Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-23@06:21:00 GMT

دستگیری ۷۷۰ سارق پایتخت در آستانه سال جدید

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۲۴۶۴

صراط:

بیست و سومین طرح رعد پلیس پیشگیری پایتخت با تلاش مأموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ رقم خورد.

به گزارش فارس سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت با اعلام خبر فوق اظهار داشت با استفاده از تمام توان پلیس‌های تخصصی ۲۸۹ حکم قضایی برای ورود به مخفیگاه سارقان مالخران و زورگیران به مرحله اجرا در آمد و در مجموع ۷۷۰ نفر سارق دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت ۳۶ باند سرقت از منازل خود رو اماکن خصوصی و منازل متلاشی شده و ۲۱۴ دستگاه موتورسیکلت از این سارقان کشف و ضبط شد.

این مقام ارشد پلیس پایتخت به کسب ۹ هزار و ۷۶۷ فقره از اموال سرقتی پرداخت و گفت خوشبختانه ۸۷% از مالباختگان شناسایی شده‌اند.

وی ارزش اموال مسروقه مکشوفه را ۹ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت ۳۷۰ نفر از دستگیرشدگان سابقه دار بوده و ۳۴۰ نفر اول این سرقت خود را انجام داده بودند.

عالی‌ترین مقام انتظامی پایتخت به بحث مبارزه با کالای قاچاق اشاره و بیان داشت: ۸۰ پرونده در این خصوص در دستور کار پلیس قرار گرفت و ۶۳ نفر از قاچاقچیان دستگیر شدند همچنین یک میلیون و ۴۶۸ هزار قلم از اموال مسروقه کشف و 9 باند متلاشی شد.

وی گفت: ارزش کالاهای قاچاق مکشوفه ۵ میلیارد تومان است.

سردار رحیمی به کشف هشت قبضه سلاح و ۱۹۸ قبضه سلاح سرد که درخفت گیری و سرقت به عنف استفاده می‌شد پرداخت و گفت ۹۰۱ هزار و ۱۴۵عدد انواع مواد محترقه غیرمجاز و آسیب زا و همچنین ۱۴۰ کیلوگرم انواع اکلیل و سرنج کشف و ضبط شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دستگیری سارق پایتخت صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۲۴۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان

سرهنگ کیومرث کشوری فرمانده انتظامی آبادان گفت:طرح امنیت محله محور با دستگیری پنج سارق و کشف ۱۴ فقره سرقت در این شهرستان اجرا شد.  

به گفته او این طرح به منظور مبارزه با سرقت، دستگیری سارقان و کشف سرقت‌ها توسط گروه‌های مجرب از ماموران کلانتری ۱۳ قدس آبادان به اجرا در آمد.

دستگیری یکنفر سارق مسلح طلاجات منزل،  بازداشت یکنفر سارق سیم برق همراه با کشف ۴۵۰ کیلو سیم برق سرقتی از دستاورد‌های این طرح بود.

فرمانده انتظامی شهرستان آبادان در پایان با اشاره به تشکیل پرونده مقدماتی و معرفی متهمین به مراجع قضایی گفت: اجرای طرح مبارزه با سرقت به صورت متناوب با تمام توان جهت برقراری امنیت پایدار در سطح شهرستان  ادامه خواهد یافت و شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک امنیتی، موضوع را به سرعت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منازل اصفهانی‌ها دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو در بزرگراه بعثت
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو و به عنف
  • سارق ۱۵۰ میلیاردی منزل در اصفهان دستگیر شد
  • دستگیری سارق حرفه‌ای خودرو توسط کارآگاهان پلیس آگاهی
  • دستگیری سارق کالا در باشت
  • کشف ۱۴ فقره سرقت در آبادان
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود
  • دستگیری ۱۸ سارق و مال‌خر احشام در گیلان
  • دختر فراری سارق خودروهای پایتخت بود | دستگیری هنگام دور دور کردن با پسر غریبه