Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@06:27:52 GMT

۵ هزار تن کود اوره امسال در اندیمشک توزیع شد

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۴۱۴۸

۵ هزار تن کود اوره امسال در اندیمشک توزیع شد

به گزارش خبرنگار مهر، خشایار حسینی فر عصر امروز در جلسه شورای کشاورزی شهرستان اندیمشک در ساختمان فرمانداری عنوان کرد: به منظور حمایت از مدیران عامل، اعضای هیئت مدیره و حسابداران شرکت‌ها، دوره آموزشی قانون کار و تأمین اجتماعی در تعاونی روستایی اندیمشک برگزار شد.

وی افزود: در این حوزه، ابهام و مشکلاتی وجود داشت که با هدف رفع ابهامات و آشنایی با قوانین در حوزه قراردادهای فصلی و دائمی دوره آموزی قانون کار و تأمین اجتماعی در بهمن‌ماه تشکیل و برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس تعاون روستایی اندیمشک از توزیع پنج هزار تن کود اوره در سال جاری با هدف افزایش بهره‌وری و در مسیر تأمین نیاز کشاورزان در شهرستان خبر داد و تصریح کرد: دو هزار و ۱۰۰ تن گندم بذری در اندیمشک تولید و به ۱۳ نقطه استان ارسال شد.

حسینی فر گفت: از ابتدای سال توزیع میوه شب عید با هدف کاهش نوسانات بازار در شهرستان آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اندیمشک در منطقه زاگرس میانی در شمال استان خوزستان واقع و یکی از قطب‌های تولید محصولات کشاورزی در استان محسوب می‌شود.

کد خبر 4565586

منبع: مهر

کلیدواژه: تعاون روستایی خوزستان شهرستان اندیمشک کشاورزی خوزستان گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۴۱۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک

 سرهنگ علیرضا میررضایی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت : در پی وقوع چند فقره سرقت داخل خودرو در سطح شهرستان ، بلافاصله مراتب به صورت ویژه در دستور کار ماموران دایره تجسس کلانتری ۱۱قرار گرفت.

او  ادامه داد: با مراقبت ، اشراف و تلاش شبانه روزی پس از انجام اقدامات فنی مخفیگاه سارقان شناسایی ، پس از هماهنگی قضایی در ساعت ۴ بامداد مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۰۵ در دو اقدام عملیاتی منسجم و حساب شده هر پنج متهم در مخفیگاه دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت که در شهرستان همجوار به سرقت رفته بود کشف شد.

 فرمانده انتظامی اندیمشک سرهنگ افزود: متهمان در تحقیقات تخصصی و مواجهه با مستندات و ادله مربوطه به ۱۵ فقره انواع سرقت از قبیل : ۳ دستگاه موتورسیکلت ، ۱۰ فقره سرقت داخل خودرو ، ۲ مورد سرقت از مدارس اعتراف کردند.

سرهنگ میررضایی گفت : سارقان دستگیر شده جهت تحقیقات تکمیلی و بازسازی صحنه سرقتها در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان ساوه در سه سطح
  • امسال وضعیت خیابان ها و بزرگراه های تهران مطلوب تر می شود | توزیع عادلانه آسفالت در مناطق ۲۲گانه
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • تاکیدفرماندار اشنویه برافزایش بهره وری منابع آب
  • افزایش تولید در مناطق کمتر برخوردار با کودهای نانویی «ایران ساخت»
  • نیروگاه خورشیدی برای مناطق عشایری ۵۰ خانواری استان نصب می شود
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است
  • فرهنگ سازی برای جامعه ۱۵ میلیونی کارگری/شعار روز کارگر امسال مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی