Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: بخش عمده‌ای از خدمات بسیار مهم بهزیستی و چیزی حدود ۹۰ درصد آن از طریق موسسات و مراکز غیردولتی انجام می‌پذیرد که این مهم وظیفه سنگین و خطیر نظارت بر این مراکز را بردوش بهزیستی گذارده است. ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۹ استانها خراسان جنوبی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، علی عرب‌نژاد در حاشیه بازدید سرزده خود از مراکز اقامتی بهبود و ترک اعتیاد باران و بهشت پنهان شهرستان بیرجند اظهار داشت: تمامی مراکز و موسسات غیردولتی تحت نظارت بهزیستی را به طور سرزده بازدید خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی گفت: بخش عمده‌ای از خدمات بسیار مهم بهزیستی از طریق موسسات و مراکز غیردولتی انجام می‌پذیرد که این مهم وظیفه سنگین و خطیر نظارت بر این مراکز را بر دوش بهزیستی گذارده است. 

وی با اشاره به کثرت خدمات و وظایف بهزیستی افزود: بالغ بر90 درصد خدمات بهزیستی ازطریق بخش غیردولت انجام می‌شود و اینکه صرفا مجوز مراکز از طرف بهزیستی صادر و به حال خود رها شوند به هیچ عنوان پذیرفته نیست وامر نظارت باید همچون گذشته و حتی پررنگتر نیز انجام شود.

4 پروژه عمرانی بهزیستی خراسان جنوبی نیازمند 480 میلیون تومان اعتبار است13 مرکز حرفه‌آموزی برای توانجویان بهزیستی خراسان جنوبی فعال استبیش از 3 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان بهزیستی خراسان جنوبی پرداخت شد

عرب‌نژاد با تشکر از مدیران و پرسنل مراکز غیردولتی از آنها به عنوان بازوان پرتوان بهزیستی یاد کرد و گفت: از مراکزی که ضمن رعایت استانداردها و دستورالعمل‌ها خدمات مطلوبی به جامعه هدف ارائه می‌کنند قددرانی می‌شود و اگر در مواردی کوتاهی مشاهده شود با کارشناس ناظر و خودمرکز وفق مقررات برخورد خواهیم کرد.

در این بازدیدهای سرزده مدیرکل بهزیستی به همراه معاون امور توسعه پیشگیری بهزیستی خراسان جنوبی در مراکز ترک اعتیاد باران و بهشت پنهان حضور یافته و ضمن دیدار و گفتگو با بیماران این مراکز وضعیت خوابگاه‌ها، آشپزخانه، پختوپز، پرونده‌ها، حضور به موقع و ویزیت پزشک، دوربین‌های مداربسته و دیگر استانداردهای ذکرشده در دستورالعمل‌ها را از نزدیک مورد بررسی قرار دادند.

انتهای پیام/ ت

R41348/P/S6,56/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۱۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان

هنری مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی گفت: ایام نوروز و ماه مبارک رمضان ۳۸۵ اردوی جهادی در استان برگزار شده است.

او با بیان اینکه در این ایام ۳ هزار و ۹۳۳ جهادگر مشغول خدمات رسانی بوده اند، افزود: از این تعداد ۲ هزار و ۱۲۰ نفر برادر و هزار و ۸۱۳ نفر خواهر بوده اند. 

هنری بیان کرد: در استان ۲۵ هزار و ۴۴۹ نفر از خدمات جهادگران بهره‌مند شده اند.

بیشتر بخوانید

انجام ۶۱۲ فعالیت جهادی در درمیان

 مسئول بسیج سازندگی سپاه انصار الرضا (ع) خراسان‌جنوبی ادامه داد: جهادگران در ۱۳۰ نقطه روستایی و ۴۵ نقطه شهری استان خدمت ارائه داده اند.

او ارزش ریالی خدمات ارائه شده را بیش از ۷۳ میلیارد ریال عنوان کرد.

هنری اظهار کرد: عرصه‌های فعالیت جهادگران شامل عمرانی، فرهنگی و تبیینی، آموزشی، پزشکی، دامپزشکی، فنی مهارتی، خدمت مومنانه، کشاورزی و میز خدمت می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • پلمب یک مرکز غیرمجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • ۳۸۵ اردوی جهادی در خراسان جنوبی برگزار شد
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی طی ایام نوروز
  • انجام بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی در خراسان جنوبی
  • ارائه بیش از ۲۵ هزار خدمت جهادی به محرومان
  • سورپرایز بزرگ دولت برای مددجویان کمیته امداد و بهزیستی / واریز عیدی مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در این ماه
  • برقراری بیش از ۵۱ هزار مشاوره تلفنی رایگان با بهزیستی استان البرز
  • شناسایی ۶۱ مرکز درمانی غیرمجاز در قزوین
  • همکاری های بهزیستی و آستان قدس رضوی در استان بوشهر تقویت شود