دوشنبه در حاشیه بازدید از بخش‌های مختلف آموزشی و درمانی بیمارستان امام رضا (ع) تبریز به خبرنگاران گفت: در این بازدیدها به دنبال ایجاد رویکرد مثبت بین ادارات و افراد مراجعه‌کننده و احترام به حقوق آن‌ها هستیم.
وی تاکید کرد: با توجه به این که بیمارستان امام رضا (ع) تبریز به عنوان بزرگترین مرکز درمانی و آموزشی در شمال غرب کشور، روزانه به تعداد زیادی از شهروندان خدمت ارائه می دهد، به عنوان یکی از مکان‌های بازرسی انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


معاون اداره کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: آشنا کردن نیروهای بیمارستان با حقوق بیمار و نحوه رفتار با مراجعان در راستای احترام به حقوق و شخصیت آن‌ها از جمله پیشنهادات مطرح شده به مدیریت بیمارستان امام رضا (ع) در این بازدید بود.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به نقش حاکمیتی و نظارتی استانداری، به نظر می‌رسد بازرسی‌های این چنینی باعث هم‌افزایی بیشتر بین دستگاه‌ها و ایجاد هماهنگی شود.
به گزارش ایرنا، معاون اداره کل امور اجتماعی استانداری آذربایجان‌شرقی به همراه جمعی از بازرسان ادارات استان از بخش‌های توراکس، اورژانس، دیالیز، بستری، VIP، ICU داخلی، انبار دارو و آشپزخانه و رستوران مرکز پژوهشی، آموزشی و درمانی امام رضا (ع) تبریز بازدید کرد.
/3071/6120
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 آذربایجان شرقی امام رضا بیمارستان حقوق دارو 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۹۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام یوسف جمالی ظهر دوشنبه در نشست ستاد برگزاری دهه کرامت استان با مدیرکل صدا و سیمای مرکز بوشهر با اشاره به برنامه‌های فرهنگی و تبیینی در این دهه اظهار داشت: برنامه‌های مختلفی از جمله جشن‌های زیر سایه خورشید در دهه کرامت در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر بیان کرد: در این دهه باید تلاش کنیم سبک زندگی رضوی را برای مردم و اقشار مختلف تببین و تشریح کنیم و زندگی خود را به نور رضوی منور کنیم.

حجت الاسلام جابر آزور دبیر ستاد و مهران خورده بین مقدم جانشین ستاد دهه کرامت استان بوشهر نیز توضیحاتی درباره برنامه‌های این دهه تشریح کردند.

کد خبر 6085598

دیگر خبرها

  • ضرورت شناسایی و تشکیل بانک نخبگان جهت استفاده در پست‌های مدیریتی کشور
  • سرمایه گذاری انسانی در ساماندهی نظام تعلیم و تربیت
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد
  • ظرفیت بالای مرکزی در زمینه پزشکی و تجهیزات درمانی
  • وزیر کشور: پلیس با رعایت کرامت انسانی به عده کمی که قانون حجاب را رعایت نکنند تذکر می‌دهد
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • امام گفتند امروز، موضوع‌شناسی هم کار فقیه است!
  • نسخه جدید گروهک نهضت آزادی برای اصلاح طلبان
  • برنامه‌های متنوع دهه کرامت در استان بوشهر برگزار می‌شود