Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی تبریز در حالی به استقبال هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال می‌روند که تنها یک بازیکن از ماشین‌سازی در این هفته محروم است. ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۰ استانها آذربایجان شرقی نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، تیم فوتبال تراکتورسازی در چارچوب دیدارهای هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 16 روز پنجشنبه، 23 اسفندماه در دیداری خانگی به مصاف پدیده شهر خودرو می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تراکتورسازی در حالی خود را برای دیدار با پدیده آماده می‌کند که همچون دیدار با ماشین‌سازی، بازیکن محروم نخواهد داشت و می‌تواند با تمام قوا در مقابل مهمان خود صف‌آرایی کند. در آن سوی میدان پدیده نیز بدون محروم راهی تبریز می‌شود تا در دیداری 6 امتیازی رو در روی تراکتورسازی بایستد.

ماشین‌سازی، دیگر نماینده فوتبال تبریز در لیگ هجدهم نیز از ساعت 17:45 روز جمعه، 24 اسفندماه در دیداری خارج از خانه به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود. سبزقبایان تبریزی در حالی خود را برای این دیدار آماده می‌کنند که محمدحسین کنعانی زادگان به دلیل محرومیت نمی‌تواند شاگردان مهاجری را در مصاف با پارس جنوبی جم همراهی کند.

امین قاسمی‌نژاد: تراکتورسازی در بازی رفت قسر در رفت/ تعداد تماشاگران تبریزی برای ما مهم نیستتقابل هیئت فوتبال آذربایجان شرقی و ماشین‌سازی؛ از بیانیه غیرقانونی تا تعهداتی که اجرایی نشدماشین‌سازی تبریز به بلوغ تاکتیکی رسیده است

سید احمد مهدی زاده، مدافع تیم ماشین‌سازی نیز با مصدومیت جزئی از ناحیه انگشت دست چپ مواجه شده و احتمالاً می‌تواند در بازی با پارس جنوبی به میدان برود. اسماعیل فرهادی دیگر بازیکن ماشین‌سازی است که در هفته‌های اخیر به دلیل مصدومیت نتوانسته در دیدارهای تیمش حضور داشته باشد.

محمدمهدی عسگری از پارس جنوبی جم هم دیدار با ماشین‌سازی را به دلیل محرومیت از دست داده است تا هر یک از دو تیم با یک بازیکن محروم به مصاف هم بروند.

انتهای پیام/ش

R7887/P/S6,47/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۲۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، بازی‌های سوم گروه C جام ملت‌های آسیا امروز دوشنبه به طور همزمان با برگزاری دو دیدار پیگیری شد.   در یکی از این دیدار‌ها تیم ملی فوتسال ژاپن به مصاف تاجیکستان رفت که با تساوی یک - یک به پایان رسید تا ژاپن نخستین بار طعم حذف از مرحله گروهی جام ملت‌ها را تجربه کند و تاجیک‌ها به شگفتی سازی خود در این دوره از مسابقات ادامه دهند.   در دیگر دیدار هم قرقیزستان و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با تساوی ۵ - ۵ به پایان رسید.   با توجه به نتیجه بازی‌های امروز تاجیکستان و قرقیزستان ۵ امتیازی شدند تا به عنوان تیم‌های اول ودوم راهی مرحله بعدی شوند. ژاپن نیز با چهار و کره جنوبی با یک امتیاز حذف شدند.   در ادامه این رقابت‌ها از ساعتی پیش ۲ دیدار در گروه D در حال برگزاریست و طبق برنامه تیم ملی فوتسال ایران به مصاف کویت رفته و افغانستان با بحرین رو در رو شده است.

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی منچستریونایتد و شفیلد یونایتد + فیلم
  • خلاصه‌بازی لیورپول و اورتون + فیلم
  • منچستریونایتد - شفیلدیونایتد؛ ترکیب رسمی
  • اورتون - لیورپول؛ ترکیب رسمی
  • نوروزی‌نژاد، بهترین بازیکن هفته ۲۹ لیگ هندبال آلمان شد
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • خلاصه‌بازی آرسنال و چلسی + فیلم
  • آرسنال - چلسی؛ ترکیب رسمی
  • تنها هت‌تریک کننده فوتبال ایران رفت!
  • حذف ژاپن و کره جنوبی؛ شگفتی سازی تاجیکستان و قرقیزستان