Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، با 2 جدال حساس در چارچوب دور برگشت مرحله یک‌هشتم‌نهایی، هیجان به لیگ قهرمانان اروپا بازمی‌گردد.

منچسترسیتی با توجه به پیروزی  3 - 2 در زمین شالکه و فرم مطلوب این روزهای خودش، مقابل میهمان آلمانی کار چندان دشواری پیش‌روی خودش نمی‌بیند اما پاری‌سن‌ژرمن هم پس از برتری 2 - صفر در اولدترافورد فکر مشابهی داشت و عاقبت در خانه مقابل منچستریونایتد حذف شد!  در سوی دیگر، یوونتوس باید در خانه شکست 2 - صفر بازی رفت را جبران و اتلتیکو، تیم صاحب ورزشگاه محل برگزاری فینال امسال لیگ قهرمانان را حذف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بانوی پیر در اندیشه جبران مقابل جان‌سخت‌ها 

یوونتوس در «جی آرنا» باید هر چه زودتر گل اول را به اتلتیکو بزند چون تیم سیمئونه هر چه از بازی بگذرد، دفاعی‌تر می‌شود و این موضوع کار قهرمان بلامنازع فوتبال ایتالیا را دشوار خواهد کرد. اتلتیکو ابتدای هفته به سختی با گل سائول یک - صفر پیروز شد اما یوونتوس حتی وقتی رونالدو و دیبالا را روی نیمکت داشت هم قاطعانه عمل کرد و برتری 4- یک مقابل اودینزه را جشن گرفت و حالا به لطف اختلاف 18 امتیاری با ناپولی رده دومی در بدترین حالت 5 هفته دیگر هشتمین قهرمانی متوالی خودش در لیگ را جشن خواهد گرفت! 

غایبان بازی 

یوونتوس علاوه بر ساندروی محروم، خدیرای دارای مشکل قلبی و کوادرادوی مصدوم را هم در اختیار ندارد. در سوی مقابل،  هرناندس و لوئیس، غایبان قطعی اتلتیکو در خط دفاعی را تشکیل می‌دهند و اگر گودین مصدوم هم به بازی نرسد، مشکلات دفاعی تیم سیمئونه به حداکثر می‌رسد. توماس پارتی هم محروم است و البته به احتمال زیاد کاستا هم غایب خواهد بود.

رویارویی‌های قبلی 

در 8  جدال قبلی، اتلتیکو تنها در بازی قبلی موفق به شکست دادن یووه شد و سابقه 5 شکست را مقابل رقیب سرسخت ایتالیایی دارد. 2 بازی طرفین هم برنده نداشته است.

 نکات کلیدی 

*رونالدو در 32 رویارویی با اتلتیکو، 22 گل به ثمر رسانده است.

*در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا، 12 بار تیم‌هایی که در بازی رفت در زمین رقیب‌شان 2 بر صفر شکست خوردند در نهایت از یک مرحله حذفی صعود کردند.

*یوونتوس هر گاه در بازی رفت یک مرحله حذفی لیگ قهرمانان با اختلاف 2 گل  شکست خورده،  نتوانسته صعود کند.

 ترکیب احتمالی 

یوونتوس: شزنی، کانسلو، بونوچی، دی‌شیلیو، کیلینی، بنتانکور، پیانیچ، متویدی، دیبالا، مانزوکیچ و رونالدو

اتلتیکومادرید: اوبلاک، آریاس، خمینس، ساویچ، خوان‌فران، کوره‌آ، هرناندس، سائول، کوکه، گریزمان و موراتا

منچسترسیتی- شالکه؛ خیال راحت صدرنشین لیگ برتر، آرزوهای معدنچیان

تیم ملقب به معدنچی‌ها با وجود شکست 3 - 2 در بازی خانگی دور رفت نشان داد حتی مقابل غولی به نام منچسترسیتی هم قصدتسلیم شدن ندارد. حالا آنها به قصد جبران در استادیوم اتحاد به میدان خواهند رفت؛ هر چند شاید امید زیادی به صعود نداشته باشند. شاگردان تدسکو این هفته در بوندس‌لیگا با نتیجه 4 - 2 مغلوب وردربرمن شدند اما منچسترسیتی در ادامه روند مطلوبش باز هم به پیروزی رسید تا در پایان هفته سی‌ام، صدرنشین لیگ برتر انگلیس بماند.سیتی علاوه بر اوتامندی محروم، دی‌بروینه، فرناندینیو، مندی و براوو را هم در اختیار ندارد. شالکه هم شوف، ماسکارلی و کالیجیوری مصدوم را بیرون از ترکیبش می‌بیند. 

