Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-20@02:53:23 GMT

اتفاق وحشتناک در شمال / دست پسرجوان از بازو قطع شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۲۱۶۵

رکنا: رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) نور از مصدوم شدن جوان 20 ساله‌ای به دلیل برخورد با گاردریل خبر داد.

به گزارش رکنا، مهدی عابدینی در این باره اظهار کرد: طی تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ مبنی بر تصادف یک دستگاه پیکان وانت در محور صلاح الدین کلا به رویان، بلافاصله آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) نور تصریح کرد: حادثه دیده جوان ۲۰ ساله‌ای بود که به دلیل سرعت زیاد و برخورد با گاردریل دست خود را از ناحیه بازو از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: مصدوم جهت جلوگیری از خونریزی عضو به اتاق عمل فرستاده شد تا توسط تیم جراحی بیمارستان امام خمینی (ره ) نور اقدامات اولیه انجام شود. عضو قطع شده در محفظه یخ بر اساس اصول پزشکی نگه داری شد.

رئیس بیمارستان امام خمینی(ره) نور ادامه داد: از آنجایی که مرکز پیوند عضو در سطح استان وجود ندارد بنابراین رایزنی‌ها باید طوری صورت می‌گرفت تا بیمارستان مقصد تمامی آمادگی را اعم از تیم جراحی و ای سی یو داشته باشد.

عابدینی با اشاره به حساسیت و زمان کوتاهی که برای پیوند عضو قطع شده وجود داشت، یادآور شد: مصدوم برای درمان تکمیلی با هلی کوپتر به بیمارستان امام ساری منتقل شد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: اخبار حوادث بیمارستان تصادف جوان رئیس گاردریل عکس فیلم دختر سقوط زنان حادثه مرد مسلح دستگیری من

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۲۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، بنا بر اعلام روابط عمومی سازمان اورژانس استان یزد:  اتوبوس بندرعباس _ تهران ساعت ۵:۲۴ بامداد امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ در محور کمربندی یزد دچار واژگونی شد.     در این حادثه چهار کد آمبولانس اورژانس به محل اعزام شدند، اتوبوس حامل ۱۵ مسافر بوده( ۱۳ سرنشین و دو راننده ) است.     در این حادثه ۱۳ نفر مصدوم شدند که ۱۱ مصدوم به بیمارستان منتقل و دو مصدوم در صحنه توسط عوامل اورژانس به صورت سرپایی درمان شدند.     هفت مصدوم این حادثه به بیمارستان شهید صدوقی یزد و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون یزد منتقل شدند.

دیگر خبرها

  • تصادف پراید و تریلی در باجگاه شیراز با ۸ مصدوم
  • تصادف در محور پلدختر به خرم‌آباد ۸ مصدوم برجا گذاشت
  • استقبال پرشور مردم دامغان از رئیس جمهور در مصلای امام خمینی | تصاویر
  • ۷ کشته و زخمی در انفجار پایانه شرق تهران
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • تصادف ۲ دستگاه سواری در رودان ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • روایت رهبر انقلاب از حضور در اولین مراسم ۲۹ فروردین تا برشماری ویژگی‌های ارتش | ماجرای اجرای مراسم روز ارتش مقابل بیمارستان محل بستری امام خمینی(ره)
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس مسافربری در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد