Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@01:21:23 GMT

بهبود فضای کسب و کار پیشنیاز توسعه شهرهاست

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۰۸۶۷

بهبود فضای کسب و کار پیشنیاز توسعه شهرهاست

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز دوشنبه در جریان بازدید از مجموعه تولیدی و ریسندگی بهار ریس اصفهان در جمع خبرنگاران افزود: ارتقای فضای تولید و کسب و کار، ایجاد زیرساختهای درمانی، شهری و امور گردشگری در شهرها فراهم می کند.
وی ادامه داد: شهرهای دهق و علویجه در غرب اصفهان مناطق نمونه ای از حیث تولید و سرمایه گذاری بخش خصوصی به شمار می رود و دیگر شهرهای استان می توانند این دو را به عنوان الگوی مناسب خود برگزیند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار اصفهان ادامه داد : تلاش و نشاط در واحدهای صنعتی این دو شهر مشاهده می شود و فعالان سرمایه گذار خود توانسته اند اشتغالزایی مناسبی در این مناطق پدید آورند.
رضایی خاطرنشان کرد: مجموعه های صنعتی تولید کننده نخ و پارچه در این مناطق پس از برجام با ارتباط با کشورهای دیگر ، ماشین آلات و تجهیزات خود را به روز کردند و بدون وابستگی به دیگر کشورها توانسته اند زمینه تولید و صادرات را فراهم کنند.
وی تصریح کرد: فعالان بخش خصوصی دهق و علویجه در کنار تولید خدمات ارزنده‌ای نظیر تاسیس خانه سالمندان، کلینیک و مجموعه های گردشگری را مهیا کرده اند.
استاندار اصفهان تاکید کرد: قهرمانان واقعی تولید کنندگان بخش خصوصی هستند.
رضایی درباره جاده مواصلاتی اصفهان دهق علویجه گفت: 15 کیلومتر از این محور بهره برداری شد و مابقی آن طی روزهای آینده آماده می شود.
‎عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در سفر یکروزه شهرستانی خود، از جاده در حال احداث دهق - میمه بازدید کرد.
‎این مسیر به طول 36 کیلومتر با سرمایه گذاری یک خیر ساخته می شود.
‎استاندار اصفهان همچنین از کلینیک در حال احداث امام حسین(ع) این شهر و مجموعه تولیدی ریسندگی پایا جین واقع در شهرک صنعتی علویجه و کلینیک امام سجاد(ع) دهق بازدید کرد.
‎منطقه مهردشت در شهرستان نجف آباد دارای دو شهر و 10 روستاست که شهر دهق با 15 هزار نفر پر جمعیت ترین شهر منطقه و پس از آن علویجه با جمعیت 12 هزار و 500 نفر دومین شهر منطقه است.
‎همچنین هشت روستا در تابعه شهر دهق و 2 روستا در تابعه شهر علویجه می باشد که شهرک های صنعتی دهق و علویجه و ناحیه صنعتی حسین آباد ، هسنیجه، خونداب و اشن از قطب های اقتصادی این منطقه می باشد.
‎منطقه مهردشت ( دهق و علویجه) در 80 کیلومتری غرب اصفهان است.
/6026/6020
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سالمندان سرمایه گذاری سرمایه گذاری بخش خصوصی کسب و کار گردشگری 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۰۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان از احداث خیابان گرکان با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال خبر داد.

محمد صیرفی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از احداث خیابان گرکان با اعتباری بالغ بر ۱۱۵ میلیارد ریال خبر داد و اظهار کرد: این خیابان برای تسهیل در تردد شهروندان و در راستای محله محوری احداث شده است.

وی افزود: خیابان‌ها به‌عنوان فضاهایی پویا در شهرها محسوب می‌شود، بنابراین باید به گونه‌ای ایمن و بهینه طراحی شده و آسایش شهروندان را فراهم کنند.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: شهرهای بسیاری دچار مشکلات در زمینه حمل‌ونقل بوده و علت آن طراحی ضعیف شبکه معابری است که شیوه‌های مختلف حمل‌ونقل را با هم ادغام نکرده است یا محیطی امن برای استفاده عابران پیاده و دوچرخه‌سواران فراهم نمی‌کند.

صیرفی‌نژاد با بیان اینکه این خیابان سال‌ها مطالبه اهالی محله گرکان بوده است، تصریح کرد: این خیابان در حال حاضر به‌عنوان یکی از پروژه‌های محرک توسعه برای این محله کمتر برخوردار در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان ادامه داد: در راستای احداث این خیابان احداث پارک محلی نیز با اعتباری بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال در دستور کار قرار گرفته است.

وی اظهار کرد: این خیابان ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و تا ماه‌های آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

صیرفی‌نژاد با تاکید بر اینکه پارک‌ها با افزایش جذابیت‌های شهر، سبب توسعه گردشگری و افزایش درآمد شهری می‌شود، تصریح کرد: فضای سبز تأثیر مستقیمی بر روان شهروندان دارد و از این طریق بر کیفیت زندگی شهروندان که از اجزای کلیدی توسعه پایدار است، تأثیر گذار است.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: این منطقه پروژه‌های عمرانی و فرهنگی دیگری را در راستای محله‌محوری و شهروند محوری در دست اقدام دارد.

کد خبر 745690

دیگر خبرها

  • استان اردبیل جزو ۱۰ استان برتر در بهبود فضای کسب و کار می‌شود
  • احداث خیابان و پارک محلی گرکان در منطقه ۱۰ اصفهان
  • پیشرفت قابل توجه عملیات خطوط انتقال آب فضای سبز در منطقه ۸ اصفهان
  • فراهم آوردن زیرساخت های لازم به منظور تحقق شعار سال ۱۴۰۳
  • اعتبار ۹۴ میلیارد ریالی برای بهسازی و توسعه پایانه باقوشخانه
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی
  • ساخت کامپوزیت‌های پلیمری خودروانکار دردانشگاه صنعتی اصفهان
  • تهیه برنامه مدون در حوزه بهبود فضای کسب و کار البرز
  • زیرساخت‌های شبکه‌های سیار مبتنی بر توسعه فیبر نوری