ترکیب احتمالی 

منچسترسیتی: ادرسون، واکر، لاپورت، کمپانی، زینچنکو، گوندوگان، برناردو سیلوا، داوید سیلوا، سانه، آگوئرو و استرلینگ

شالکه: فارمن، ریتر، بروما، ناستاسیچ، اوزپیکا، سانه، بن‌طالب، سردار، مندیل، امبولو و مک‌کین

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۷۸۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید

به گزارش ورزش سه، تیم‌های رئال مادرید و بارسلونا در دیداری حساس و سرنوشت‌ساز از هفته سی‌ودوم لالیگای اسپانیا به مصاف هم می‌روند. با توجه به فاصله 8 امتیازی رئال با بارسا، در صورت پیروزی تیم کارلو آنچلوتی در جدال خانگی فردا می‌توان تا حد بسیار زیادی پرونده لالیگای امسال را با قهرمانی شماره 36 مادریدی‌ها مختومه اعلام کرد، اما اگر آبی‌واناری‌ها سانتیاگو برنابئو را با برد ترک کنند، تنور مسابقات لالیگا در ماه پایانی بار دیگر داغ خواهد شد.

رئال مادرید در حالی به استقبال بارسلونا می‌رود که از جدال سخت و دشوار با منچسترسیتی در دور برگشت یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا سربلند به اسپانیا بازگشته و به همین خاطر با انرژی و روحیه‌ای مضاعف از بارسلونا پذیرایی می‌کند. ال‌کلاسیکوی فردا برای تیم کارلو آنچلوتی به این دلیل حائز اهمیت است که در صورت برد بزرگ‌ترین گام را برای قهرمانی لالیگا برمی‌دارد و با خیالی راحت و آسوده برای تقابل‌های اروپایی آماده می‌شود.

یک اخراج بدموقع، سرنوشت بارسلونا را در لیگ قهرمانان اروپا را 180 درجه تغییر داد. اگر کارت قرمز رونالد آرائوخو کمر تیم ژاوی را نمی‌شکست، احتمالاً آبی‌واناری‌ها در کنار رئال مادرید، دو تیم اسپانیایی حاضر در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان را تشکیل می‌دادند و با حالی خوش به مادرید سفر می‌کردند. اکنون بارسا باید در قلمرو رقیب سنتی، آخرین تلاش‌ها را برای فتح تنها جام باقی‌مانده فصل انجام دهد و با کاهش اختلاف با رئال مادرید، به امیدهای خود برای تکرار قهرمانی بی‌افزاید.

ترکیب رئال مادرید
آندری لونین | لوکاس وازکز، آنتونی رودیگر، اورلین شوامنی، ادواردو کاماوینگا | غده والورده، لوکا مودریچ، تونی کروس | جود بلینگام | وینیسیوس و رودریگو

ترکیب بارسلونا
مارک آندره تراشتگن | رونالد آرائوخو، ژول کنده، پائو کوبارسی، ژائو کانسلو | فرنکی دی یونگ، آندریاس کریستنسن، ایلکای گوندوغان | لامینه یامال، رافینیا و روبرت لواندوفسکی

دیگر خبرها

  • ترکیب آرسنال-چلسی: پوچتینو علیه صدرنشین
  • پلی به گذشته - برتری 4-1 یوونتوس مقابل آژاکس با درخشش زین الدین زیدان (لیگ قهرمانان اروپا - 1997/4/23) / فیلم
  • پلی به گذشته - برتری 2-1 یوونتوس مقابل بارسلونا در نیوکمپ (لیگ قهرمانان اروپا - 2003/4/22) / فیلم
  • واکنش سردار بعد از گلزنی و شکست رم
  • پیروزی رئال مادرید مقابل اتلتیکو مادرید با گل چیچاریتو (لیگ قهرمانان اروپا - 2015/4/22) / فیلم
  • آلاوز ۲ - ۰ اتلتیکو مادرید/ شاگردان سیمئونه در خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان+ فیلم
  • گزارش زنده: بارسلونا ۰ - ۰ رئال مادرید
  • برناردو سیلوا: پس از آن پنالتی و حذف مقابل رئال مادرید، خواب به چشمم نیامد
  • کامبک دیدنی منچستر یونایتد مقابل یوونتوس (لیگ قهرمانان اروپا - 21 آوریل، 1999) / فیلم
  • امید ستاره بارسا: رئال در باد بردن سیتی خوابیده!