Web Analytics Made Easy - Statcounter

علیرضا رشیدیان (رییس سازمان حج و زیارت) در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در سفر اخیر رییس‌جمهور به کشور عراق مقرر شده است؛ با توجه به فراهم شدن مقدمات از سوی وزارت امور خارجه دو کشور احتمالا از بعد نیمه فروردین صدور ویزا برای سفر به عراق رایگان شود.

وی با بیان اینکه هنوز زمان این کار قطعی نشده است، ادامه داد: برای سفر تجاری یا زیارتی به کشور عراق اخذ روادید همچنان لازم است، اما برای دریافت روادید هزینه‌ای لازم نیست پرداخت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس سازمان حج و زیارت درباره سفرهای نوروزی به عتبات عالیات نیز گفت: امسال با بهره‌گرفتن از ظرفیت استان‌ها و شرکت‌های کارگزاری استان‌ها در کنار ظرفیت شمسا یک ظرفیت جدیدی ایجاد شده است تا مردم بتوانند راحت‌تر برای سفرهای زیارتی به عراق اقدام کنند. تا شب گذشته حدود ۵۰ درصد ظرفیت جدیدی که از طریق کارگزاران در استان‌ها ایجاد شده، تکمیل شده و به شهرها و استان‌های متقاضی اعلام شده است چنانچه متقاضی برای سفر به عتبات وجود دارد ثبت‌نام و از ظرفیت تعطیلات نوروز و ایام ماه رجب استفاده کنند.

وی ادامه داد: با این اقدام رقابتی را نیز در خصوص ارائه خدمات با کیفیت‌تر و ارزان‌تر ایجاد شد. معتقدم با این اقدام توانستیم جلوی افزایش قیمت را که تا ۲۰ درصد هوایی و ۱۵ درصد زمینی نیز پیش‌بینی شده بود، بگیریم.

رییس سازمان حج و زیارت خاطرنشان کرد: با این اقدام سفرهای هوایی کمتر از ۵ درصد افزایش خواهد داشت و تقریبا سفر هوایی از دورترین نقطه کشور به عراق در حدود ۴ میلیون تومان خواهد بود. همچنین سفرهای زمینی کمتر از ۳ درصد نسبت به قبل از ایام نوروز افزایش پیدا کرده است. قیمت‌های سفرهای زمینی از حدود یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در شهرهای نزدیک به مرز شروع می‌شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: علیرضا رشیدیان رییس سازمان حج و زیارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۷۹۶۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در ۲ ماه آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از ایکوپرس؛ گروه صنعتی ایران‌خودرو به منظور افزایش ظرفیت تولید محصول پژو پارس و فراخوان متقاضیان طبق اولویت‌بندی سامانه یکپارچه، با برنامه‌ریزی و هماهنگی با شبکه تامین و قطعه‌سازان این خودرو، ظرفیت تولید روزانه خود را از ۴۰۰ دستگاه از ابتدای امسال، به تدریج به ۷۰۰ دستگاه در کم‌تر از دو ماه خواهد رساند.   این اقدام ایران خودرو پیرو تمدید مجوز تولید پارس از سوی سازمان ملی استاندارد برای بهار ۱۴۰۳ صورت گرفته است.   به این ترتیب با افزایش ظرفیت خطوط پژو پارس در پایگاه‌های تولیدی ایران‌خودرو، تولید این محصول طبق مجوز صادره با حداکثر ظرفیت تولیدی که تاکنون وجود داشته، ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در دو ماه آینده
  • هدفگذاری افزایش تولید پژو پارس در ۲ ماه آینده
  • توزیع نان رایگان توسط ۱۳۰ نانوایی در شهر کرمانشاه
  • افزایش 27 درصدی سفرهای نوروزی به مهاباد
  • بیش از ۵۰۰ تن در تصادفات سفرهای نوروزی جان باخته اند
  • ثبت نزدیک به ۱۷ میلیون تردد از آغاز سفرهای نوروزی در جاده‌ های اصفهان
  • رفع مشکلات ترافیکی تقاطع بلوار شهید عابدی و بلوار حضرت خدیجه(س)
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی
  • ضرورت احصای ظرفیت های مازندران برای جهش تولید
  • ۵۰ درصد از ظرفیت علوم پایه باید صرف بررسی چالش‌های آینده شود