Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-19@20:13:14 GMT

تکلیف محسن ربیع‌خواه برای دربی مشخص شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۱۵۵۵

به گزارش پارس نیوز، 

محسن ربیع خواه که به دلیل مصدومیت بازی‌های فصل جاری پرسپولیس را از دست داده، بطور کامل در اختیار کادر فنی قرار گرفت تا در صورت صلاحدید برانکو ایوانکوویچ بازی کند.

وی که قابلیت بازی در دفاع و خط میانی پرسپولیس را دارد، به دلیل دور بودن از شرایط بازی از غایبان سفر به دوحه قطر بود تا نتواند برای پرسپولیس در بازی با السد قطر حضور داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برانکو ایوانکوویچ که اعتقاد زیادی به ربیع خواه دارد برای جلوگیری از آسیب دیدگی دوباره زانوی پای ربیع خواه او را در تهران نگه داشت. با این حال هافبک پرسپولیس از بازی بعدی این تیم در رقابت‌های لیگ برتر می‌تواند برای سرخپوشان بازی کند و مشکلی برای بازی با استقلال تهران ندارد.

تیم فوتبال پرسپولیس که ساعت ۱۹:۱۵ امروز سه شنبه در هفته دوم لیگ قهرمانان قهرمانان آسیا در قطر به مصاف السد می‌رود بلافاصله به تهران باز خواهد گشت تا خود را برای بازی شنبه هفته آینده رقابت‌های لیگ برتر با سپیدرود رشت آماده کند.

سرخپوشان سپس به تعطیلات نوروزی می‌روند تا خود را برای اولین بازی در سال ۹۸ با استقلال تهران در دهم فروردین ماه آماده کنند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: قطر آسیب دیدگی لیگ برتر استقلال فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان تعطیلات نوروزی بازی پرسپولیس تعطیلات نوروزی فوتبال پرسپولیس قطر پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!

 

طرفداری | به نظر می رسد قهرمان لیگ 23 یکی از تیم های استقلال یا پرسپولیس خواهد بود.

هفت فینال تا پایان رقابت های لیگ برتر باقی مانده و در برنامه آن تایم امروز مسیر سرخابی ها برای رسیدن به قهرمانی را بررسی کردیم و اینکه کار کدام تیم برای رسیدن به جام قهرمانی راحت تر است.

نکته اینکه با توجه به قوانین سازمان لیگ، بعد از امتیاز، بازی رو در رو ملاک تعیین قهرمان است و با توجه به اینکه گل زده در خانه حریف در بازی رو در رو اهمیت ندارد، بازی رو در روی سرخابی ها مساوی است.

پس تفاضل گل و گل زده معیارهای بعدی تعیین قهرمان هستند که اگر در این دو هم مساوی شوند، یک بازی در زمین بی طرف بین دو تیم برگزار می شود تا قهرمان مشخص شود که این موضوع می تواند تاریخی باشد.

بهمن رضایی کارگردان این برنامه است و حسین باقرشاهی، اجرا و نویسندگی برنامه را برعهده دارد. علیرضا منوچهری (تصویربردار و تدوین‌گر) و حسین خسروی (طراح گرافیک) دیگر دست‌اندرکاران این برنامه بوده‌اند.

دعوت می کنیم برنامه آن تایم این هفته را تماشا کنید...

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • کاوه تکلیف وزن ۵۷ کیلوگرم را مشخص کرد
  • یک احتمال بعید، ولی فوق‌العاده جذاب/ حساس‌ترین دربی تمام تاریخ در راه است؟
  • حمید مطهری، تماشاگر ویژه بازی هوادار و پیکان
  • عکس باورنکردنی از اسکوربرد دربی کوچک تهران
  • استقلال - پرسپولیس؛ این بازی تاریخی قهرمان را مشخص می کند!
  • پسر پرسپولیس و چالش کلین‌شیت در دربی کوچک
  • جدال سرنوشت‌ساز صنعت نفت و پرسپولیس در روز دربی تهران
  • برتری سپاهان مقابل ذوب آهن در دربی معوقه اصفهان
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • علی دایی کنار آقای گل سابق پرسپولیس رویت شد! + عکس