Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@20:53:40 GMT

برای خرید لباس‌های نو چقدر باید هزینه کنید؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۱۳۶۱

اگر هنوز برای خرید لباس عید اقدام نکرده‌اید، دست نگه دارید! به شما می‌گوییم که قرار است برای خرید لباس‌های نو چقدر هزینه کنید. آفتاب‌‌نیوز : عید نوروز بهانه خوبی است که افراد برای خرید لباس نو اقدام کنند. هم به بهانه نو شدن سال و هم به اجبار دید و بازدیدهای عید! قیمت‌های این روزهای بازار پوشاک را بررسی کردیم تا اگر کسی قصد خرید دارد، بداند میزان بودجه‌ای که باید برای این کار اختصاص دهد، چقدر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


**اول خانم‌ها
مانتو را می‌توان متداول‌ترین پوشش برای خانم‌ها دانست. بورس خرید مانتو در تهران حوالی میدان هفت‌تیر، پاساژ رضا واقع در 15 خرداد و تعدادی از مغازه‌هایی است که اطراف میدان‌های ولی‌عصر و فاطمی قرار دارند. البته مراکز خریدی مانند گلدیس و تیراژه نیز می‌تواند جزو گزینه‌ها باشد. اگر خانم قانعی باشید یا نمی‌خواهید در این شرایط اقتصادی هزینه زیادی کنید، می‌توانید با کمتر از 150 هزار تومان نیز مانتوهایی را پیدا کنید. مانتوهای شکیل‌تر را می‌توان با قیمت تقریبی 200 تا 300 هزار تومان خرید. اگر هم دغدغه مالی ندارید و با خیال راحت هزینه می‌کنید، انتخاب‌هایی با قیمت تقریبی 700 هزار تومان نظر شما را تأمین می‌کند. البته این در حالی است که نخواهید به بوتیک‌های بالای شهر بروید و بیش از یک میلیون تومان هزینه کنید!
تقریباً از همان مراکز یاد شده برای مانتو می‌توان روسری را هم تهیه کرد. روسری‌های نخی ارزان‌ را می‌توان با 30 هزار تومان و حتی کمتر هم خرید. یک روسری معمولی قیمتی بین 45 تا 80 هزار تومان دارد و اگر روسری بهتری مد نظرتان است باید بین 150 تا 400 هزار تومان برای خریدش کنار بگذارید.
مرحله بعد خرید شلوار است که می‌توان با کنار گذاشتن 70 هزار تومان یک خرید اقتصادی داشت. یک شلوار زنانه به‌طور متوسط قیمتی بین 130 تا 170 هزار تومان دارد. اگر هم می‌خواهید دست‌ودل‌بازانه خرید کنید باید برای یک شلوار بیش از 300 هزار تومان کنار بگذارید.
برای خرید کفش می‌توانید سری به سپه‌سالار یا میدان بهارستان بزنید. اگر رویکردی اقتصادی دارید، با تخصیص کمتر از 100 هزار تومان هم می‌توانید صاحب یک جفت کفش نو شوید. متوسط قیمت خرید کفش زنان حدود 170 هزار تومان است. اگر می‌خواهید از برندهای معروف چرم خرید کنید، قیمت‌ها از 250 هزار تومان شروع می‌شود. اگر هم دغدغه مالی ندارید، با خیال راحت به بازار بروید و بین 500 تا 800 هزار تومان برای یک جفت کفش خرج کنید.
اگر یک خانم بخواهد با رویکرد اقتصادی خرید کند حتی در این شرایط هم می‌تواند با 350 هزار تومان، چهار قلم یاد شده را خرید کند. در رویکرد بینابینی همین خرید 710 هزار تومان تمام می‌شود و اگر فرد بخواهد دست‌ودل‌بازانه خرید کند باید یک میلیون و 900 هزار تومان برای خرید این اقلام کنار بگذارد.
