Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان ، آبتین امیری گفت: سایت نگهداری سگهای بلاصاحب در نزدیکی بندرعباس با هدف ساماندهی سگهای سطح شهر راه اندازی شده است و امیدواریم با اختصاص بودجه مناسب پروژه خدمات رسانی این سایت را به سگهای بلاصاحب تکمیل کنیم. 

عضو شورای اسلامی شهر بندرعباس گفت: در اطراف بندر عباس روستاهای زیادی وجود دارند که سگهای موجود در این روستاها هم به شهر عباس در حال افزایش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: جمع آوری سگهای بلاصاحب در سطح شهر ادامه خواهد یافت و این سگها بعد از جمع آوری در سیاست مخصوصی نگهداری می شوند و به تغذیه و بهداشت آنها رسیدگی می شود. 

آبتین امیری گفت: تعدادی از سگها برای حفظ چرخه طبیعی در سطح شهر باقی می مانند، ولی بطور روزانه این سگها از سطح شهر به سیاست مخصوص سگها منتقل می شوند.

وی گفت: گام اول راه اندازی سایت بوده که انجام شده است ، گام دوم تکمیل بخش های مختلف سایت است  که در سال آینده پیگیری می شود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بودجه حقوق شورای اسلامی شهر عضو شورای اسلامی شهر برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روند افزایش دما ادامه دار است

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مریم  بهروزی گفت: جو استان تا فردا بعد از ظهر پایدار است و با توجه به این موضوع احتمال انباشت آلاینده های جوی در مناطق پرتردد استان پیش بینی می شود.

بهروزی افزود: برای فردا روند افزایش دما در پیش رو داریم.

وی ادامه داد: اما از بعد از ظهر فردا تا دوشنبه  با توجه به گذر امواج ، در پاره ای از مناطق استان بارش باران، رعد و برق، گاهی وزش بادهای لحظه ای خواهیم داشت .

دیروز در گرمترین ساعات دمای قزوین به 25 درجه رسید.

دیگر خبرها

  • ساماندهی معتادان متجاهر و جمع‌آوری ۱۹۵ تن پسماند در جنوب تهران
  • ادامه روند شکست ناپذیری؛ گل یرمی فریمپونگ به وست هم در دقیقه 89 (وست هم 1-1 بایرلورکوزن)
  • روند افزایش دما ادامه دار است
  • مورایس: سپاهان شایسته بُرد در شهرآورد اصفهان بود
  • جزییات غربالگری در طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی
  • ساماندهی وضعیت بازارچه‌های مشاغل خانگی در قم
  • برخورد قاطع با پیمانکاران متخلف
  • ساماندهی سگ‌های بلاصاحب البرز بدون هماهنگی همه شهرستان‌ها نتیجه‌بخش نیست
  • کودکان کار اتباع از تهران می‌روند
  • ادامه کاهش قیمت دلار در بازار غیررسمی | قیمت هر دلار چند شد؟