Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل شرکت قطا‌های نور با اشاره به اختصاص قطار ۵ ستاره برای ۶۰۰ زوج جوان گفت: ٦٠٠ زوج جوان با قطار ٥ ستاره نور امشب با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و آستان قدس رضوی به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

‎به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، احمدرضا صبری مدیرعامل شرکت قطار‌های نور امروز در مراسم رونمایی از قطار ۵ ستاره نور و اعزام ۶۰۰ زوج به مشهد مقدس با این قطار‌ها بیان کرد: با توجه به همکاری شرکت راه‌آهن با شرکت قطار‌های نور و تأکید بر ارائه خدمات برمبنای ۵ ستاره موفق شدیم قطار‌های ۵ ستاره وارد ناوگان کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبری افزود: خدمات ۵ ستاره در قطار‌های ما معادل خدمات رفاهی بیزینس کلاس در هواپیما است.

‎مدیرعامل شرکت قطار‌های نور با اشاره به مزایای سفر‌های ریلی افزود: در مسیر‌های کرج - مشهد، تهران - مشهد، اصفهان - مشهد، تهران - شیراز فعال هستیم.

وی با بیان اینکه ۲ رام قطار پنج‌ستاره نور داریم، گفت: سال آینده ۴ رام قطار ۵ ستاره دیگر وارد ناوگان ریلی کشور می‌کنیم.

‎وی با بیان اینکه قطار‌های ۵ ستاره نوروز ۹۸ در خدمت مسافران مشهد است، گفت: ما جوان‌ترین قطار‌های کشور را داریم و این قطار‌ها امکانات ویژه‌ای دارند و برای ارتقای این ۲ رام قطار ۵ ستاره ۲.۸ میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

‎صبری با اشاره به اعزام ۶۰۰ نفر از زوج‌های دانشجو که اسفندماه امسال ازدواج کرده‌اند، گفت: امشب این زوج‌ها با همکاری نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران و آستان قدس رضوی قطار‌های ۵ ستاره به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

‎صبری افزود: در قطار‌های عروس ما مراسم عقد نمادین و سفره عقد در رستوران قطار درنظر گرفته ایم که البته عروس دامادان عزیز می‌توانند از داخل واگن هم به صورت آنلاین برنامه را تماشا کنند.

وی با بیان اینکه سال آینده این قطار عروس در مسیر اصفهان هم راه اندازی خواهد شد، گفت: ما تلاش کردیم در قطار‌های خود واگن ویژه بانوان برای راحتی آن‌ها داشته باشیم که استقبال خیلی خوبی شده است.

‎در ابتدا رسانه‌های غربی مثل شبکه "من و تو" این کار ما را تمسخر کردند، اما بعد از بررسی متوجه شدیم همین کار چندین سال پیش به خواست مردمی در آلمان و بسیاری از کضور‌های پیشرفته انجام شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جشن ازدواج عروسی زوج جوان راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۵۱۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد

موسی‌الرضا حاجی‌بگلو در خصوص افزایش بهای بلیت قطار شهری اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ بلیت مترو را از ۱۲۰۰ تومان به ۱۵۰۰ تومان افزایش دادیم اما مطالبه‌گری ایجاد شد که این افزایش زیاد است، بنابراین مجدد قیمت را به ۱۲۰۰ تومان بازگرداندیم.

وی افزود: در سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ مبلغ مترو هیچ افزایشی پیدا نکرد. از طرف دیگر هزینه تمام شده مترو برای هر نفر ۱۷ تا ۲۰ هزار تومان است که شهرداری باقی هزینه را یارانه می‌دهد.

حاجی‌بگلو بیان کرد: در سال ۱۴۰۳ بر اساس مصوبه شورای شهر که کمیسیون انطباق نیز تایید کرده، بهای بلیت از ۱۲۰۰ به ۱۵۰۰ تومان و به میزان ۲۵ درصد افزایش پیدا کرده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: این میزان افزایش زیادی هم نیست، البته نگاه ما این است که هر چقدر بتوانیم هزینه را کاهش دهیم و خدمات را به صورت مطلوب‌تر و کم‌هزینه‌تر ارائه کنیم و این جزو اهداف شورا است، بر همین اساس ۲ سال هیچگونه افزایش نرخی نداشتیم.

وی اضافه کرد: نرخ تورم ۴۷ درصد است و ما مجاز بودیم بهای این خدمات را تا ۴۷ درصد نیز افزایش دهیم، اما این کار را انجام ندادیم و کمترین میزان افزایش را آن هم به میزان ۲۵ درصد و بعد از دو سال اعلام کردیم. اگر آن دو سال را در نظر می‌گرفتیم بهای بلیت باید ۴۰۰۰ تومان دریافت می‌شد، اما به خاطر رفاه حال زائران و شهروندان افزایش ۲۵ درصدی را اعمال کردیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ورود بیش از ۷ میلیون زائر به مشهد مقدس
  • قطار شهری مشهد در شب های قدر رایگان است
  • سرویس‌دهی رایگان قطار شهری مشهد در شب‌های قدر
  • بزرگترین سفره افطار جهان به طول ۶ کیلومتر در مشهد مقدس 
  • افزایش بهای بلیت قطار شهری مشهد اعمال شد
  • دستگیری عامل قتل یک‌ نفر در مراسم عروسی گتوند
  • قطار‌های نوروزی در مسیر مشهد ۴ رام افزایش یافت
  • معرفی انواع قطارهای مسافربری در ایران
  • قطارهای نوروزی در مسیر مشهد چهار رام افزایش یافته است
  • افزایش روزانه چهار رام قطار نوروزی در مسیر مشهد