Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان‌غربی، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری که برای شرکت در مجمع عمومی سالیانه این رشته در آذربایجان‌غربی به ارومیه سفر کرده بود گفت: برای حضور در مسابقات ۲۰۱۹ وزنه برداری قهرمانی بزرگسالان آسیا و انتخابی المپیک در چین تیم کشورمان در دو بخش آقایان و بانوان به رقابت‌ها اعزام خواهدشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد تیم وزنه‌برداری مردان اظهار کرد: در لیست نهایی اسامی ۱۲ وزنه بردار معرفی شده که در بین آنها ۲ وزنه بردار رزرو و علی میری وزنه بردار  استان آذربایجان‌غربی نیز در بین نفرات اصلی دعوت شده است.

مرادی با اشاره به اولین حضور بانوان وزنه‌بردار در مسابقات بزرگسالان گفت: برای نخستین بار، تیم وزنه برداری بانوان هم به مسابقات بزرگسالان آسیا اعزام خواهندشد که برای این منظور هم‌اکنون نفرات انتخابی در اردو حضور و فعلا برای حضور در ۶ وزن به جمع‌بندی رسیده‌ایم.

وی افزود: 35 درصد رکوردهای وزنه برداری مربوط به ورزشکاران ایرانی است و ما در تمامی اوزان مدعی هستیم و با توجه به حضور جوانان در وزنه برداری باید کمی صبر کرد تا دوباره بتوانند درخشش لازم را به نمایش بگذارند.

رییس فدراسیون وزنه‌برداری دوپینگ را خط قرمز فدراسیون عنوان و خاطر نشان کرد: با این معضل به شدت برخورد می‌کنیم و اعتقاد داریم باید ورزش پاک در اولویت باشد.

مرادی گفت: هم اکنون با توجه به پخش مسابقات مختلف وزنه برداری کشور از جمله لیگ، شاهد حضور حامیان و اسپانسرها در این رشته هستیم که تلاش می کنیم این فضا گسترش یابد.

وی در مورد هیات وزنه برداری استان آذربایجان‌غربی هم گفت: این هیات، فعال و پویاست و امیدواریم درخشش این رشته در استان ادامه یابد.

گفتنی است، علی مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری برای حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات استان آذربایجان غربی به ارومیه سفر کرده بود.

خبرنگار: سینا پسران افشاریان

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: وزنه برداری علی مرادی علی میری وزنه برداری بانوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۸۵۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند

به گزارش جام جم آنلاین، در این اردو ۲۱ بازیکن زیر نظر سرمربی چینی- آمریکایی تیم ملی خانم جون کنت ول آخرین تمرینات خود را پیش از اعزام به رقابت های آسیایی تایلند انجام خواهند داد. 

در راستای آمادگی بیشتر تیم ملی پیش از اعزام ، فدراسیون هاکی درحال بررسی برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی هاکی بانوان کشور عمان به درخواست و میزبانی عمان است.

 مسابقات هاکی سالنی بانوان آسیا به میزبانی تایلند از ۲۳ لغایت ۲۷ اردیبهشت و مسابقات هاکی سالنی آقایان آسیا به میزبانی قزاقستان از ۱ لغایت ۵ خرداد برگزار خواهد شد که انتخابی جام جهانی نیز هست و تیم های ملی بانوان و آقایان کشورمان حضور قدرتمند در این رقابت ها خواهند داشت.

دیگر خبرها

  • اعلام میزبانان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ جهان
  • میزبان رقابت های وزنه برداری قهرمانی جهان 2027 و 2028 مشخص شد
  • میزبانان رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸ مشخص شدند
  • اعلام میزبان رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان ۲۰۲۷ و ۲۰۲۸
  • ترکیب تیم وزنه‌برداری نوجوانان و جوانان همدان مشخص شد
  • اعزام ملی پوش ساروی بوکس ایران به مسابقات قهرمانی آسیا
  • دختران تیم ملی هاکی برای قهرمانی آسیا آماده می‌شوند
  • اعزام شمشیربازان ایران به مسابقات زون آسیا و انتخابی المپیک
  • بدون مربی به مسابقات بدمینتون آسیا اعزام شدیم/ بدنمان خسته بود!
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