Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-16@21:02:33 GMT

اپراتور‌های تلفن همراه سال ۹۷ را چطور گذراندند؟

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۰۴۵۳

اپراتور‌های تلفن همراه سال ۹۷ را چطور گذراندند؟

خبرگزاری تسنیم: تعداد مشترکان تلفن همراه طی دهه اخیر همواره روندی افزایشی داشته و تقریبا هر سال توانسته به رکوردی جدید نسبت به سنوات قبل خود دست یابد و از این جهت حائز اهمیت در بررسی ماهیت است، زیرا حوزه‌های ارتباطی دیگر همواره با افت و خیز‌های بسیاری در مسیر توسعه مواجه هستند.

براساس آمار رسمی ارائه شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در حال حاضر بالغ بر ۸۸ میلیون و ۷۲۲ هزار مشترک تلفن همراه در کشور وجود دارد که توانسته ضریب نفوذ این بخش را به نسبت جمعیت، به ۱۰۸ درصد برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود اینکه طی سال‌های اخیر گزارش‌های مفصلی درباره بازار اشباع ارتباطات همراه مخابره در سبک‌های مختلف خبری و تحلیلی ارائه شده، اما بازار رقابت بین بازیگران این حوزه همچنان داغ داغ است و حداقل این را می‌توان از جدل‌های تبلیغاتی آن‌ها بر بستر‌های ارتباطی شاهد بود.

بر این اساس تصمیم گرفتیم وضعیت و جایگاه فعلی اپراتور‌های اصلی تلفن همراه کشور را در مقایسه با جایگاه مشابه سال قبل‌شان بررسی کنیم و شاخص‌های اصلی رقابتی آن‌ها را در دو جدول زیر بگنجانیم تا قابلیت مقایسه و ارزیابی برای تمامی کاربران امکان‌پذیر باشد.

آمار تعداد مشترکان به صورت فصلی (سه ماهه) در نظر گرفته شده، اما ارقام مربوط به ضریب نفوذ، به صورت تجمیعی براساس آخرین وضعیت اپراتور‌ها است.

سهم بازار هم قدرت رقابتی اپراتور‌ها و به عبارتی میزان نقش‌آفرینی آن‌ها در جامعه را بازگو می‌کند.

برای فهم بیشتر جایگاهی که اپراتور‌ها توانستند طی سال ۹۷ به آن دست یابند، جداول زیر را مشاهده کنید.

منبع: فردا

کلیدواژه: اپراتور های تلفن همراه سال 97 مشترکان تلفن همراه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۰۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ؛ مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان شاهین شهر و میمه با اشاره به وقوع یک فقره زورگیری در یکی از محلات حاشیه شاهین شهر گفت: با اعلام اینکه ۲ فرد ناشناس در ساعات پایانی شب با تهدید چاقو اقدام به سرقت گوشی تلفن همراه و وجه نقدی یکی از شهروندان کرده و متواری شده بودند، بررسی موضوع در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.
سرهنگ هادی کیان مهر افزود: با جمع آوری سرنخ‌های موجود سارقان در کمتر از ۴۸ ساعت در مخفیگاه خود در یک عملیات ضربتی دستگیر شدند.
وی با اشاره به کشف ۲ دستگاه تلفن همراه مسروقه به همراه یک قبضه سلاح سرد در بازرسی از مخفیگاه سارقان گفت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات پلیس تا کنون به ۴ فقره زور گیری و سرقت تلفن همراه شهروندان برای درآوردن خرج اعتیاد خود اعتراف کردند.

دیگر خبرها

  • هزینه تعمیرات موبایل در تهران
  • قیمت روز انواع تلفن همراه در ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • ماجرای تخصیص ارز نیمایی به گوشی‌های بالای ۶۰۰ دلار
  • فیلم| ترفندی برای ترمیم آسیب کابل شارژ تلفن همراه
  • بومی سازی دستگاه تمام خودکار تعمیر و باز سازی نمایشگر تلفن همراه
  • استفاده از گوشی در سرویس بهداشتی خطرناک است!
  • بومی سازی دستگاه تمام خودکار تعمیر و باز سازی نمایشگر تلفن همراه + فیلم
  • دستگیری ۲ سارق زورگیر تلفن همراه در شاهین شهر
  • استخدام ۳ قهرمان کشتی کشور در همراه اول
  • دستگاه تعمیر نمایشگر تلفن همراه بومی‌سازی شد