Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-18@13:29:12 GMT

دايي ميهمان ويژه تمرين تيم هاي ملي کشتي

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۳۲۵۰

دايي ميهمان ويژه تمرين تيم هاي ملي کشتي

خبرگزاري آريا- سرمربي تيم سايپا و کاپيتان و سرمربي سابق تيم ملي فوتبال صبح امروز(سه شنبه) با حضور در خانه کشتي عبدالله موحد از نزديک نظاره‌گر تمرينات تيم ملي آزاد بود.
به گزارش آريا به نقل از روابط عمومي فدراسيون کشتي، درحاليکه اردوي آماده‌سازي تيم ملي آزاد بعد از جام بين‌المللي دانکلوف بار ديگر در خانه کشتي استارت خورد، علي دايي صبح امروز به دعوت غلامرضا محمدي سرمربي تيم ملي، در خانه کشتي حاضر شد تا تمرينات اين تيم را از نزديک تماشا کرده و ديداري با قهرمانان جهان و المپيک داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


علي دايي همچنين با جمعي از فرنگي‌کاران نيز به خوش وبش پرداخت  و براي تيم هاي ملي در رقابت هاي آسيايي چين و المپيک 2020 توکيو آرزوي موفقيت کرد.
تيم هاي ملي کشتي آزاد و فرنگي خود را براي شرکت در مسابقات قهرماني آسيا در چين(3 تا 8 ارديبهشت ماه سال 98)  آماده مي‌کنند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: دايي ميهمان ويژه تيم هاي ملي کشتي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۳۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان

به گزارش "ورزش‌سه"، این محرومیت به دلیل دریافت کارت زردی آماتورگونه برای آریا یوسفی ایجاد شد؛ جایی که در نیمه اول دیدار گذشته طلایی‌پوشان برابر نساجی در حالی که روی نیمکت نشسته بود به تصمیم داور مسابقه اعتراض کرد و با کارت زرد او جریمه شد.

حضور آریا که در مصاف با استقلال دچار مصدومیت شد و دو ماه از دسترس مورایس خارج شد، خبر خوبی برای هواداران سپاهان بود که این بازیکن دربی اصفهان را به دلیل محرومیت از دست داده است.

البته سپاهان در دربی جز آریا که غایب خواهد بود، شرایط بهتری نسبت به گذشته دارد و وضعیت مصدومان پرشمار این تیم بهبود پیدا کرده است. در واقع محمد دانشگر دیگر غایب سپاهان است که فصل را از دست داده و درباره حضور پیام نیازمند هم اطلاعات دقیقی در دسترس نیست.

دیگر خبرها

  • تبریک مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران درپی قهرمانی تیم ملی کشتی
  • پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آزاد در آسیا شد
  • تنها غایب سپاهان در دربی اصفهان
  • دستیار یحیی و حضور ویژه در تمرین تراکتور
  • دختر سروش رفیعی، میهمان ویژه تمرین پرسپولیس؛ روزمو ساختی بابا! + عکس
  • این دختر مهمان ویژه تمرین پرسپولیس بود |‌ تصاویر
  • حافظ کل قرآن مهمان ویژه تمرین سرخپوشان
  • روباه‌ها در تمرین مس تشکیل خانواده‌ دادند!(عکس)
  • تمرین خاص پرسپولیسی ها با یک میهمان ویژه
  • تمرین پرسپولیس با یک میهمان ویژه