Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی کرمانشاه برای پنجمین سال متوالی، به عنوان مرکز برتر کشوری شناخته شد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز مشاوره دانشگاه صنعتی کرمانشاه  برای پنجمین سال متوالی به عنوان مرکز برتر کشوری انتخاب شد.

براساس ارزیابی‌های صورت گرفته تیم اعزامی وزارت علوم و بررسی‌های مفصل در زمینه‌های مشاوره، آموزش، پژوهش، طرح‌های خلاقانه، پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، تعامل سازنده با دانشگاه، فعالیت‌ها و برنامه‌های بهداشت روان در جهت ارتقای سطح سلامت روان دانشجویان، مرکز مشاوره این دانشگاه به عنوان مرکز برتر کشوری معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: دانشگاه صنعتی کرمانشاه وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد رتبه دوم کشوری در غربالگری سرطان روده بزرگ

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، رییس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در سومین مجمع سلامت، سیمای سلامت استان را تشریح کرد.   دکتر سید مهدی هاشمی باجگانی گفت:در حال حاضر تعدا ۱۷۱ خانه بهداشت،۹۰ مرکز سلامت جامع شهری و روستایی و ۹۳ پایگاه ضمیمه، مستقل و حاشیه در سطح استان فعال است.   هاشمی افزود: کسب رتبه دوم کشوری در غربالگری سرطان روده بزرگ، طراحی و اجرای برنامه تامین سلامت کارکنان یزد نوین (تسکین)، واکسیناسیون تکمیلی ۳۴ هزار نفر از اتباع غیرایرانی زیر ۱۵ سال ساکن استان، بیماریابی سل در بیش از ۲۳ هزار نفر از اتباع غیرایرانی ساکن استان و کشف و مراقبت ۶۲ بیمار جدید و افتتاح ۱۱ مرکز مردمی نفس در راستای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت از مهمترین دستاورد‌های معاونت بهداشتی دانشگاه از ابتدای دولت سیزدهم تاکنون است.   وی راه اندازی سی تی اسکن بیمارستان افشار طی سال گذشته، پیگیری و تهیه ام آر آی جهت بیمارستان‌های خاتم الانبیاء ابرکوه و فاطمه الزهرا مهرِیز، خرید ۲۵ دستگاه دیالیز جهت بیمارستان‌های استان، خرید ۶ تخت آی سی یو همراه با تجهیزات جهت بیمارستان تفت و خرید پنج دستگاه ماشین همودیالیز بیمارستان اردکان از طریق هیات امنا ارزی در سال گذشته را از مهمترین دستاورد‌های معاونت درمان دانشگاه برشمرد.   دکتر هاشمی باجگانی به اقدامات حوزه معاونت غذا و داروی دانشگاه هم اشاره کرد و گفت: کسب رتبه اول در نمونه‌های مهارت آزمایی سم آفلاتوکسین در کشور، کسب رتبه اول در اجرای برنامه اعتبار بخشی روش‌های آزمون‌های شیمیایی و محصولات بهداشتی در کشور و همچنین کسب رتبه اول در ارتقای توانمندسازی آزمایشگاه‌های سطح دو کشور از افتخارات این حوزه در سطح استان و کشور است.

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر میزبان نخستین همایش بین‌المللی «زیستن باکیفیت»
  • ساختار مراکز مشاوره دانشگاه‌ها تغییر کرد
  • سال گذشته فرزندآوری در قم نیم درصد افزایش یافته‌است
  • جلوگیری از سقط ۱۱۲ جنین در خراسان‌ شمالی
  • نجات نوزاد شیرخوار ۲ ماهه با راهنمایی تلفنی اورژانس
  • دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • دانشجوی دانشگاه آزاد به اردوی تیم ملی او اسپرت دعوت شد
  • اولین مرکز «ترس از زایمان» کشور در کرمانشاه راه‌اندازی می‌شود
  • یزد رتبه دوم کشوری در غربالگری سرطان روده بزرگ
  • ایجاد سومین مرکز مشاوره و امداد گل و گیاه در مشهد