Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان همدان در این آیین افتتاح پایگاه قهرمانی ملایر اظهار داشت: ملایر یکی از مستعدترین و مهمترین مناطق استان است که ظرفیت های بسیار خوبی در حوزه ورزش و جوانان دارد.

محسن جهانشیر روند اقدامات و اعتبارات در حوزه ورزش این شهرستان را خوب ارزیابی کرد و افزود: طرح های متعددی در ملایر در دست اجرا است که امیدواریم با استفاده از بخش خصوصی و دولتی در سال آینده به بهره برداری برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای را ضروری دانست و اجرای طرح استعدادیابی و اتخاذ تدابیر و سیاست های درآمدزایی از طریق مشارکت بخش خصوصی را از مهمترین دغدغه های حوزه ورزش قهرمانی عنوان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان بسترسازی برای ورود جوانان به عرصه ورزش و درخشش در این میادین را ضروری خواند و بر لزوم تبیین و اجرایی کردن راهبردهای تخصصی تاکید کرد.

جهانشیر ابراز امیدواری کرد: با وضعیتی که در حال حاضر از نظر اعتباری داریم، سال 98 شاهد افتتاح بسیاری از طرح های نیمه تمام ورزشی در سطح استان و شهرستان ها باشیم.

وی با اشاره به سفر یک روزه خود به شهرستان ملایر گفت: اعتبار خوبی برای این شهرستان در نظر گرفته شد که پس از مصوب شدن و تخصیص به این شهرستان تعلق می گیرد.

رییس اداره ورزش و جوانان ملایر نیز افتتاح پایگاه قهرمانی را یک ضرورت برای ورزشکاران این شهرستان دانست و افزود: این پایگاه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون ریال تجهیز شده است.

مهدی رضایی ادامه داد: این پایگاه قهرمانی به منظور توانمندسازی و کمک به بازتوانی و تداوم قهرمانی ورزشکاران در سطح کشوری و ملی ایجاد شده است.

وی بیان کرد: پایگاه قهرمانی ملایر در فضایی به متراژ 150 مترمربع ایجاد شده است که در بهترین نقطه شهر است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اداره ورزش و جوانان بخش خصوصی مدیرکل ورزش و جوانان ورزش و جوانان برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۸۸۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، جلسه بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های شهرستان ساری و میاندورود با حضور منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور، بابایی کارنامی نماینده مجلس شورای اسلامی، نوبخت و طالبی فرمانداران شهرستان‌های ساری و میاندورود، قبادی شهردار ساری و سلامی مدیرکل بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار شد. ‎

در این دیدار عنوان شد تا با توجه ویژه و اساسی به منویات رهبری در تحقق شعار سال و الگوگیری از سیاست‌های دولت مردمی و خدمتگزار سیزدهم و تاکیدات موکد استاندار مازندران، مسیر توسعه، بالندگی و پیشرفت آینده شهرستان‌های ساری و میاندورود بر مبنای وحدت، همدلی، معنویت، اخلاق و رفاه عمومی به نفع مردم شکل گیرد.

همچنین در این جلسه به بررسی آخرین وضعیت عملیات تکمیل نهایی پروژه نیروگاه زباله سوز، عملیات احداث جاده ساری به تاکام، پروژه پل تا پل، عملیات اجرایی کنارگذر شمالی ساری (پل سه راه جویبار)، پارک جنگلی شهید نوبخت، آخرین وضعیت مصوبات سفر ریاست جمهوری در شهرستان‌های ساری و میاندورود، معضلات حوزه کشاورزی و آبی شهرستان‌های ساری و میاندورود پرداخته شد و بنا شد تا با تخصیص منابع مالی مقتضی با دستور معاون اجرایی رئیس جمهور اقدامات مبسوطی پیرامون عملیات تکمیل نهایی این پروژه‌ها صورت گیرد.


در پایان نیز مطرح شد که جهش تولید با مشارکت مردم از مسیر اقتصاد مقاومتی و بهره گیری از ظرفیت‌های موجود هر منطقه می‌گذرد لذا بنای ما نیز در شهرستان‌های ساری و میاندورود مولدسازی منابع راکد و کم بازده و مقابله با سوداگری در راستای رشد تولید و تحقق شعار سال است.

دیگر خبرها

  • لزوم تسریع در اجرای طرح‌های نیمه تمام سقز
  • ۵۶ پروژه نیمه‌تمام در ابرکوه منتظر تامین اعتبار
  • اختصاص ۳۵۰۰میلیارد ریال از محل مولدسازی به پروژه‌های ورزشی اردبیل
  • پروژه نیمه‌کاره ورزشی زهک چشم‌انتظار تأمین بودجه
  • بررسی آخرین وضعیت پروژه‌های نیمه تمام ساری و میاندورود
  • افزایش بیش از ۲ برابری اعتبارات عمرانی ورزش اردبیل
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر بطول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری
  • روشنایی گردنه زاغه ملایر به طول ۵ کیلومتر آماده بهره برداری است
  • عدم اختصاص امکانات و تجهیزات ورزشی در بروجن مردم را ناراضی کرد
  • بهره‌برداری از طرح‌های عمرانی محله خلجان تا پایان نیمه نخست ۱۴۰۳