Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-03-29@06:28:35 GMT

با پوست این میوه دندان‌های تان را سفید کنید

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۳۸۷۸

با پوست این میوه دندان‌های تان را سفید کنید

سفید کردن دندان‌ها با پوست موز نه تنها ضرری برای دندان‌های ما ندارد بلکه برای دندان‌های ما مفید هم هست، زیرا پوست موز سرشار از مواد معدنی و ویتامین‌های مختلف است و علاوه براین روش بسیار ارزانی برای سفید کردن دندانهاست.  

دستورالعمل:

از یک موز رسیده استفاده کنید، زیرا موز رسیده بیشترین میزان پتاسیم را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موز را از انتها پوست بکنید تا همه رشته هایش کنده شود.

قسمت داخلی پوست موز را حدود دو قیقه به آرامی روی سطح دندانهایتان بمالید. به این ترتیب مواد معدنی موجود در پوست موز، مثل، پتاسیم، منیزیم و منگنز جذب دندان‌های شما می‌شوند و آن‌ها را سفید می‌کنند.

هر شب قبل از خواب این کار را انجام دهید تا دندانهایتان کم کم سفید شوند. پوست موز برای مدت بیشتری هم می‌تواند روی دندانهایتان بماند.

نکته:

شما می‌توانید باقیمانده پوست موز‌ها را برای استفاده‌های بعدی در فریزر نگهداری کنید. اگرچه رنگ آن عوض می‌شود، اما باز هم قابل استفاده است.

قبل از امتحان کردن روش‌های مختلف سفید کردن دندان حتما" درباره آن‌ها تحقیق کنید، زیرا برخی از این روش‌ها ممکن است به دندانهایتان آسیب برسانند.   منبع:سیمرغ

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مد و زیبایی زیبایی دندان سفید کردن دندان پوست موز خواص پوست موز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۳۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارتباط فقر با پیری زودرس مغز

ایتنا - گروهی از دانشمندان در سوئیس دریافته‌اند سطح درآمد افراد با پیری زودرس مغز ارتباط مستقیم دارد.
محققان دانشگاه‌های ژنو و لوزان با بررسی ۷۵۱ فرد در بازه سنی ۵۰ تا ۹۱ سال دریافته‌اند که افرادی که در خانواده‌های فقیرتر زندگی کرده‌اند، نشانه‌های بیشتری از تحلیل رفتن زودهنگام ماده سفید مغز و کاهش عملکرد شناختی را نشان می‌دهند.

در این مطالعه که نتایج آن در مجله JNeurosci منتشر شده، پس از در نظر گرفتن عوامل مهمی چون سن، جنسیت و شرایط سلامتی، مشخص شد افرادی که از خانواده‌های کم‌درآمدتر بودند، در اسکن‌های ام‌آر‌آی، علائم پیری زودرس ماده سفید مغز و همچنین نمرات پایین‌تری در آزمون‌های شناختی را از خود نشان می‌دادند.

ماده سفید مغز که برای انتقال پیام‌ها و سیگنال‌های عصبی حیاتی است، طبیعتاً با افزایش سن تحلیل می‌رود. اما یافته‌های این پژوهش حاکی از آن است که زندگی در فقر و مواجهه با محرومیت‌های اجتماعی-اقتصادی مزمن، می‌تواند این روند را سرعت بخشیده و به پیری زودرس مغز دامن بزند.

محققان در بررسی‌های دقیق‌تر متوجه شدند که عواملی چون تراکم شاخه‌های نورون‌ها و میزان میلین‌دار بودن این شاخه‌ها، با سرعت تحلیل ماده سفید در ارتباط است. جالب آنکه برخلاف انتظار، افراد ثروتمندتر حتی با وجود میلین‌دار بودن کمتر شاخه‌های نورونی، باز هم عملکرد شناختی بهتری از خود نشان می‌دادند که نشان از نقش محافظتی درآمد بالاتر در برابر زوال عقل دارد.

گرچه برای درک کامل مکانیزم‌های زیربنایی این پدیده، به تحقیقات بیشتری نیاز است، اما یافته‌های این مطالعه شواهد جدیدی را درباره تاثیرات منفی فقر بر سلامت مغز و شناخت افراد ارائه می‌دهد.

دیگر خبرها

  • مراقب سلامت دندان‌ها در تعطیلات نوروزی باشید
  • ابتکار دانشمند ایرانی در استفاده از نانوذرات طلا برای از بین بردن باکتری‌ دهان و دندان
  • برای طرفداران دکوراسیون سفید و سبک بوهو (عکس)
  • یه عمر اشتباه پیاز خرد می کردیم
  • آخرین مهلت ارائه پروپوزال به فراخوان طراحی سامانه هوشمند تشخیص بیماری‌های دندان
  • سهمیه نفت سفید برای خانوار‌های روستایی خراسان‌شمالی شارژ شد
  • این سبزی را خشک کنید و به جای نمک در غذا ها و سر سفره استفاده کنید
  • ارتباط فقر با پیری زودرس مغز
  • (ویدئو) فرآیند پرورش میلیون ها مار و پردازش پوست آن ها در کارخانه
  • عکس| ثبت تصویر یک زاغ سفید کمیاب