Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-25@00:51:35 GMT

پایان شایعه؛ گل گهر به دنبال صعود است

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۲۹۷۶

تیم گل گهر هفته هاست در لیگ یک در حسرت برد است و بیشتر مساوی می کند اما هم چنان تیم اول جدول و مدعی قهرمانی دراین فصل از بازی ها است.

به گزارش "ورزش سه"، به همین بهانه مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر نشستی را با اعضای تیم ترتیب داد تا ضمن تشکر از تلاش کادر فنی و بازیکنان به آنها برای ادامه بازی ها و هفته های باقی مانده روحیه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مهندس تقی زاده در این نشست خطاب به کادر فنی و بازیکنان گل گهر گفت: با تلاش و غیرت برای صعود به لیگ برتر تلاش کنید و مدیریت شرکت نیز با تمام توان و قدرت از تفکر صعود به لیگ برتر حمایت خواهد کرد. با تلاش و بازی با آرامش و بدون استرس در دیدارهای باقی مانده به میدان بروید و به جای فکر کردن به نتیجه به بازی خوب و غیرتمندانه فکر کنید.

 

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر خطاب به کادر فنی و بازیکنان  این تیم ادامه داد: در فوتبال همیشه نتایج بر وفق مراد نیست اما اگر با آرامش و تمرکز به میدان بروید بدون شک موفقیت و صعود در انتظار شماست.بدون توجه به حواشی و حرف و حدیث ها به ۶ بازی باقی مانده فکر کنید و برای ما تلاش تیمی مهمتر از کسب نتیجه است. اگر شما به لیگ برتر صعود کنید افتخاری است که اول به نام خودتان و سپس به نام شرکت گل گهر و شهر سیرجان ثبت خواهد شد.

 

مدیر عامل شرکت معدنی و صنعتی گل گهر در حالی این حرف ها را بر زبان آورد که پیش از این شایعه شده بود تیم گل گهر به دلیل هزینه های بالای تیمداری در لیگ برتر به دنبال صعود به لیگ برتر نیست! اما اکنون با حرف هایی که مهندس تقی زاده در نشست با بگوویچ و شاگردانش زد نشان داد استراتژی تیم صعود به لیگ برتر است.

 

تیم گل گهر در حال حاضربا 44 امتیاز در صدر جدول رقابت های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه های کشور قرار دارد. بازی های لیگ یک در فصل جاری با حضور 16 تیم دنبال می شود که در پایان فصل تیم های اول و دوم به لیگ برتر صعود می کنند و تیم انتهای جدول هم دسته دومی خواهد شد.

 

 

دسته یک گل گهرسیرجان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک گل گهرسیرجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۲۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش

منچسترسیتی و آرسنال برای جذب برونو گیمارش وارد عمل می‌شوند. 

طرفداری | منچسترسیتی و آرسنال که تابستان گذشته برای انتقال دکلان رایس به رقابت پرداخته بودند، باز هم هدف نقل و انتقلاتی مشترکی دارند: برونو گیمارش. 

به گزارش تلگراف؛ برای دومین فصل متوالی، دو رقیب قهرمانی لیگ برتر برای یک بازیکن رقابت خواهند کرد. منچسترسیتی و آرسنال تصمیم گرفته‌اند برونو گیمارش را به ترکیب خود اضافه کنند. در حالی که شایعاتی در مورد علاقه پاری سن ژرمن هم به گوش می‌رسد، هافبک برزیلی متوجه علاقه غول‌های لیگ برتری شده است. به نظر می رسد در قرارداد گیمارش، بندی آزادسازی با مبلغ حدود ۱۰۰ میلیون پوند وجود دارد، هرچند این موضوع لزوما مانع تلاش باشگاه‌های علاقه‌مند برای توافق با مبلغی پایین‌تر نخواهد شد. توپچی‌ها با توجه به آینده مبهم جورجینیو و توماس پارتی به سراغ گیمارش رفته‌اند. سیتیزن‌ها نیز به دنبال تقویت خط هافبک و حمله با لوکاس پاکتا و برونو گیمارش هستند. این دو بازیکن در لیون رابطه بسیار صمیمانه‌ای داشتند و یک‌دیگر را «برادر» صدا می‌کنند. 

نیوکاسل به دنبال فروش برونو گیمارش نیست، اگرچه آن‌ها باید از محل فروش بازیکنان درآمدزایی کنند. گیمارش اخیرا با خریداری یک خانه به دنبال انتقال خانواده‌اش از برزیل بوده است. اتفاقی که شاید نشان از ادامه همکاری او با کلاغ‌ها باشد. 

از دست ندهید ????????????????????????

سرمربی پرسپولیس: من کاشف آلیسون بودم جنگ در دربی میلان؛ 3 اخراجی در 3 دقیقه! آشنایی با مالکان لیگ برتر و میزان ثروت آن‌ها مورینیو: به من می‌گفتند اتوبوس، حالا با همین سبک شده‌اند جادوگر!

دیگر خبرها

  • جیمی کرگر: باخت مقابل اورتون، پایای امیدهای لیورپول برای قهرمانی در لیگ برتر بود
  • رکورد گلزنی در لیگ برتر انگلیس شکسته شد
  • بازی‌دراز آماده میزبانی از زائران راهیان نور است
  • ویسی دنبال قرارداد بلندمدت با فولاد در حال سقوط
  • پس از دکلان رایس؛ جنگ منچسترسیتی و آرسنال برای برونو گیمارش
  • پورموسوی و بی‌توجهی به حاشیه جنجالی
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه در نقل‌وانتقالات
  • با اتفاقات پرماجرای هفته بیست و هشتم لیگ آزادگان
  • تیم لیگ برتری به دنبال جذب سامان قدوس
  • سامان قدوس، گزینه بدون هزینه برای میدلزبورو