Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@22:48:27 GMT

تکذیب پرونده مالیاتی جدید نیمار در اسپانیا

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۹۲۲۰

تکذیب پرونده مالیاتی جدید نیمار در اسپانیا

شرکت NR Sports که مدیریت برنامه‌های نیمار را به عهده دارد و نماینده حقوقی او است، آغاز تحقیقات جدید مالیاتی علیه او در اسپانیا را تکذیب کرده و آن را غیر واقعی دانست.

به گزارش "ورزش سه"، درحالیکه روزنامه اسپانیایی ال‌موندو دیروز گزارش داده بود که مقامات مالیاتی اسپانیا در حال بررسی پاداش‌هایی هستند که بعد از تمدید قرارداد نیمار، ستاره این روزهای پاری سن ژرمن، با باشگاه بارسلونا به او پرداخت شده و از این گذشته قرارداد انتقال 222 میلیون یورویی نیمار به پاری سن ژرمن در سال 2017 نیز از نظر مالیاتی در اسپانیا در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اما شرکت NR Sports که نمایندگی حقوقی نیمار را به عهده  دارد به این خبر واکنش نشان داده و اعلام کرد مقامات اسپانیایی تنها از این شرکت به عنوان نماینده نیمار خواسته‌اند اسناد و اطلاعاتی درباره پرونده سابق مالیاتی او در اختیارشان بگذارد و خبری از باز شدن تحقیقات جدید درباره نیمار در کار نیست.

 

 

این شرکت در بیانیه خود اعلام کرد:" شرکت NR Sports که مدیریت برنامه‌های اختصاصی نیمار و نمایندگی حقوقی و قانونی او را دارد بدین‌وسیله اعلام می‌کند که بر خلاف مطلب منتشرشده در روزنامه ال‌موندو که در رسانه‌های مختلف بازنشر شده است، وزارت دارایی اسپانیا هیچ تحقیقات جدیدی درباره نیمار آغاز نکرده است".

 

در ادامه بیانیه آمده:" سازمان مالیات اسپانیا تنها از ما خواسته اطلاعاتی که درخواست شده برای دادگاهی که در مورد پرونده پیشین قرار است روز 21 مارس برگزار شود، آماده شده و در اختیار دادگاه قرار بگیرد".

 

 

پاری سن ژرمن نیمار

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پاری سن ژرمن نیمار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۹۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران

به گزارش خبرنگار مهر، علی کرمی بعدازظهر پنجشنبه در نشست بررسی پرونده‌های حقوقی و قضائی شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران، اظهار کرد: تاکنون برای ۵ میلیون مترمربع از زمین‌های بخش خصوصی و برای ۴ میلیون مترمربع از زمین‌های ملی شهر مهاجران، اسناد مالکیت صادر شده است.

وی بیان کرد: ۹۶ قطعه در محله دو، ۱۶۶ قطعه در محله چهار و ۹۰۰ قطعه در محله پنج شهر جدید امیر کبیر در قالب طرح جوانی جمعیت به متقاضیان واگذار شده است.

مسئول امور حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید امیر کبیر و مهاجران استان مرکزی گفت: این شرکت همچنین ۲۰۰ قطعه زمین در شهر امیرکبیر به متقاضیان برای ساخت انفرادی مسکن برای ساخت قرار در نظر گرفته است.

کرمی گفت: شهر جدید امیرکبیر ۱۰۰ میلیون مترمربع وسعت دارد که سند تک برگ برای ۴۲ میلیون مترمربع از زمین‌های این شهر جدید صادر شده است.

وی افزود: همچنین ۱۲۰۰ فقره سند تک برگ رسمی مالکیت شش دانگ برای واحدهای مسکن مهر در شهرهای جدید امیرکبیر صادر شد که این مهم یکی از دستاوردهای دولت سیزدهم است.

مسئوول امور حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران گفت: در حریم شهری شهر جدید امیرکبیر، ۲۳ فقره سند تک برگ دریافت شد که ۱۸ فقره از این اسناد در محدود شهر و مربوط به ۱۸ محله‌ای که در طرح تفصیلی پیش بینی شده شهر جدید امیرکبیر است.

کرمی عنوان کرد: در یک سال گذشته، حدود ۵۰ پرونده حقوقی و کیفری با موضوعات متنوع دستور کار قرار گرفت که بیش از ۹۵ درصد پرونده‌های حقوقی و قضائی، به نفع این شرکت، منتج به صدور حکم قطعی شده است.

کرمی افزود: همچنین در حوزه پرونده‌های حقوقی و قضائی برای نمونه می‌توان به اخذ حکم محکومیت یک شرکت خصوصی به پرداخت مبلغ ۵۸ میلیارد تومان به نفع شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر که قطعیت یافته و در حال اجرا است اشاره کرد.

مسؤول امور حقوقی و املاک شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر و مهاجران گفت: همچنین در پرونده دیگری مطالبات اهالی یک روستا، جهت اثبات مالکیت حدود ۲۰۰ هکتار بوده که با همت وکلای شرکت و واحد حقوقی و املاک شرکت در نهایت حکم نسبت به ۱۰ هکتار از این اراضی صادر و نسبت به ۱۹۰ هکتار دیگر از این اراضی حکم به بی حقی اهالی آن روستا به نفع شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر صادر و قطعی شد.

کد خبر 6088674

دیگر خبرها

  • صدور اسناد مالکیت برای ۴ میلیون مترمربع از اراضی ملی شهر مهاجران
  • نخست وزیر اسپانیا به دلیل پرونده فساد مالی همسرش در آستانه استعفا قرار گرفت
  • قانون امباپه چیست: خوش‌خدمتی یا فرصت‌طلبی!‏
  • سیر تا پیاز بند بورسی
  • یاد نیمار زنده شد؛ پاریس به دنبال تک‌ستاره بارسلونا
  • گران‌قیمت‌ترین نقل و انتقالات بازیکنان تهاجمی در تاریخ فوتبال / نیمار در صدر
  • اتهام بزرگ: پیکه از عربستان رشوه گرفت!‏
  • بازگشایی پرونده جاسوسی یک شرکت صهیونیست از مقامات اسپانیایی
  • 44 مهارت و دریبل تماشایی نیمار / فیلم
  • ترامپ محدودیت‌های جدید در پرونده کلاهبرداری خود را پذیرفت