Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@08:03:27 GMT

کرسی «رهبری کریمانه در مدیریت اسلامی» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۲۰۷۳

کرسی «رهبری کریمانه در مدیریت اسلامی» برگزار می شود

کرسی علمی- ترویجی «رهبری کریمانه در مدیریت اسلامی» با ارائه حجت الاسلام «علی آقا پیروز» و میزبانی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی برگزار می شود.

خبرگزاری شبستان، گروه اندیشه: کرسی علمی- ترویجی «رهبری کریمانه در مدیریت اسلامی» توسط گروه مدیریت پژوهشکده نظام‌های اسلامی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری انجمن علمی مدیریت اسلامی حوزه با حضور اساتید و صاحبنظران این حوزه در قم برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در این کرسی علمی حجت الاسلام «علی آقا پیروز» به عنوان ارائه‌دهنده و «محمد اسمعیل رستمی نیا» و «مهدی محمدی نسب» به عنوان ناقد حضور دارند.

 

دبیر علمی این کرسی، هم «علی نجات بخش» است.

 

کرسی علمی ـ ترویجی «رهبری کریمانه در مدیریت اسلامی»، چهارشنبه، 22 اسفند ماه جاری از ساعت 13:30 تا 15:30 با حضور اساتید حوزه و دانشگاه، دانشجویان و دانش‌پژوهان در سالن فرهنگ پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی دفتر قم به نشانی: بلوار 15 خرداد، کوی شهید میثمی برگزار می شود.

 

پایان پیام/9

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های مساجد خبرگزاری شبستان بیانیه گام دوم انقلاب خبرگزاری گام دوم انقلاب شبستان کرسی ترویجی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی مدیریت اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۲۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سومین همایش روایت پیشرفت با حضور جمعی از مسئولان؛ فعالان و کنشگران فرهنگی اجتماعی و دانش آموزان هنرستان‌های ام البنین و حدیث شهرستان خرم آباد در تالار ماه حوزه هنری خرم آباد برگزار شد.
 مدیر حوزه هنری در این برنامه که به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی برگزار شد گفت: در این همایش از دو نفر از افراد موفق و تاثیرگذار در عرصه‌های مختلف علمی و پژوهشی و هنری استان دعوت شد تا در زمینه موفقیت‌ها و طی کردن مسیر‌های پیشرفت روایت خود را بیان کنند.
سید یعقوب کریمی عضو هیات علمی دانشگاه و از مخترعین و پژوهشگران موفق و سیده معصومه سادات حسینی از هنرمندان مطرح نقاش و گرافیست در عرصه ملی و بین المللی جز مدعوینی بودند که در این همایش شرح حالی از زندگی خود؛ راه‌های رسیدن به موفقیت‌ها و مسایل و مشکلات در مسیر پیشرفت خود در را بیان داشتند.
پخش کلیپ، اجرای موسیقی، تقدیر از دانش آموزان موفق هنرستان‌های ام البنین و حدیث از جمله بخش‌های دیگر این همایش بود.

دیگر خبرها

  • دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه کرمانشاه تمام الکترونیک برگزار می‌شود
  • جشنواره سراسری نشریات دانشجویی دانشگاه آزاد برگزار می‌شود
  • نقش موثر هنر در انتقال اندیشه شهدا به نسل آینده + عکس
  • ۲۲ روز مانده تا تعیین تکلیف ۴۵ کرسی باقیمانده مجلس دوازدهم /انتخابات مرحله دوم در کدام حوزه ها الکترونیکی است؟
  • اختتامیه دهمین دوره هفته هنر انقلاب برگزار شد
  • راه اندازی پویش های انتخاباتی در کرج
  • آخرین مهلت ارسال مقاله به کنگره بین‌المللی پژوهشگاه رویان اعلام شد
  • بزرگداشت فراملی سعدی؛ برگزاری رویداد علمی در ۲ سفارتخانه‌
  • برگزاری سومین همایش روایت پیشرفت در لرستان
  • شهید فائزه رحیمی جوانی با اندیشه‌های ناب انقلاب اسلامی بود