Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-25@00:01:00 GMT

انباشت ثروت شاخص اصلی در فضای کسب و کار است

تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۵۲۵۱

انباشت ثروت شاخص اصلی در فضای کسب و کار است

به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی عصر روز دوشنبه در نشست شورای اشتغال کهگیلویه و بویراحمد تاکید کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد در جذب اعتبارات ملی تلاش بیشتری از خود نشان بدهند.
وی افزود: موضوع اشتغال همچنان از دغدغه های جدی دولت، مجلس و سایر ارکان نظام است.
احمدی بیان کرد: باید با اهتمام تمامی دستگاه های اجرایی شرایط و بستر لازم برای ایجاد اشتغال و افزایش تولید در این استان فراهم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


استاندار کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: تسهیلات اشتغالزایی دولت برای کمک به رونق تولید و ایجاد اشتغال پایدار بسیار موثر است.
وی عنوان کرد: دولت تمام تلاش خود را می کند تا با تسهیلات اشتغالزایی روستایی و عشایری، به ایجاد اشتغال کمک کرده و مانع از پول پاشی شود.
احمدی با ابراز رضایتمندی از اقدامات انجام شده در بخش‌های مختلف در تحقق تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: با تلاش‌های انجام شده وضعیت این استان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی مناسب بوده و فضای کسب و کار نیز بهتر شده است.
احمدی با اشاره به تسهیلات پرداخت شده در استان، گفت: ‌استان در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در میان سه استان برتر کشور قرار گرفته است که این مهم نشان دهنده اهتمام مسئولان متولی بوده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: هم تاکنون حدود 2 هزار میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی و عشایری در این استان به بانک های عامل ابلاغ شده است که با کمترین میزان انحراف از منابع و دستورالعمل ها پرداخت شده است.
پروانه نیک مرام بیان کرد: از مجموع چهار هزار و 795 طرح اشتغال کهگیلویه و بویراحمد که وزارت کار رصد کرده تنها 6 طرح دارای انحراف بوده است.
وی تاکید کرد: با توجه به اینکه کهگیلویه و بویراحمد دارای وسعت کمی است باید تمام توان برای کمترین انحراف در پرداخت تسهیلات روستایی و عشایری بکار گرفته شود.
نیک مرام عنوان کرد: یک هزار و 420 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی در استان به یک هزار و 674 طرح اخصاص یافته است.
وی افزود: اشتغالزایی این تعداد طرح چهار هزار و 804 نفر بوده است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در مجموع می توان گفت از یک هزار و 960 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال روستایی که به بانک‌های استان ابلاغ شده تاکنون یک هزار و 420 میلیارد ریال معادل 72 درصد پرداخت شده است.
وی گفت: تا زمان مشخص شدن و تعیین تکلیف وضعیت طرح های دستگاه های اجرایی که در بانک ها مانده اند، طرح جدیدی از آنها پذیرفته نخاوهد شد.
هم اینک 648 واحد در زمینه کارورزی در این استان مشارکت دارند.
نیک مرام بیان کرد: در آذز ماه سال 1396 با 54 نفر کارورز در کهگیلویه و بویراحمد قرار داد بسته شد و این تعداد هم اینک به 448 نفر رسیده است.
سخت گیری بانک‌های عامل در پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی در شهرستان کهگیلویه، عملکرد ضعیف اداره ‌کل بهزیستی کهگیلویه و بویراحمد در جذب تسهیلات اشتغال روستایی و عدم همکاری بانک‌های کهگیلویه و بویراحمد با فعالان اقتصادی از مهم‌ترین موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد.
دولت تدبیر و امید به منظور حفظ و تداوم حیات روستاهای کشور و رونق اشتغال روستایی طرح های مطلوبی به جریان انداخته است که پرداخت تسهیلات اشتغال روستایی یکی از همین برنامه هاست.
44درصد از جمعیت حدود 723 هزار نفری کهگیلویه و بویراحمد در روستاها ساکن هستند.
حدود 12 درصد در قالب 80 هزار نفر نیز جمعیت عشایری این استان است.
کهگیلویه وبویراحمد دارای هشت شهرستان، 17 شهر و حدود یکهزار و 670 روستای دارای سکنه است.
9868/1662
انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 ایجاد اشتغال بهزیستی ثروت شاخص کسب و کار 40 سالگی انقلاب بودجه 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، رئیس ستاد امر به معروف استان با اشاره به اجرای طرح بازرسی از مراکز درمانی و بهداشتی استان گفت: مرحله نخست طرح نور که با هداف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی اجرا می‌شود، تذکر و ارشاد است.
حجت الاسلام پیش قدم با تأکید بر اینکه کشف حجاب حرام شرعی، سیاسی و نوعی قانون شکنی است، افزود: کسی که قانون را رعایت نکند مجرم است و باید با او برخورد قانونی شود.
وی با تأکید بر لزوم تبیین گری و تذکر لسانی نسبت به افراد بدحجاب، بیان کرد: پایه و اساس طرح نور با هدف برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی نیز در وهله نخست تذکر و ارشاد است، اما اگر ثابت شود فرد به صورت سازمان یافته به دنبال هنجارشکنی و ترویج فرهنگ منحط غربی است با او برخورد قانونی خواهد شد.
پیش قدم ادامه داد: به همت گروه‌های مطالبه گری ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان، بازرسی و تذکر لسانی از مراکز درمانی و بهداشتی در استان کهگیلویه و بویراحمد آعاز شد.
این طرح در راستای مطالبات مردمی و اجرای قانون درمراکز درمانی استان شروع شده است.
کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کهگیلویه و بویراحمد رویشگاه بزرگ لاله های واژگون
  • سرپرست جدید دیوان محاسبات کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد
  • ۴۶ بیمار هموفیلی در استان وجود دارد
  • ثبت ۱۳۳۰ میلی‌متر باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • اعلام میزان بارش‌های کهگیلویه و بویراحمد امروز تا ساعت ۲۱:۳۰
  • چهارم اردیبهشت ؛ روزی به نام رادیو
  • اجرای طرح نور در مراکز درمانی کهگیلویه و بویراحمد
  • جزئیات خرید تضمینی گندم در کهگیلویه و بویراحمد اعلام شد
  • گردنه بیژن در کهگیلویه و بویراحمد بازگشایی شد
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد