Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: استفاده از فناوری‌های نوین در آموزش‌های خلبانی، از برنامه های اصلی و در دستور کار نیروی هوایی ارتش است.

به گزارش مشرق، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، در نشست هم اندیشی سراسری مدیران، فرماندهان و معاونین بازرسی و ایمنی نیروی هوایی ارتش، با اشاره به ضرورت بهره گیری بیشتر از سیستم ها و فناوری های شبیه ساز پروازی در آموزش خلبانان، تاکید کرد: بخش بزرگی از هزینه ها را می‌توان با آموزش های تکمیلی و با بهره گیری از شبیه سازهای پروازی کاهش داد و استفاده از فناوری‌های نوین در آموزش‌های خلبانی، از برنامه های اصلی و در دستور کار نیروی هوایی ارتش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانیم: آزمایش گیربکس بومی میگ ۲۹ در تبریز

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود افزود: معاونت عملیات و بازرسی در سراسر پایگاه‌های این نیرو دو وظیفه اصلی بر عهده دارند. نخستین وظیفه آن‌ها مدیریت عملیات پروازی و ماموریت‌های هوایی و سپس نظارت ویژه بر مسائل شخصی، اخلاقی و خانوادگی کارکنان است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با بیان اینکه امروزه سبک زندگی افراد به سرعت در حال تغییر و تحول است، خاطرنشان کرد: در گذشته نه چندان دور، ارتباطات وسیع اجتماعی موجب رفع بسیاری از خلاءهای درون خانوادگی در تعامل با اقوام و آشنایان می‌شد اما امروزه انسجام و قوام خانواده‌ها به علت تغییر سبک زندگی، مورد تهدید قرار گرفته و در معرض خطر است که این امر، وظیفه مسئولان بازرسی نهاجا برای برنامه ریزی به منظور پیشگیری از آسیب‌های احتمالی در میان کارکنان و همچنین خانواده‌های ایشان را، دوچندان می‌کند.

وی همچنین با اشاره به نقش بی‌بدیل معاونین عملیات و بازرسی در پیشبرد اهداف نهاجا، یادآور شد: برنامه ریزی در این معاونت نقش بسیار مهمی در پیشبرد اهداف دارد که ثمره آن در بحث آموزش و همتاسازی کارکنان، نمود عینی پیدا می‌کند، بنابر این موضوع انتقال تجارب به نسل های آینده نیروی هوایی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

امیر خلبان نصیرزاده، با برشماری ویژگی های نیروی هواییِ در تراز انقلاب اسلامی ایران، افزود: مطالبه فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) از همه ما، تحقق نیروی هوایی در قواره و تراز انقلاب اسلامی است که این موضوع علاوه بر دانش فنی و تخصص در زمینه های فنی التزام عملی کارکنان نهاجا به آموزه‌های مکتبی و ارزش‌های انقلابی را نیز می طلبد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با تاکید بر اینکه تمایز و برتری نهاجا بر دیگر نیروهای هم سنخ در سایر کشورها، تدیّن و پایبندی به ارزش‌ها و اعتقادات است، گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) همواره در دیدارهای خود با دست اندرکاران نیروی هوایی، بر حفاظت و حراست از روحیات دینی و انقلابی، تاکید ویژه دارند و این روحیه را جزو دارایی های ارزشمند این نیرو بر می‌دانند.

وی با اشاره به ضرورت تفویض اختیارات مدیریتی به پایگاه های زیربخشی، گفت: خط مشی پیش گرفته در نیرو بر این مبنا است که فرماندهان و مسئولان به صورت سلسله مراتبی در تصمیم گیری ها مشارکت داشته باشند، چراکه این اقدام حس مسئولیت‎پذیری در فرماندهان و خلبانان پایگاه ها را افزایش داده و ایشان را برای مسئولیت های سنگین تر، مهیا می کند.

منبع: مشرق

کلیدواژه: دادگاه حسین فریدون گام دوم انقلاب وعده های روحانی شبیه ساز فناوری نهاجا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۳۸۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه پاسداران مولودِ مبارک انقلاب است

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، در پیام امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش به سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: سپاه پاسداران، پدیده‍ای منحصر به فرد و مولودِ مبارک انقلابی بر خاسته از روح عزت طلبی، آزادگی و ستم ناپذیری مردم بصیر و دین مدار ایران سربلند اسلامی است.

در ادامه این پیام آمده است: این شجره طیبه در سایه رهنمودهای امامین انقلاب، ثمرات ارزشمند و غرور آفرینی در تقویت اقتدار ملی و بنیه دفاعی اسلام داشته است .

ارتقای روزافزون آمادگی در مقابله با دشمنان، به ویژه تنبیه رژیم سفاک و متجاوز صهیونیستی، پیشرفت های چشم‍گیر در خودباوری و خود اتکایی و روح خدمت رسانی به مردم شریف ایران، موید حرکتی پرشتاب در تأمین منافع راهبردی و تحقق آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

فرمانده کل ارتش در پیام خود آورده است: خدای متعال را شاکریم که امروز با دوراندیشی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، این نهاد انقلابی، همراه و همدل و متحد با ارتش سرافراز، سدی محکم در برابر دشمنان و نقطه امید مردم شریف ایران و امت اسلامی هستند.

سرلشکر موسوی در پیام خود با تبریک دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه مقتدر و مردمی پاسداران انقلاب اسلامی نوشت: به حضرتعالی و خانواده بزرگ آن جنود الهی، از خدای بزرگ علو درجات شهیدان راه عزت و اقتدار جنگ تحمیلی، دفاع از حریم اهل بیت علیهم السلام و جبهه مقاومت و توفیق روزافزون رزمندگان مخلص آن نهاد فداکار را تحت رهبری حکیمانه زعیم عالیقدر و فرمانده عزت آفرین کل قوا امام خامنه ای عزیز، خواستارم.



انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شهید قرنی نخستین شهید ارتش بعد از انقلاب اسلامی
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی 
  • چهره‌های ایرانی که کابوس نتانیاهو شده‌اند + عکس
  • رهبر معظم انقلاب: نوآوری در تسلیحات، شیوه‌ها و شناخت روش‌های دشمن همواره در دستور کار باشد
  • تقویت دفاع هوایی در دستورکار آلمان
  • هویت بصری گواهینامه های خلبانی انجمن ورزش های هوایی رونمایی شد
  • سپاه پاسداران مولودِ مبارک انقلاب است
  • انعقادتفاهم نامه توانمندسازی منابع انسانی و تربیت نیروی متخصص و ماهر در خوزستان
  • نیروی هوایی، آب و مواد غذایی برای سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان ارسال کرد
  • اظهارات مهم فرمانده ارشد ارتش درباره استقرار ناوگروه‌های ایران در دریاها