**آقایان خوش‌تیپ
مردها نیز می‌توانند به خرید یک دست کت و شلوار به‌عنوان پوشش رسمی که هم در مهمانی‌ها و هم در محیط کار قابل استفاده است فکر کنند. باب همایون و تقاطع خیابان‌های طالقانی و ولی‌عصر و همچنین تقاطع خیابان‌های جمهوری اسلامی و ولی‌عصر بورس کت و شلوار محسوب می‌شود. البته مرکز خرید آرین که در میرداماد واقع شده نیز برای کسانی که دنبال مدل‌های گران‌تر هستند، پیشنهاد می‌شود. متوسط قیمت یک دست کت و شلوار در باب همایون 600 هزار تومان است که این عدد در طالقانی دو برابر می‌شود. در خیابان جمهوری می‌توان با پرداخت 300 تا 400 هزار تومان نیز یک دست کت و شلوار خرید که البته کیفیت پارچه و دوخت آن به‌مراتب پایین‌تر است. یکی از برندهای مشهور داخلی نیز کت‌و‌شلوارهای خود را در محدوده قیمتی دو تا چهار میلیون و 800 هزار تومان عرضه کرده است.
البته می‌توانید به خرید یک کت تک و یک شلوار هم فکر کنید. در این صورت برای کت تک انتخاب‌هایی بین 150 تا 500 هزار تومان در مقابلتان قرار دارد. اگر هم می‌خواهید محصول یکی از برندهای معروف داخلی را استفاده کنید، انتخاب‌هایتان از یک میلیون تومان آغاز می‌شود. با خرید کت تک، نیاز به خرید یک شلوار هم خواهید داشت که قیمت‌ها از 60 هزار تومان آغاز شده و تا 400 هزار تومان ادامه پیدا می‌کند.
قبل از اینکه سراغ خرید کفش بروید، پیراهن‌ خود را نیز از همان محل‌های یاد شده تهیه کنید. یک پیراهن مردانه معمولی قیمتی بین 45 تا 180 هزار تومان دارد.
برای خرید کفش مردانه میدان فردوسی انتخاب اول است. البته خیابان ولی‌عصر حد فاصل میدان ولی‌عصر تا میدان فاطمی، بخشی از خیابان رودکی و میدان بهارستان نیز می‌تواند جزو انتخاب‌ها باشد. قیمت‌های موجود برای یک جفت کفش مردانه چرم از 150 هزار تومان شروع شده و تا 450 هزار تومان ادامه می‌یابد. این در حالی است که در محدوده 250 هزار تومان می‌توان مدل‌های مناسبی را پیدا کرد.
اگر رویکردی اقتصادی داشته باشید می‌توانید با تقریباً 520 هزار تومان داستان خرید عید را ختم به خیر کنید. با رویکرد متوسط برای خرید سه قلم یاد شده 910 هزار تومان باید کنار بگذارید و در خرید دست‌ودل‌بازانه هم اقلام یاد شده تقریباً دو میلیون و 600 هزار تومان برایتان آب می‌خورد.
بررسی‌های ایرناپلاس نشان می‌دهد اگر یک زوج بخواهند موارد یاد شده را به‌عنوان لباس عید خریداری کنند، با سه رویکرد یاد شده این خرید به‌ترتیب با قیمت‌های تقریبی 870 هزار تومان، یک میلیون و 600 هزار تومان و چهار میلیون و 500 هزار تومان تمام می‌شود.
منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: خرید لباس عید قیمت لباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | تصویری متفاوت از گلاره عباسی با شتر و لباس جنوبی

tags # گلاره عباسی سایر اخبار آیا انسان می‌تواند در فضا تولید مثل کند؟ | رابطه جنسی و زایمان در فضا چگونه است؟ چرا نئاندرتال‌ها محتویات معده حیوانات را می‌خوردند؟ (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس
  • (عکس‌) تیپ متفاوت هادی چوپان با لباس محلی
  • چطور با خرید در شیشه ای اتوماتیک و دزدگیر اماکن با هزینه کم، امنیت را بالا ببرید؟
  • خوزستانی‌ها از چه کولر گازی‌هایی استفاده نکنند
  • رنگ لباس تیم ملی فوتسال ایران مقابل قرقیزستان
  • عکس | تصویری متفاوت از گلاره عباسی با شتر و لباس جنوبی
  • تقویم نجومی امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ | تقویم همسران امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • پرداخت هزینه حمل و نقل به گندم‌کاران کشت قراردادی در ایلام
  • اسنپ شاپ یا دیجی استایل؟ کدام برای خرید لباس بهتر است؟
  • کولر گازی برای کدام مناطق، قبوض نجومی برق را همراه دارد