Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سیدصادق ناوندی مسئول مرکز عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح در جشنواره جوان سرباز که صبح امروز در دانشگاه عالی دفاع ملی برگزار شد، گفت: مقام معظم رهبری در طول ۱۰ سال اخیر بیش از ۱۷۳ تدبیردر ارتباط با سربازی و موضوعات مرتبط با آن فرموده‌اند که این امر نشان دهنده تدابیر حکیمانه ایشان نسبت به امر سربازی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جشنواره جوان سرباز همزمان با میلاد با سعادت حضرت علی (ع) در سال‌های گذشته با هدف ارتقای جایگاه سربازان در جامعه و تغییر نگرش فرماندهان و تقویت روحیه آنان و همچنین تقدیر از نقش بی‌بدیل سربازان در ماموریت‌ها و تقویت انگیزه حضور داوطلبانه جوانان برای خدمت وظیفه شکل گرفته و تا امروز به خوبی پیشرفت داشته است.

مسئول مرکز عملیات ستاد کل نیرو‌های مسلح تصریح کرد: امروز از بین سربازان شاغل ۴۰ نفر از آنان به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تقدیر می‌شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جوان سرباز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۰۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهبر انقلاب: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است / رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز پنج‌شنبه در دیدار آقای «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیئت همراه، نیرو‌های مقاومت و مردم غزه را تا این لحظه پیروز میدان خواندند و تأکید کردند: اوج عزت و ایستادگی مردم غزه و فلسطین و ناکامی‌های رژیم صهیونیستی در این جنگ شش‌ماهه، یک حادثه و پدیده‌ای الهی است.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار مردم غزه گفتند: اینکه رژیم صهیونیستی با آن همه ساز و برگ نظامی و پشتیبانی‌های قدرت‌های ظالم دنیا، اقدام به کشتار زنان و کودکان می‌کند، نشان می‌دهد این رژیم قادر به مقابله با نیرو‌های مقاومت و شکست آنها نیست.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خطاب به دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین خاطر‌نشان کردند: به‌فضل الهی شما پیروزی نهایی مردم غزه را خواهید دید.

در این دیدار «زیاد النَّخالة» دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین با قدردانی از حمایت‌های جمهوری اسلامی ایران از موضوع فلسطین، یاد و خاطره شهید سردار سلیمانی را گرامی داشت و گفت: آنچه که امروز در غزه در جریان است، درواقع تکرار حادثه کربلا است و به‌رغم همه سختی‌ها و توطئه‌ها، مردم غزه در کنار نیرو‌های مقاومت توانسته‌اند با ایستادگی کم‌نظیر خود، طراحی آمریکا و رژیم صهیونیستی و حامیان آنها را برای نابودی مقاومت با شکست مواجه کنند.

وی با تأکید بر هماهنگی کامل میان نیرو‌های مقاومت به‌ویژه حماس و جهاد اسلامی، خاطر نشان کرد: مردم غزه و نیرو‌های مقاومت بر استمرار ایستادگی تا پیروزی نهایی مصمم هستند و به لطف خداوند پیروزی نهایی در آینده نه چندان دور محقق خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • این افراد از خدمت سربازی معاف شدند
  • رهبر انقلاب: رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه تا این لحظه پیروز اصلی میدان است / رژیم صهیونیستی قادر به شکست نیروهای مقاومت نیست
  • رهبر انقلاب: غزه، تا این لحظه پیروز اصلی میدان است
  • بانوان چادری شاغل در ادارات تجلیل شوند
  • برنامه های ۱۲ فروردین در ورامین تشریح شد
  • جشن میلاد امام حسن (ع) و تقدیر از روزه اولی‌ها ویژه مهاجرین مقیم فشاپویه + فیلم و تصاویر
  • مراسمی به مناسبت چهلمین روز درگذشت آیت‌الله موسوی بجنوردی برگزار می‌شود
  • جزئیات ثبت نام امریه سربازی و شرایط جدید معافیت اعلام شد
  • امیدآفرینی به نسل جوان از رسالت‌های ائمه جماعات است