Web Analytics Made Easy - Statcounter

فاز اول پروژه شهر آبی خرمشهر با هدف رفع بخش مهمی از مشکلات آبی این شهر با حضور سرلشکر جعفری افتتاح شد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، در مراسمی با حضور سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و جمعی از فرماندهان و مسئولین، فاز اول پروژه شهر آبی خرمشهر افتتاح شد.

سامانه پرتابل شیرین سازی و سرامیکی با قابلیت تصفیه و شیرین سازی ۵۰ هزار لیتر در روز، سامانه‌های فیلتراسیون با ظرفیت‌های متفاوت، سامانه ثابت شیرین سازی باقابلیت تصفیه و شیرین سازی ۱۰۰ هزار لیتر آب در روز و سامانه حذف عنصری کلکتور‌های خورشیدی برخی از تجهیزات موجود در شهر آبی خرمشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


ظرفیت تصفیه آنتی باکتریال ۳۰ هزار لیتر در روز، شیرین سازی ۳۰ هزار لیتر آب در روز، قابلیت استفاده از طریق دو منبع برق مستقیم و موتور برق، استفاده در مکان‌های مختلف و قابلیت پیاده سازی دستگاه بر روی وسایل نقلیه از جمله قابلیت‌های این سامانه‌ی سیار آبی می‌باشد.

این فناوری از فناوری‌های برتر دنیا است که به همت مهندسان جوان و جهادگران شرکت‌های دانش بنیان دانشگاهی کشور با مدیریت دانشگاه جامع امام حسین علیه السلام ساخته شده است.

با راه اندازی این پروژه بخش مهمی از مشکلات آبی در شهر خرمشهر مرتفع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خرمشهر آب شیرین کن شهرآبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض

تین نیوز

با پیگیری و ورود سازمان بازرسی کل کشور پیرامون راه اندازی سامانه های اخذ الکترونیکی عوارض در شبکه آزادراهی کشور و انجام یک تکلیف قانونی، ۳۶ میلیون لیتر بنزین معادل ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال در سال صرفه جویی شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از سازمان بازرسی کل کشور، بر اساس تکلیف قانونی مندرج در بند (ی) تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ و بند (ک) تبصره ۱۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور مبنی بر اتصال تمامی آزادراه های کشور به پرداخت عوارض به صورت الکترونیکی، به دلیل عدم تحقق این امر معاونت نظارت و بازرسی امور تولیدی سازمان بازرسی کل کشور به موضوع ورود کرد.

با ورود سازمان بازرسی، در مجموع از ۲۹ آزادراه در دست بهره برداری، ۲۴ آزادراه به طور کامل به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض تجهیز شده و ۵ آزادراه دیگر شامل آزادراه های اراک-خرم آباد، کنار گذر جنوبی تهران (غدیر)، قم-گرمسار، خرم آباد-پل زال و تهران-شمال باقیمانده که پیگیری این امر نیز در دستور کار است.

بنابراین گزارش، با تجهیز آزادراه های فوق به سامانه اخذ الکترونیکی عوارض و عدم توقف وسائل نقلیه پشت دروازه های مربوطه، ضمن جلوگیری از اتلاف وقت مسافران، طبق برآورد انجام شده و بر اساس گزارش وزارت راه، سالانه حدود ۳۶ میلیون لیتر بنزین (معادل ۱۲۰۰۰ میلیارد ریال) و ۱۷ میلیون لیتر گازوئیل (معادل ۵۶۰۰ میلیارد ریال)، در مصرف سوخت صرفه جویی خواهد شد.

در این راستا خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای کشور با ارسال نامه ای به سازمان بازرسی کل کشور از پیگیری های به عمل آمده سازمان بازرسی و همچنین تلاشهای صورت گرفته دست اندرکاران ذیربط تقدیر و تشکر کرد.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تجهیز ۲۴ آزاد راه به سامانه پرداخت الکترونیکی عوارض
  • افتتاح اولین پروژه‌های نهضت ملی مسکن در سهند با حضور وزیر راه
  • کشف ۲ هزارلیترسوخت قاچاق درخرمشهر
  • توقیف ۲۵ هزار لیتر گازوییل قاچاق در بوانات
  • نخستین جلسه شورای اداری شهرستان خرمشهر
  • دیدار استاندار قزوین با فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)
  • کشف ۱۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در هرمزگان
  • کشف ۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • کشف ۲۰۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خرمشهر
  • بازداشت سارق سیم برق در خرمشهر