Web Analytics Made Easy - Statcounter

قهرمان ایرلندی رشته مبارزه آزاد، به دلیل درگیری لفظی با یک هوادار در آمریکا و خسارت زدن به اموال او دستگیر شد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۷ ورزشی ورزش جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کانر مک‌گرگور، قهرمان جهان در رشته مبارزه آزاد و MMA روز گذشته (دوشنبه) در سواحل میامی آمریکا به اتهام سرقت تلفن همراه یکی از طرفدارانش و پس از آن لگد کردن و خسارت زدن به آن، دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق اعلام رسانه‌های محلی، فردی که با اعمال خشونت مبارز اهل ایرلند مواجه شده است، با گوشی تلفن همراه خود اقدام به عکسبرداری از مک‌گرگور کرده که نارضایتی و واکنش تند او را به همراه داشته است، تا حدی که تلفن همراه هوادارش را گرفته و آن را به زمین کوبیده و سپس زیر پای خود لگد می‌کند.

به دنبال این ماجرا، هوادار زیان‌دیده به پلیس شکایت می‌کند و این ماجرا با دستگیری مک‌گرگور ادامه پیدا می‌کند. پلیس ساحلی میامی، در پیامی در توئیتر، درباره این اتفاق نوشته است: پلیس ساحلی میامی، آقای کانر مک‌گرگور را به دلیل زورگیری و رفتار خشونت‌آمیز که هر دوی آنها رفتاری مجرمانه هستند دستگیر و توبیخ کرده است. گزارش دستگیری قابل ارائه بوده است، اما در حال حاضر اطلاعات بیشتری قابل ارائه نیست.

توهین به اسلام، دلیل آشوب خارج از رینگ مبارزه حبیب و مک‌گرگور

 

ظاهراً مک‌گرگو به قید وثیقه‌ای 12 هزار و 500 دلاری آزاد شده است تا جلسه رسیدگی به شکایت طرفدار شاکی او برگزار و میزان خسارت وارد شده به او برآورد شود. طبق ادعای این فرد، ارزش گوشی تلفن همراه وی هزار دلار بوده است.

این نخستین باری نیست که مک‌گور به دلیل رفتار‌های مجرمانه توسط پلیس دستگیر می‌شود. این مرد ایرلندی در سال 2017 نیز به دلیل رانندگی با سرعت بالا، در دادگاهی در دوبلین 400 یورو جریمه شد.

انتهای پیام/

R1015163/P/S3,28/CT10 واژه های کاربردی مرتبط ورزشی‌های رزمی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزشی های رزمی ورزشی های رزمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۰۲۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت

آفتاب‌‌نیوز :

سردار علی ولی‌پور گودرزی در تشریح جزئیات این خبر گفت: ماموران گشت پلیس آگاهی تهران بزرگ در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در حال گشت‌زنی در محدوده خیابان فدائیان اسلام تهران بودند که به یک دستگاه خودرو تیبا با دو سرنشین مشکوک شده و تحقیقات ابتدایی خود را در این زمینه آغاز کردند.  آنان در نخستین گام اقدام به استعلام پلاک خودرو کرده و در جریان آن متوجه شدند، پلاک خودروی موردنظر سابقه سرقت از  حوزه استحفاظی کلانتری ۱۰۸ نواب را دارد و وسیله نقلیه مذکور سرقتی است.

وی ادامه داد: در همین راستا کارآگاهان برای متوقف کردن خودرو وارد عمل شده و دستور توقف آن را صادر کردند، اما متهم پس از مشاهده پلیس با ماشین به صورت خطرناک و خلاف جهت حرکت خودروها پا به فرار گذاشته و وارد بزرگراه بعثت شد. کارآگاهان نیز در جریان تعقیب و گریز چند کیلومتری با رعایت قانون به‌کارگیری سلاح اقدام به شلیک چند تیر هوایی کرده و با اجرای طرح مهار، در نهایت خودروی مذکور را که در حین فرار با یک دستگاه خودروی نیسان برخورد کرده بود، متوقف کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با بیان اینکه یکی از متهمان با سوءاستفاده از تاریکی هوا فرار کرد اما همدستش بازداشت شد،  گفت: این فرد به مقر انتظامی منتقل شده و تحت بازجویی قرار گرفت که در جریان آن مشخص شد که این افراد جزو سارقان حرفه‌ای خودرو هستند که پیش از این نیز بارها دستگیر و روانه زندان شده‌اند. همچنین این فرد اعتراف کرد که قصد سرقت خودرویی دیگر در جنوب تهران را داشتند که دستگیر شدند. این فرد همچنین به چند مورد سرقت به‌عنف دیگر از جمله سرقت گوشواره از زنی جوان نیز اعتراف کرد.

ولی‌پور گودرزی با بیان اینکه برای متهم پرونده‌ای تشکیل شد، گفت: این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین همدست دیگر این فرد نیز مورد شناسایی قرار گرفته و به زودی دستگیر خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • ۲ سارق در خرمشهر دستگیر شدند
  • دستگیری سارق قطعات خودرو در مشهد
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • فرار دیوانه‌وار سارق خودرو در بزرگراه بعثت
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • سارق کالا و بار در محور گچساران- باشت دستگیر شد
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۷۳ فقره انواع سرقت در گلستان/ دستگیری ۳۵۴ متهم تحت تعقیب
  • دستگیری باند چهار نفره منازل مسکونی در لنجان