Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@11:38:52 GMT

استمرار راه شهیدان افتخار است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۲۳۸۷

استمرار راه شهیدان افتخار است

به گزارش ایرنا، عباس رضایی روز دوشنبه در دیدار خانواده شهید سعید سلیمی از شهدای مدافع امنیت افزود : رسالت همگان بویژه خانواده شهیدان، ترویج پیام شهداست.
وی ادامه داد: شهدا ناظر به رفتار ما هستند و همه باید راهشان را ادامه دهیم و دیگران را از مشی و روش آنان آگاه سازیم.
شهید سعید سلیمی اهل روستای افجان از توابع شهرستان تیران و کرون استان اصفهان در جریان حادثه تروریستی سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عباس رضایی استاندار اصفهان امروز در سفر یکروزه شهرستانی خود، از جاده در حال احداث دهق - میمه بازدید کرد.
‌‎این مسیر به طول 36 کیلومتر با سرمایه گذاری یک خیر ساخته می شود.
‌‎استاندار اصفهان همچنین از کلینیک در حال احداث امام حسین(ع) این شهر و مجموعه تولیدی ریسندگی پایا جین واقع در شهرک صنعتی علویجه و کلینیک امام سجاد(ع) دهق و شرکت بهار ریس بازدید کرد.
‌‎منطقه مهردشت در شهرستان نجف آباد دارای دو شهر و 10 روستاست که شهر دهق با 15 هزار نفر پر جمعیت ترین شهر منطقه و پس از آن علویجه با جمعیت 12 هزار و 500 نفر دومین شهر منطقه است.
‌‎همچنین هشت روستا در تابعه شهر دهق و 2 روستا در تابعه شهر علویجه می باشد که شهرک های صنعتی دهق و علویجه و ناحیه صنعتی حسین آباد ، هسنیجه، خونداب و اشن از قطب های اقتصادی این منطقه می باشد.
‌‎منطقه مهردشت ( دهق و علویجه) در 80 کیلومتری غرب اصفهان است.
استان اصفهان در دوران دفاع مقدس بیش از 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
6020/6026/
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 اصفهان انقلاب اسلامی دوران دفاع مقدس سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۲۳۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش

سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن روز ارتش را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سپاه حضرت صاحب الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف استان اصفهان در پیامی فرا رسیدن روز ارتش را تبریک گفت. متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

ارتش ما امروز یک ارتش سربلند و با افتخار و با ایمان است. (مقام معظم رهبری)

۲۹ فروردین ماه سالروز بزرگداشت ارتش با افتخار ایران اسلامی است که با نثار خون ۴۸ هزار سرو سرافراز عزت، آبرو، استقلال و سربلندی را برای هموطنان خود به یادگار گذاشت و در میدان‌های سخت و آزمون‌های دشوار، تمامیت ارضی و استقلال کشور عزیزمان را با بازدارندگی مقتدرانه و درون‌زا به ارمغان آورده است.

حقیقتاً ارتش مقتدر و سرافراز ایران اسلامی در کنار حراست از مرزهای کشور عزیزمان در تمامی عرصه‌ها بویژه در دوران سیل، زلزله، کرونا، طرح‌های مردم‌یاری و…، به خوبی شعار ارتش فدای ملت را عینیت بخشیده است و برگ‌های زرینی را در تاریخ این مملکت از خود به یادگار گذاشته است.

فرماندهان و آحاد کارکنان سپاه حضرت صاحب‌الزمان عجل الله تعالی فرجه الشریف ضمن تبریک روز ارتش که یادآور حماسه آفرینی‌های آن بازوی فداکار فرمانده معظم کل قوا و ملت ایران است، با ابراز خرسندی، به چنین هم‌رزمانی افتخار کرده و امید داریم که در کنار هم فتح بزرگ را با نابودی هر چه سریع‌تر دشمن زبون صهیونیستی و نجات مردم مظلوم جهان، بویژه فلسطین و غزه جشن بگیریم.»

کد خبر 745276

دیگر خبرها

  • دیدار رئیس‌جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان
  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • دیدار رئیس جمهور با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید محمدرضا دهقان
  • تشییع وخاکسپاری پیکر مادر شهیدان حدادیان در کوهپایه
  • یادواره شهیدان دارا و رئیسی در بخش تخت بندرعباس
  • ۲۹ فروردین روز افتخار، ایثار و حماسه خوروبیابانک
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • دیدار مدیرکل آموزش و پرورش استان با مادر شهیدان یزدان
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • پیام تبریک سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان به مناسبت روز ارتش