Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام عیسی بزمانی با اعلام این خبر در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: متقاضیان زاهدانی می‌توانند تا ۲۸ اسفند برای ثبت نام به صورت حضوری به مساجد منتخب و در شهرستان‌ها به ادارات تبلیغات اسلامی آن شهرستان مراجعه کنند.

وی افزود: خواهران در شهرستان زاهدان جهت شرکت در این مراسم معنوی می‌توانند از ساعت ۱۱ تا ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ تا ۱۹ به مسجد الزهرا (س) در بلوار آزادگان، مسجد کوثر در زیباشهر، مسجد امام جعفر صادق (ع) در خیابان هیرمند و مسجد حضرت زینب (س) در خیابان دانشگاه مراجعه کنند و برادران نیز می‌توانند به مسجد جامع زاهدان مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه مبلغ خود همیاری معتکف برای شرکت در این مراسم معنوی ۵۰ هزار تومان است، ادامه داد: اعتکاف در روزهای ۲۹ اسفند ۹۷ و یکم و دوم فروردین سال ۹۸ برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد معتکفین استان سیستان و بلوچستان را جوانان تشکیل می‌دهند، بیان داشت: کسانی که نمی‌توانند در مراسم اعتکاف شرکت کنند می‌توانند با کمک به دیگر معتکفین از ثواب این سنت حسنه بهره مند شوند.

حجت الاسلام بزمانی تصریح کرد: بیان احکام، برگزاری حلقه‌های بصیرتی و معرفتی، جز خوانی قرآن، حضور مشاورین مذهبی در مراسم اعتکاف، تصحیح قرائت نماز، سوگواری حضرت زینب (س) و برگزاری اعمال ام داوود، از جمله برنامه‌های مراسم اعتکاف امسال است.

کد خبر 4565723

منبع: مهر

کلیدواژه: آیین اعتکاف زاهدان گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۶۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک

به گزارش خبرنگار مهر، محمد کرمی ظهر دوشنبه به منظور ارزیابی آخرین وضعیت آبی شمال استان بلافاصله پس از بازگشت از جنوب استان در سفر به شهرستان زهک با همراهی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری و «حسن دهمرده» فرماندار این شهرستان، از طرح‌های آبی این منطقه بازدید و بر استفاده از همه ظرفیت‌ها برای تأمین آب این منطقه تاکید کرد.

در این بازدید فرماندار زهک گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص طرح‌های در حال اجرا در حوزه این شهرستان و همچنین مدیریت سیلاب اخیر ارائه داد.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در حاشیه این بازدید دستورات لازم برای استفاده از همه ظرفیت‌ها در راستای تأمین و مدیریت آب منطقه را دادند.

کد خبر 6085713

دیگر خبرها

  • ارائه آموزش‌های هلال احمر در ۶۴ مسجد استان زنجان
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان
  • ارسال تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • اعزام تانکر آبرسانی سیار به استان سیستان و بلوچستان از سوی شرکت آبفای یزد
  • سفر استاندار سیستان و بلوچستان به شهرستان زهک
  • امدادرسانی به ۹۰۰۰ خانوار در سیستان و بلوچستان | نیرو‌های هلال احمر در حالت آماده باش
  • برق روستاهای سیل زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • برق ۴۴۵ روستا‌ی سیل‌زده سیستان و بلوچستان وصل شد
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • سیل ۹۵۰ میلیارد ریال به شبکه توزیع برق سیستان و بلوچستان خسارت زد