Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه راه اندازی سامانه موسیقی سرمایه ای است که می توان در پژوهش ها بر آن متمرکز شد، گفت: با این سامانه می توانیم درباره فراز و فرود موسیقی در طی چهل سال گذشته پژوهش کنیم.

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری شبستان، مراسم رونمایی از سامانه بانک  اطلاعاتی موسیقی کشور«بامک» پیش از ظهر امروز دوشنبه ۲۰ اسفند با علی ترابی ، مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد اله‌یاری مدیرکل دفتر آموزش و توسعه فعالیت‌های فرهنگی هنری و علی ثابت‌نیا ، مدیرعامل انجمن موسیقی ایران و داود گنجه‌ای، حسن ریاحی و احمد صدری به عنوان اعضای هیات امنای انجمن موسیقی ایرانی در دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این نشست «علی ترابی» گفت: در توصیف زحمات کشیده شده باید بگویم که مدیری که به اهداف بلند مدت فکر می کند  شاید نتایج اش را در دوره مدیریتی خودش نبیند شایسته تقدیر است.

 

مدیر کل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره فقدان سامانه بانک  اطلاعاتی موسیقی کشور گفت: جای خالی سامانه کاملا محسوس بود؛ یکی از خصوصیات خاص کشور ما این است که موسیقی مجوز می‌گیرد اما از طرفی همه این اطلاعات در دفتر موسیقی جمع‌آوری شده است از این نظر سرمایه‌ای داریم که بتوانیم رویش تمرکز کنیم و بتوانیم پژوهش انجام بدهیم.

 

وی اظهار کرد:  سامانه بانک  اطلاعاتی موسیقی کشور می‌تواند مکمل اطلاعات دیگر باشد، ما هم در دقتر موسیقی باید بتوانیم با استفاده از این سامانه مشکلاتی که در آینده با آن مواجه می شویم را برطرف کنیم و با هماهنگی کدی را که در سامانه هر هنرمندی قرار می‌گیرد به عنوان شانسه در دفتر موسیقی در نظر بگیریم.

 

علی ترابی با اشاره به مزایای سامانه بانک  اطلاعاتی موسیقی کشور اظهار کرد: در تشکیل گروه‌های موسیقی دسترسی به این سامانه می‌تواند  کمک کننده باشد و از طرفی درباره نوازنده‌ها شناخت بیشتری به ما بدهد. اینکه در چه زمینه‌هایی فقر داریم.

 

مدیر کل دفتر موسیقی افزود: کارهایی همانند راه اندازی این سامانه  فرش قرمزی نیست و در درازمدت خودش را نشان می‌دهد.

پایان پیام/32

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب 18 اسفند خبرگزاری کانون مساجد شبستان علی ترابی تمرکز سرمایه پژوهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت

در پیام تسلیت علی سرگزی آمده است: درگذشت خبرنگار پرتلاش وباسابقه روزنامه جمهوری در سیستان و بلوچستان، زنده یاد عباسعلی سرحدی موجب تالم و اندوه بسیار شد.

اینجانب فقدان تاثر بار این خبرنگار گرانقدر را به خانواده محترم ایشان و اصحاب مطبوعات و رسانه بویژه جامعه مطبوعاتی سیستان و بلوچستان تسلیت عرض کرده و از خداوند متعال برای آن مرحوم، مغفرت الهی و برای بازماندگان صبوری و شکیبایی مسئلت می‌نمایم.

شادروان عباسعلی سرحدی به عنوان سرپرست و خبرنگار باسابقه جمهوری در سیستان و بلوچستان فعالیت داشت که دیروز درگذشت.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی درگذشت خبرنگار سیستان و بلوچستان را تسلیت گفت
  • همه پروژه‌های فرهنگی-هنری دارای شناسنامه ملی می‌شوند
  • بررسی تأثیرپذیری الکترومغناطیسی تقویت کننده‌های توان کاربردی در تجهیزات مخابراتی توسط محققان کشور
  • معرفی کاریابی‌های برتر استفاده کننده از سامانه جستجوی شغل
  • سُرنانوازی لرستان یک موسیقی جهانی شده است
  • سمیعی: کنسرت‌های موسیقی در بوشهر طبق مجوزهای قانونی برگزار می‌شود
  • توضیح مدیرکل موسیقی وزارت فرهنگ درباره لغو کنسرت‌های بوشهر
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • جشنواره موسیقی «شب‌های موسیق تاک در ملایر برگزار می‌شود