Web Analytics Made Easy - Statcounter

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اینکه یک‌میلیون و ۷۸۰ هزارمسکن مهر تاکنون تحویل شده گفت: در دولت تدبیر و امید تاکنون سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکن مهر تکمیل و تحویل شده است. ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵ استانها بوشهر نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد اصغری مهرآبادی بعدازظهر امروز در نشست شورای تأمین مسکن استان بوشهر با تاکید بر تسریع در تکمیل مسکن‌های مهراستان بوشهر اظهار داشت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده مسکن مهر شهرهای استان بوشهر تا هفته دولت آینده تکمیل و تحویل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهربا بیان اینکه در دولت تدبیر و امید سالانه 200 هزار واحد  مسکن مهر تحویل شده است خاطرنشان کرد: از1.7 میلیون واحد مسکن مهر تحویل شده، 1.1 میلیون واحد آن در 5 سال گذشته در دولت تدبیر و امید تکمیل و تحویل مردم شده است.

مهرآبادی از بسته شدن پرونده مسکن مهر تا پایان سال آینده خبر داد و بیان کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده با وجود مشکلات اقتصادی تلاش می‌شود پرونده مسکن مهر سال آینده تکمیل و تحویل شود.

وی با بیان اینکه در سه استان واحدهای مسکن مهر تکمیل و تحویل متقاضیان شده است گفت:  مسکن مهر چند استان دیگر از جمله بوشهر تا هفته دولت سال آینده تکمیل می‌شود.

بوشهر| مسکن مهر در شهرهای جدید تا سال آینده تحویل متقاضیان داده می‌شود90 درصد واحدهای مسکن مهر استان بوشهر تحویل شد پرونده مسکن مهر 660 واحدی بوشهر بسته می‌شود

قائم مقام وزیر راه و شهرسازی در طرح مسکن مهر با تاکید بر ارائه راهکارهای لازم برای تامین تسهیلات بانکی در تسریع تکمیل مسکن مهر تصریح کرد: برای تکمیل واحدهای مسکن مهر تلاش می‌شود تسهیلات مورد نیاز با تامین وثیقه واحد مسکن مهر برای تکمیل پروژه‌ها پرداخت شود.

انتهای پیام/ش

R41363/P/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۲۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سعید غفوری سرپرست شرکت عمران شهرهای جدید اظهار کرد: در شرکت عمران شهرهای جدید و کلیه شهرهای جدید تابعه، مطابق با دستور وزیر راه و شهرسازی و رئیس جمهوری باید مساکن مهر باقیمانده به ویژه پروژه‌هایی که در گذشته مشکل معارض نداشتند را تا قبل از پایان سال ۱۴۰۳، به اتمام برسانیم.

وی افزود: حدود ۳۲ هزار واحد از مسکن مهر باقیمانده کشور مربوط به شهرهای جدید است که عمده این مسکن‌ها یعنی ۱۳۸۰۰ واحد مربوط به شهر جدید پردیس است که علت آن هم شرایط خاص توپوگرافی و زمان کلید خوردن پروژه است. ما همت را بر این گذاشتیم پروژه‌ها را در سال ۱۴۰۳ به اتمام برسانیم.

رئیس هیأت مدیره شرکت عمران شهرهای جدید در ادامه خاطر نشان کرد: بعضی از پیمانکاران به ویژه در فازهای ۸ و ۱۱ از همین روزهای ابتدایی پای کار هستند اما برخی کم‌کار هستند که با توجه به تذکرات قبلی، همچنان فعال نشدند. ما اخطارهای لازم را صادر کردیم و هفته آینده مجدداً از این پروژه‌ها بازدید خواهیم کرد. همین‌طور در سایر شهرها بازدیدهایمان ادامه خواهد یافت.

غفوری افزود: در پردیس شاهد شتاب کارها هستیم و در آستانه اتمام پروژه‌ها قرار داریم و به همین دلیل در ابتدای سال از تیم اجرایی شرکت عمران پردیس انتظار داریم پروژه‌های باقیمانده به ویژه آن دسته از پروژه‌هایی که معارض نداشتند را تا پایان سال ۱۴۰۳ به اتمام برسانند و دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز باید همت کنند و به ویژه دستگاه‌های مرتبط با وزارت نیرو و وزارت نفت، پابه‌پای افتتاح‌ها و تحویل واحدها باشند تا ما بتوانیم این پروژه ملی و پروژه‌ای که برای مردم است را تحویل دهیم.

غفوری در خصوص تأمین مالی پروژه نیز گفت: از نظر تأمین منابع مالی، با همتی که وزیر راه و شهرسازی در این موضوع داشتند و منابع خوبی که از صندوق ملی مسکن در اختیار شرکت عمران شهرهای جدید قرار گرفته، ما تقریباً مشکل خاصی را در بخش مالی نخواهیم داشت. بر این امر واقف هستیم که از آورده متقاضی و تسهیلات بانکی به ویژه در پردیس هیچ منابعی نداریم چرا که به اتمام رسیده و مطابق همین موضوع، ما منابع مالی مورد نیاز را از صندوق ملی مسکن تأمین خواهیم کرد.

کد خبر 6062794

دیگر خبرها

  • بذرپاش: امسال هر ماه افتتاح مسکن داریم
  • تحویل ۲۰۰ واحد نهضت ملی مسکن تا سه ماه آینده درسیستان و بلوچستان
  • برنامه های بخش مسکن و شهرسازی در ۱۴۰۳ تشریح شد
  • تشکیل سه کارگروه برای تکمیل پروژه های نهضت ملی مسکن
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی برای نیروهای مسلح و ایثارگران زنجانی
  • ساخت ۸۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح ملی مسکن برای نیروهای مسلح و ایثارگران در زنجان 
  • ۳۲ هزار واحد مسکن مهر هنوز تکمیل نشده است
  • تحویل سه هزار واحد مسکن مهر پردیس تا خرداد ماه
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد ماه تحویل متقاضیان می شود
  • ۱۸۰ واحد مسکن ملی دماوند خرداد تحویل متقاضیان می شود