Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@11:40:52 GMT

اعزام ۲۰ هزار یزدی به اردو‌های راهیان نور

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۱۹۸۸

اعزام ۲۰ هزار یزدی به اردو‌های راهیان نور

زارع مسئول راهیان نور سپاه الغدیراستان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،  بااشاره به نام گذاری روز راهیان نور در ۲۰ اسفند ماه گفت: هرساله در این روز جشنواره ملی سرزمین نور در خوزستان برگزار و از آثار فیلم کوتاه، عکس و دلنوشته‌های مربوط به راهیان نور رونمایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول راهیان نور سپاه الغدیراستان یزد با اشاره به هزینه‌های زیاد دشمنان جمهوری اسلامی در فراموشی این روز در تقویم و اذهان جوانان، افزود: هرساله به این کاروان‌ها افزوده و بعد از همایش پیاده روی اربعین با ۱۰ میلیون نفر جمعیت بزرگترین همایش ملی برشمرده می‌شود.

وی با بیان اینکه هر ساله از استان یزد ۲۰ هزار نفر از استان یزد در قالب ۴۰۰کاروان به مناطق جنگی اعزام می‌شوند ادامه داد: از مهرماه سالجاری ۸ هزار دانش آموز دختر و پسر دوره دوم متوسطه به این اردو‌ها اعزام شدند.

زارع با اشاره به اعزام ۳۰۰ دانشجو از اول ماه جاری گفت: کاروانیان از مناطق مختلف گردشگری و همچنین عملیاتی جنوب کشور از جمله طلائیه، شوش دانیال نبی، اروند کنار، شلمچه، منطقه عملیاتی کربلای ۴ و ۵، فتح المبین، رمضان، یادمان هویزه، دهلاویه، شهیدچمران و... بازدید می‌کنند.

مسئول راهیان نور سپاه الغدیراستان یزد ادامه داد: کاروان‌های راهیان نور در فصل‌های مختلف سال با توجه به شرایط جوی به سه اردوی شمال غرب، غرب و جنوب غرب اعزام می‌شوند که زمان سفر دانشجوایان و عموم مردم پنج روزه ودانش آموزان چهار روزه است.

وی با اشاره به ثبت نام یک هزار یزدی در سایت ستاد راهیان نور تصریح کرد: عموم مردم می‌توانند از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین برای سفر به راهیان نور با وسیله نقلیه‌ی خود در سایت ستاد راهیان نور ثبت نام کنند.


انتهای پیام/ ا

ثبت نام هزار یزدی برای اعزام به راهیان نور در ایام نوروز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سپاه پاسداران راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۱۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور

سردار عباسعلی بهدانی فرد فرمانده انتظامی استان یزد با اشاره به اینکه طرح نور، ضامن صیانت از ارزش‌های دینی و اسلامی است، گفت: در این طرح، اصناف، مراکز خرید، خودروها، اماکن گردشگری و فضای مجازی رصد می‌شوند و با افرادی که حجاب را رعایت نکنند برخورد قانونی می‌شود.

وی  افزود: اجرای طرح نور تاکنون رضایت عمومی را به دنبال داشه است و بر اساس وظایف محوله به پلیس به عنوان مجری قانون در کنار دیگر ماموریت‌های امنیتی و انتظامی، تداوم خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • بازدید جامعه ورزش کشور از یادمان‌های جنوب غرب خوزستان
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • اعزام دانشجویان به اردو‌های راهیان نور غرب
  • مشارکت خوب یزدی‌ها در اجرای طرح نور
  • برگزاری سفر راهیان نور جامعه ورزش کشور در خوزستان
  • ۱۳ اردیبهشت افتتاحیه راهیان نور غرب و شمالغرب کشور
  • اعزام سه هزار لرستانی به منطقه عملیاتی بازی‌دراز
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور
  • ویزیت رایگان اردو‌های جهادی در مناطق محروم روستایی بخش کوهسار سلماس 
  • اعزام ۳ هزار زائر یزدی به حج تمتع