Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-25@16:21:17 GMT

الهلال -الدحیل؛ فینال ۴۹ میلیون یورویی ثروتمندان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۷۹۳۶۰

الهلال -الدحیل؛ فینال ۴۹ میلیون یورویی ثروتمندان

دیدار تیم‌های فوتبال الهلال عربستان و الدحیل قطر در هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا به نوعی تقابل ثروتمندترین باشگاه‌های این فصل لیگ قهرمانان آسیا به شمار می‌رود. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۱ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال الهلال عربستان امشب در هفته دوم مسابقات لیگ قهرمانان آسیا در حالی برابر الدحیل قطر قرار می‌گیرد که مجموع قیمت 8 بازیکن خارجی  این 2 باشگاه بیش از 49 میلیون یورو تخمین زده می‌شود و این دیدار فینال ثروتمندان قاره کهن محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجموع قیمت بازیکنان خارجی باشگاه الهلال عربستان در حدود 20 میلیون یورو محاسبه می‌شود. در این قیمت‌گذاری جووینکوی ایتالیایی با  6 میلیون یورو، کارلوس ادواردوی برزیلی با 5.5 میلیون، گومز مهاجم گلزن فرانسوی 5 میلیون یورو و دیگینیک استرالیایی 3/5 میلیون یورو گرانترین بازیکنان فصل الهلال محسوب می‌شود.

در لیست گرانترین بازیکنان الدحیل هم ابتدا نام مهدی بن عطیه مراکشی بازیکن پیشین یوونتوس دیده می‌شود که قیمت او 15 میلیون یورو برآورد شده و به نوعی گرانترین بازیکن حاضر در لیگ قهرمانان محسوب می‌شود. ادمیلسون برزیلی با 7 میلیون یورو در جایگاه دوم قرار دارد، یوسف العربی مراکشی با 5.5 میلیون یورو در مکان سوم قرار گرفته و ناکاجیمای ژاپنی با قیمت 1.8 میلیون یورو ارزان‌ترین بازیکن خارجی حاضر در این بازی است. مجموع قیمت بازیکنان خارجی الدحیل هم بیش از 29 میلیون یورو تخمین زده می‌شود.

بر این اساس باید گفت تنها قیمت بازیکنان خارجی دو باشگاه الهلال و الدحیل که در گروه C مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم‌گروه استقلال ایران هستند، بیش از 900 میلیارد تومان تخمین زده می‌شود که از کل هزینه‌ها و پرداختی‌های باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران به مراتب بیشتر است!

ایسما: العین را نبریم کارمان سخت می‌شود/ وقتی برنده هستید همه چیز خوب استلیگ قهرمانان آسیا| تقابل تیم‌های ناکام با حضور استقلال و پرسپولیس

 

انتهای پیام/ 

R39383/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا استقلال تهران لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۹۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم

العین در مجموع دو بازی رفت و برگشت با پیروزی در مقابل الهلال راهی فینال لیگ قهرمانان آسیا شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، در چارچوب دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۲۱:۳۰ تیم فوتبال الهلال عربستان در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم فوتبال العین امارات رفت.

دو تیم در شرایطی برابر یکدیگر به میدان رفتند که دیدار رفت دو تیم با پیروزی ۴ بر ۲ العین در ورزشگاه بن زاید همراه بود تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد. آبی‌پوشان ریاض پس از ۳۷ برد متوالی و ۴۳ بازی بدون شکست در رقابت‌های مختلف، طعم شکست را چشیدند و حالا برای صعود به فینال نیاز به برد پرگل در خانه خود دارند.

الهلال خیلی زود و در دقیقه ٣ بازی صاحب ضربه پنالتی شد و روبن نوس موفق شد تیم میزبان را از حریف پیش بیاندازد.

این برتری تنها ٨ دقیقه دوام داشت منزس گل مساوی العین را وارد دروازه میزبان کرد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست باقی ماند تا دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شوند.

با شروع نیمه دوم و در دقیقه ۵١ سالم الدوساری گل الهلال را به ثمر رساند تا امیدهای این تیم برای صعود زنده شود.

الهلالی‌ها برای زدن گل سوم هر چه زدند به در بسته خوردند تا علی رغم پیروزی دو بر یک در خانه، در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ مقابل العین شکست خورده، تا این تیم اماراتی با خلق شگفتی برای چهارمین بار جواز حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را کسب کند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نقش ویژه پرسپولیس در فینالیست شدن العین!
  • پنج عامل سقوط الهلال در لیگ قهرمانان آسیا
  • پایان سلطه ۷ ساله الهلال و پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • لیگ قهرمانان آسیا| صعود العین امارات به فینال با حذف الهلال
  • انتقاد عربستانی‌ها از غرور سرمربی الهلال
  • رئیس کشته شد / العین با پیروزی مقابل الهلال فینالیست شد +فیلم
  • العین با عبور از الهلال به فینال رسید
  • الهلال از رسیدن به فینال آسیا بازماند
  • الهلال (4) 2-1 (5) العین؛ فرش قرمز فینال آسیا برای شگفتی‌سازان