Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@02:02:19 GMT

80 درصد دارایی یک سازمان را منابع انسانی تشکیل می دهد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۴۱۴۱

80 درصد دارایی یک سازمان را منابع انسانی تشکیل می دهد

محمد پنبه چی گفت:امروزه بیش از 80 درصد دارایی یک سازمان یا شرکت منابع انسانی و دانش سازمانی آنها هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،محمد پنبه چی در اولین جشنواره نظام پذیرش و بررسی پیشنهادات و ثبت تجربه کارکنان سلامت با اشاره به رویکرد جدید دانشگاه علوم پزشکی مازندران تحت عنوان " مدیریت دانش یا مدیریت دانش سازمانی" اشاره و اظهار کرد: این سازمان به دلیل گستردگی و روابط متعدد وظایف فراوان دارد و به همان نسبت دانش و تجربیات ما نیز زیاد است بنابراین در چنین شرایطی نباید موضوعات را چند بار تجربه و فقط از طریق تجربه بیاموزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اگر هم تجربه ای داریم باید آن را مستند کرده و به عنوان دانش سازمانی بهره کنیم زیرا ارزش هر سازمانی به این دانسته ها بستگی دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران با یادآوری اینکه امروزه بیش از 80 درصد دارایی یک سازمان یا شرکت منابع انسانی و دانش سازمانی آنها هستند،گفت: تلاش داریم در این زمینه با بهره گیری از تجربیات  و پتاسیل ها ،کاری ارزشمند و ماندگار داشته باشیم.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به اهدافمان پیشنهادات را بررسی و بهترین ها را انتخاب و همچنین مشکلات را احصاء و راه حل مناسبی برای آن انتخاب می کنیم.

پنبه چی پذیرش پیشنهادات یکی از ابزارهای کمکی برای رسیدن به اهدافمان است .

وی گفت: تغییر رفتار که سالها مغفول مانده بود برای نخستین بار بخش هایی اولیه بصورت مجازی اجرا و نشانه گذاری های خوبی نیز صورت گرفته است و اثرات مثبت آن نیز مشهود است.

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: تقریبا اهدافمان به بدنه سازمان منتقل شده است و ارائه پیشنهادات خوب نیز بازخورد این هدفمان بود که بخشی از این پیشنهادات نیز عملیاتی شده است.

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 پنبه دانشگاه علوم پزشکی سازمان دارایی منابع 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۲.۳ درصد اعتبارات تملک و دارایی‌های خراسان جنوبی تخصیص یافته است

به گزارش خبرنگار مهر، حمید جهانشاهی عصر سه شنبه در شورای اداری خراسان جنوبی گزارشی درباره وضعیت اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی خراسان جنوبی ارائه کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی گفت: هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان درامد مصوب در سال مالی ۱۴۰۲ داشتیم که با پیگیری‌های انجام شده تمام این رقم محقق شد.

جهانشاهی با اشاره به اینکه این میزان در ۱۱ ماهه سال ۱۴۰۲ به صورت کامل محقق شد، بیان کرد: در بخش هزینه‌ای ۹۹۲ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی ما بود که در این بخش ۹۹.۸ درصد اعتبارات استان تخصیص یافته است.

وی با تأکید بر اینکه در بخش مازاد درآمد استان هم مبلغی تخصیص یافته که بخشی از کسری‌های ما را جبران کرد، اظهار کرد: این اتفاق کمک شایانی به ما کرد که در این زمینه از استاندار خراسان جنوبی تشکر فراوانی داریم.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان جنوبی با اشاره به هزار و ۹۲۹ میلیارد تومان اعتبارات ابلاغی بخش تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای خراسان جنوبی در سال مالی ۱۴۰۲، گفت: در مجموع ۶۲.۳ درصد اعتبارات تملک و دارایی‌های استان تخصیص یافته است.

جهانشاهی یادآور شد: در بخش مازاد درآمد ۲.۵ میلیارد تومان به استان تخصیص یافت که با آن بخشی از کسری‌ها جبران شد.

کد خبر 6080105

دیگر خبرها

  • (تصاویر) تشکیل زنجیره انسانی در ساحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران
  • تشکیل زنجیره انسانی حمایت از عملیات وعده صادق امروز در سواحل مازندران 
  • ۱۳ میلیون تن آسفالت راه‌های کشور در سال ۱۴۰۲
  • ناریجه؛ کترینگ و تهیه غذا در زمینه سفارش‌گیری غذای سازمانی
  • با ارزیابی سازمان ملی بهره‌وری ایران؛ پست بانک ایران در محورهای کارایی و اثربخشی اهداف سازمانی، رتبه برتر را کسب کرد
  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • ۶۲.۳ درصد اعتبارات تملک و دارایی‌های خراسان جنوبی تخصیص یافته است
  • دعوت از چالوسی ها برای تشکیل زنجیره انسانی در ساحل
  • تسریع جذب قضات و کارکنان اداری در سال ۱۴۰۳