Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- نمایندگان اعلام کردند که در صورت ایراد مجدد شورای نگهبان به مصوبات بودجه سال ۹۸ بر مصوبات خود اصرار کرده و آن را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می‌کنند. به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز سه‌شنبه، بررسی ایرادات شورای نگهبان به لایحه بودجه سال ۹۸ را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نمایندگان پس از رفع ایرادات مجدد شورای نگهبان به مصوبات بودجه سال ۹۸ در راگیری اعلام کردند «مجلس در صورت ایراد مجدد شورای نگهبان به مصوبات بودجه سال ۹۸ بر مصوبه خود اصرار کرده و آن را به مجمع تشخیص مصلحت نظام ارجاع می‌کند.»

نمایندگان با ۱۰۵ رای موافق، ۵۲ رای مخالف و یک رای ممتنع از مجموع ۲۰۵ نماینده حاضر در مجلس شورای اسلامی با این تصمیم موافقت کردند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بودجه سال98 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان مجمع تشخیص مصلحت نظام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۳۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غضنفرآبادی: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند

غضنفرآبادی گفت: همانطور که ما یک عملیات متقابلی داشتیم، بازهم مجددا بخواهند با عملیاتی خاک ما را مورد هدف قرار دهند بازهم عملیات متقابلانه خواهیم داشت.

به گزارش ایلنا، موسی غضنفر آبادی، درباره پاسخ ایران به اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: حمله دلاور مردان بسیار ظریف و دقیق بود.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: آن‌ها خودشان می‌دانند ایران چه عملیات پیچیده و دقیقی را انجام داده است.

وی درباره واکنش احتمالی اسرائیل، بیان کرد: بعید می‌دانم بخواهند اقدامی انجام دهند، اگر بخواهند اقدامی انجام دهند حتما عملیات و اقدام شدید‌تر خواهد بود.

غضنفرآبادی درباره آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب گفت: ایرادات لایحه عفاف و حجاب را برطرف کردیم ان‌شاالله ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌خواهد کند.

رئیس کمیسیون حقوقی و قضایی در پاسخ به این‌که آیا طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است، بیان کرد: بله، جدا است.

دیگر خبرها

  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • ادامه بررسی موارد اختلافی لایحه برنامه هفتم در مجمع تشخیص
  • مخالفت مجمع تشخیص با بندی از برنامه هفتم توسعه
  • مجمع تشخیص مصلحت نظام با بندی از برنامه هفتم توسعه مخالفت کرد
  • مخالفت مجمع تشخیص مصلحت نظام با یک مصوبه مجلس در برنامه هفتم توسعه
  • رییس کمیسیون حقوقی مجلس: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند/ طرح نور نیروی انتظامی جدا از قانون مجلس است
  • غضنفرآبادی: ایرادات لایحه حجاب را برطرف کردیم، ببینیم شورای نگهبان چه کار می‌کند
  • مصوبات جلسه علنی سه شنبه مجلس