Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@13:53:40 GMT

فقط 28 درصد پایتخت نشینان ورزش می کنند

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۶۹۴۵۷

فقط 28 درصد پایتخت نشینان ورزش می کنند

ولی الله شجاع پوریان روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با وجود مجموعه های آبی، بوستان ها و مجموعه چند منظوره در سطح پایتخت، سازمان ورزش شهرداری نیز از چند سال پیش اقدامات خوبی برای ترویج شهروندان به ورزش انجام داده است.
وی تاکید کرد: حضور سلبریتی ها و قهرمانان در جمع مردم در تشویق آحاد مختلف به ورزش موثر است و علاوه بر این از تجربیات این افراد می توان نقاط ضعف را برطرف کرده و نشاط و شادابی را برای جامعه به ارمغان آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


شجاع پوریان در خصوص هدف گذاری برای ورزش همگانی تا سال 1404 اظهارداشت: تا هفت سال دیگر، نیمی از مردم کشور به ورزش همگانی خواهند پرداخت.
وی ادامه داد: یکهزار و 100 بوستان برای ورزش زنان و 900 فضای سبز برای مردان در شهر تهران برای ورزش همگانی در نظر گرفته شده است که در 2 نوبت صبح و عصر از این محیط ها استفاده می کنند.
به گفته وی هم اکنون 28 درصد شهروندان تهرانی و 32 درصد از ساکنان شهرستان های استان روزانه در حوزه ورزش همگانی فعالیت دارند.
رئیس هیات ورزش همگانی استان تهران از برگزاری برنامه های «صبح و نشاط » در ایام نوروز نیز خبر داد و گفت: این برنامه روزانه در بیش از 100 بوستان برگزار خواهد شد.
تهرام/7247//1348
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پایتخت جامعه شهر تهران شهرداری فضای سبز 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۶۹۴۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، برای نخستین بار اتحادیه اروپا شش متهم، چهار شهرک نشین صهیونیست و ۲ نهاد مربوط به شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را تحریم کرد.

این افراد و نهادها به دلیل نقض حقوق شهروندان فلسطینی در کرانه باختری تحریم شده اند.

بر اساس اعلام اتحادیه اروپا، حمله‌های خشونت بار شهرک نشینان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها بعد از عملیات طوفان الاقصی به صورت محسوسی افزایش یافته است.

اتحادیه اروپا تصمیم گرفته نهاد موسوم «شباب التلال» که یک نهاد تندرو بوده و حمله‌هایی را علیه فلسطینی‌های ساکن اراضی اشغالی انجام داده تحریم کند.

شهرک نشینان صهیونیست بارها با حمله به خانه‌ها و خودروهای فلسطینی‌ها با سلاح‌های گرم و سرد باعث شهادت و زخمی شدن آنها شده اند.

کد خبر 6082700

دیگر خبرها

  • اتحادیه اروپا برای نخستین‌بار چند شهرک‌نشین صهیونیست را تحریم کرد
  • اجرای برنامه های سلامت محور در منطقه ۹ تهران
  • خزعلی: رمز رونق تولید "مشارکت همگانی" است
  • برگزاری دومین دوره رقابت‌های طناب‌زنی نابینایان به مناسبت روز شیراز
  • یک میلیون و ۲۳۲ هزار لرستانی زیر چتر حمایت بیمه سلامت
  • سرانه فضای ورزشی دانش آموزی ۳۳ درصد افزایش یافت
  • انتصاب ۲ عضو جدید در هیات رییسه فدراسیون ورزش‌های همگانی
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده‌اند
  • سازمان ملل: از زمان آغاز جنگ اسرائیل بیش از ۱۰ هزار زن در غزه کشته شده اند
  • بازگشت پویش دوشنبه‌های ورزشی کارگران به کارخانه‌ها