Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@14:19:46 GMT

لغو نمایش محمد یعقوبی به دلیل ممنوع الفعالیتی

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۳۷۳۱

دو نمایش «پارک شهر» به کارگردانی بهزاد خاکی‌نژاد و «وقتی خروس غلط می‌خواند» از علی شمس چراغ‌های تماشاخانه ایرانشهر را در سال ۹۷ خاموش می‌کنند.

به گزارش فارس، در روزهای انتهایی سال ۹۷ در تماشاخانه ایرانشهر تنها دو نمایش در سالن‌های ناظرزاده کرمانی و استاد سمندریان به روی صحنه می‌روند.

نمایش «پارک شهر» به کارگردانی بهزاد خاکی نژاد که پیش از این قرار بود سال ۹۸ در بخش اساتید جشنواره تئاتر دانشجویی به صحنه بیاید به دلائلی از شب گذشته اجرایش را در سالن ناظرزاده کرمانی آغاز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این قرار بود نمایش محمد یعقوبی و آیدا کیخاهی در این سالن به صحنه برود که به دلایل ممنوع الفعالیت بودن محمد یعقوبی این کار کنسل شد.

نمایش پارک شهر تنها ۹ شب در ایرانشهر به صحنه خواهد رفت، بازبینی این کار روز گذشته بوده است.

نمایش «وقتی خروس غلط می‌خواند» از علی شمس نیز پیش از جشنواره تئاتر فجر اجرایش را در سالن استاد سمندریان آغاز کرده بود و تا ۲۴ اسفند ماه نیز ادامه دارد.

 

برنامه‌های سال آتی ایرانشهر

و اما تماشاخانه ایرانشهر فعالیت خود را پس از ایام نوروز از هفدهم فروردین ماه با چهار کار نمایشی آغاز می‌کند. در حال حاضر نمایش‌های هادی عامل با نمایش «آلفرد» و جواد روشن با نمایش «یک ساعت آرامش» در سالن ناظرزاده مشخص شده و نمایش‌های مهبد تاراج با نمایش «غلامرضا لبخندی»‌ و عباس عبدالله زاده با نمایش «فستیوال» نیز برای سالن سمندریان در نظر گرفته شده است.

منبع: تابناک

کلیدواژه: تئاتر محمد یعقوبی نمایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، صحرا فتحی، نویسنده، کارگردان و بازیگر تئاتر، پس از ۵ سال دوری از صحنه، نمایش «هواخوری»، جدیدترین نمایشنامه خود را به صحنه خواهد آورد.  

«هواخوری»، خرداد ۱۴۰۳ در یکی از سالن‌های نمایشی تهران روی صحنه خواهد رفت. این اثر نمایشی هم‌اکنون پس از دریافت مجوز، روز‌های تمرین را پشت سرمی‌گذارد.  

صحرا فتحی، نویسندگی، کارگردانی، بازیگری و تهیه‌کنندگی نمایش‌های «مار بازی»، «پونز»، «شبکاری»، «تئاتر بد»، «آوازه خوان طاس»، «ولپن»، «دکلره»، «سرگرم خودت بودی»، «آتن، مسکو»، «خانه زاد» و...  همچنین فیلم‌های کوتاه «زنی که شاعر بود»، «به دریا خوش آمدی» و «بلعیده شده» و نگارش چند فیلمنامه بلند را در کارنامه هنری خود دارد.  

این بازیگر و کارگردان با نمایش‌های «دکلره» و «شبکاری» هم در شهر‌های مختلف کانادا نیز به اجرا پرداخته است.

صحرا فتحی جایزه بهترین فیلم خارجی در نهمین دوره جشنواره فیلم زنان کالیفرنیا آمریکا با فیلم «زنی که شاعر بود» را دریافت کرده است همچنین در هفتاد و پنجمین دوره جشنواره فیلم کن حضور داشته و از ده جشنواره مطرح بین‌المللی جایزه بهترین بازیگر و کارگردانی را دریافت کرده است.

اطلاعات تکمیلی نمایش «هواخوری» به‌زودی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استارت جام تختی در غیاب ستاره های تیم ملی
  • حوزه هنری با نمایش «آلاء» به جشنواره مونودرام کارتاژ تونس می‌رود
  • توانمندی‌های تئاتر ایران ناب است/ در حال رایزنی با کشورهای شرق آسیا و اروپا برای اجرا هستیم
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی‌ام» به روی صحنه می‌رود
  • تئاتر کمدی «هشتگ، بچه شهرستانی ام» به روی صحنه می‌رود
  • صحرا فتحی «هواخوری» را به صحنه می‌آورد
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • بهرام افشاری به اصفهان رفت
  • نمایش «آلاء» به تونس می‌رود
  • «آلاء» به تونس می‌رود