Web Analytics Made Easy - Statcounter

فراخوان مسابقه تبلیغات و اطلاع رسانی سینمای ایران هفتمین جشنواره ‌بین‌المللی فیلم شهر منتشر شد. ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، شورای برگزاری جشنواره در جهت اعتلای سینمای ایران و ارتقاء سطح کیفی تبلیغات و اطلاع رسانی و همچنین ترغیب و تشویق هنرمندان این عرصه، اقدام به برگزاری مسابقه در بخش های عکس، پوستر، لوگو، عنوان بندی، آنونس و تیزر فیلم های بخش« مسابقه سینمای ایران»، شامل آثار سینمایی، ویدیویی و سریال با موضوعات جشنواره می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین گزارش، در بخش های مختلف مسابقه اقلام تبلیغاتی و اطلاع رسانی، لازم است آثار به شکل اینترنتی ثبت نام شده و پس از دریافت کد رهگیری یک نسخه از اثر را با کیفیت اعلام شده در فراخوان به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

ثبت نام اینترنتی آثار  از طریق سایت جشنواره به نشانی www.shahrfilmfest.com و تا پایان فروردین ماه سال 1398 امکان پذیر است. «هفتمین جشنواره بین المللی فیلم شهر» توسط موسسه تصویر شهر به دبیری هاشم میرزاخانی در تابستان 98 در تهران برگزار می شود.

انتهای پیام/

R1356/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جشنواره فیلم شهر

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره فیلم شهر جشنواره فیلم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۰۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان

 اوایل امروز رسانه‌ها گزارش دادند سیستم‌های پدافندی ایران با نفوذ چند ریزپرنده برخورده کرده و آنها را منهدم کرده است.

در پی این رویداد صدا‌هایی ناشی از انفجار در نزدیکی شهر اصفهان شنیده شد که ناشی از عملکرد سیستم‌های پدافند هوایی بوده است.

بعدا رسانه‌های داخلی ایران گزارش دادند که تأسیسات هسته‌ای ایران امن هستند.

به گزارش اسپوتنیک، در پی این رویداد‌ها آژانس بین‌المللی انرژی اتمی تایید کرد که هیچ آسیبی به سایت‌های هسته‌ای ایران وارد نشده است.

آژانس در ایکس نوشت: رافائل گروسی، رئیس آژانس بین‌المللی انرژی اتمی خواستار خویشتنداری شدید از سوی همه است و تکرار می‌کند که تاسیسات هسته‌ای هرگز نباید هدف درگیری‌های نظامی باشند.

tags # اخبار سیاسی سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • اطلاع‌رسانی آژانس درباره وضعیت تاسیسات هسته‌ای ایران بعد از شنیده شدن صدای انفجار در اصفهان
  • پشت پرده فروش ۱۲۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران! آیا رواست که سرمایه‌ها این‌گونه از کشور خارج شوند؟
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • تبلیغات ۱۰۰ میلیارد تومانی سینمای ایران در شبکه GEM
  • هنرمندی که یک کودک درون جسورداشت/«قصه‌های مجید» میراث پوراحمد است
  • بیش از 100 میلیارد تومان هزینه سینمای ایران برای تبلیغ در شبکه جم
  • فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • سازمان سینمایی فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳ را منتشر کرد
  • انتشار فراخوان پژوهشی سال ۱۴۰۳
  • نقش و جایگاه ارتش تبیین و اطلاع‌رسانی شود