Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-04-18@10:14:11 GMT

اعلام موفقیت طرح امنیتی سامراء

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۳۶۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج،‌ فرماندهی عملیات سامراء و حشد شعبی در بیانیه‌ مشترکی در شهر مقدس سامراء از موفقیت طرح  امنیتی ویژه مراسم سالروز شهادت امام هادی(ع) خبر دادند.

در این بیانیه آمده است: به‌لطف و یاری خداوند و عزم رزمندگان قهرمان حشد شعبی و نیروهای امنیتی، موفقیت طرح امنیتی ویژه زیارت امام علی‌بن محمد الهادی(ع) را در سالروز شهادت آن امام همام بدون رخ دادن حادثه یا مشکلی اعلام می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه آورده است بیش از یک‌میلیون و 150هزار زائر در مراسم سالروز شهادت امام هادی(ع) در فضایی امن که نیروهای امنیتی و حشد شعبی فراهم کرده بودند، شرکت کردند و حدود دوهزار موکب هم به خدمت‌رسانی به زائران پرداختند.

خبر دیگر اینکه یک منبع در فرماندهی عملیات مشترک خبرها مبنی بر ورود تعداد بیشتری از نظامیان آمریکایی و استقرار آنها در مرزهای مشترک میان عراق و سوریه را تکذیب کرد.

بر اساس گزارش الفرات، دستگیری یک فرد تحت پیگرد به‌اتهام تروریست در استان دیالی و متلاشی شدن یک گروه تروریستی از دیگر خبرهای امنیتی عراق است. نیروهای امنیتی یگان اطلاعات نظامی اعضای این گروه تروریستی را که از سوریه به خاک عراق رخنه کرده بودند، دستگیر کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۳۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی صبح چهارشنبه در مراسم روز ارتش در ساری عملیات افتخار آمیز وعده صادق را به مردم و نیروهای مسلح تبریک گفت و افزود: مراسم روز ارتش یادآور شهیدانی نظیر صیاد شیرازی و مقابله نیروی دریایی با آمریکا است و ابهت این شیطان بزرگ را شکستند.

وی گفت: انجام عملیات‌های مختلف نظیر حمله پایگاه نظامی عین الاسد و حمله موشکی به اسرائیل نشان از وحدت ما دارد و ارتش و نیروهای مسلح به انقلاب اسلامی وفادار هستند.

وی با عنوان این که ارتش در دوران دفاع مقدس خدمت و فداکاری خود را نشان داد و امروز در حوزه امنیت و خودکفایی گام‌های بزرگی برداشتند، افزود: ارتش و سپاه توانستند قدرت بازدارنده برای کشور ایجاد کنند و عملیات قهرمانانه وعده صادق و حمله انتقام جویانه مرهون وحدت نیروهای مسلح است.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که وحدت میدان و دیپلماسی را نقش مهمی در موفقیت دفاع دارد، گفت: در روزگاری شاهد بودیم کسانی قصد داشتند بین میدان و دیپلماسی جدایی ایجاد کنند و امروز میدان و دیپلماسی در کنار هم و در خط ولایی از حریم امنیت کشور دفاع می‌کنند.

آیت الله لائینی از حرکت و اقدام مقام معظم رهبری در صدور فرمان وعده صادق و انتقام از حرکت بزدلانه اسرائیل در حمله به کنسولگری ایران تقدیر کرد و گفت: انتقام از متجاوز حق مسلم ایران اسلامی بوده است و دشمنان جرأت جواب دادن ندارند.

کد خبر 6080544

دیگر خبرها

  • شهادت نزدیک به ۱۴ هزار کودک به دست صهیونیست‌ها
  • حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی اسرائیل ثابت شد
  • عمار حکیم: قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • قدرت ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی ثابت شد
  • حکیم: ایران با شکست دیوار امنیتی رژیم صهیونیستی قدرت خود را ثابت کرد
  • وحدت «میدان و دیپلماسی» در موفقیت های ایران نقش آفرین است
  • فلسطین: دستگیری و شکنجه کودکان توسط اسراییل محکوم است
  • مشارکت مردم شاه کلید موفقیت بنیاد مسکن
  • السودانی خواستار جدول زمانی برای خروج ائتلاف از عراق شد
  • بیانیه مشترک عراق و آمریکا پس از دیدار السوانی با بایدن