Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، حسین محمودی با اشاره به برگزاری مراسم تجلیل از اعضای کادر فنی تیم های جودو استان، گفت: در این جلسه از مدال آوران و مربیان تیم های بزرگسالان و نونهالان استان که در رقابت‌های کشور امسال افتخارآفرینی کردند، تجلیل شد.

وی افزود: فرزین شاهباز، امین کامیابی، علی پرهیزگار، جلال محجوب و وحید جدی مدال آوران رقابتهای قهرمانی کشور امسال، نفراتی بودند که با اهدای جوایزی از تلاش های آنان تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیئت جودو، جوجیستو و کوراش خراسان رضوی ادامه داد: محمد گروهی سرمربی تیم بزرگسالان و سرپرست تیم نونهالان استان، محمدرضا سمیعی سرپرست تیم بزرگسالان، محمد علی احمدی سرمربی و مهدی دلفراز مربی تیم نونهالان استان نیز نفراتی بودند هدایت قهرمانان جودو خراسان رضوی در رقابت‌های کشوری امسال را برعهده داشتند و در جلسه امشب مورد قدردانی قرار گرفتند.

وی تصریح کرد: جودوکاران نونهال استان در آذرماه امسال در نخستین رقابتهای استعدادهای برتر جودوی پسران کشور که در یزد برگزار شد با کسب ۹ مدال به مقام قهرمانی دست یافتند.

محمودی اضافه کرد: تیم خراسان رضوی در این مسابقات پنج مدال طلا و چهار نقره بدست آورد،’حسین بخشی، حمیدرضا کارگر، امیرحسین گرمابی، رضا قنبری و امین واله’ از خراسان رضوی مدالهای طلای اوزان منهای ۴۲، ۴۶، ۵۵، ۶۶ و ۷۳ کیلوگرم را بدست آوردند.’مبین نظری، علی تقی زاده، امیرحسین مرادی و امیرحسن نقی پور’ دیگر نونهالان خراسانی نیز در اوزان منهای ۳۰، ۳۴، ۶۰ و به علاوه۷۳ کیلوگرم مدال نقره رقابتها را بر گردن آویختند.

وی خاطرنشان کرد: در بهمن ماه سال جاری نیز جودوکاران بزرگسال خراسان رضوی مقام پنجم کشور را در زنجان بدست آورد و وحید جدی در وزن ۷۳ کیلو گرم به مدال نقره کشور رسید، امین کامیابی در وزن ۸۱ کیلو گرم، علی پرهیزگار و جلال محجوب به صورت مشترک در وزن منهای ۱۰۰ کیلو گرم و فرزین شاهباز در وزن به اضافه ۱۰۰ کیلو گرم مدال های ارزشمند برنز را برای استانمان به ارمغان آوردند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جودو خراسان رضوی رقابت مشهد یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۱۰۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی؛ در ادامه حضور تیم دانش آموزی ریاضی خراسان شمالی در کشور ترکمنستان با هدف رقابت در مسابقات بین المللی آرکاداغ، از صبح امروز هشتم فروردین، اعضای ۱۳ تیم شرکت کننده با حضور در محل رسمی برپایی این پیکار علمی و مهارتی، رقابت خود را آغاز کردند.
همچنین با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ترکمنستان، گروه اعزامی از خراسان شمالی به این کشور، عصر دیروز (۷ فروردین) در حمایت از ملی پوشان فوتبال کشورمان در ورزشگاه شهر عشق‌آباد حضور یافتند و تیم ملی ایران را در دیدار مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ مقابل ترکمنستان حمایت و تشویق کردند. این دیدار با تک گل مهدی قائدی به سود تیم ملی کشورمان به پایان رسید.

دیگر خبرها

  • هیئت کشتی لرستان ۴۰ مدال بین المللی و ملی کسب کرد
  • اعلام ترکیب تیم ملی مچ اندازی برای رقابت در کیش
  • بوکسور تبریزی به نقره بسنده کرد
  • بردسکن میزبان مسابقات قهرمانی نونهالان کشتی استان خراسان رضوی
  • نفرات برتر رقابت های کوراش در خراسان‌شمالی مشخص شدند
  • بردسکن میزبان مسابقات کشتی نونهالان خراسان رضوی است
  • دانش آموزان خراسان شمالی، نماینده جمهوری اسلامی ایران
  • ورزشکاران بیماران خاص اردبیل ۱۵ مدال کشوری کسب کردند
  • ۱۱۳ هزار نفر برای دیدن فیلم‌های نوروزی به سینما‌های خراسان رضوی رفتند
  • تجلیل از ۵۰ ورزشکار قهرمان و مدال آور شهرستان مهر