Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  سجاد سلیمانی مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه از آغاز برگزاری کارگاه آموزشی، توجیهی آداب و رفتار حرفه‌ای مهمان نوازی در استقبال از بهار و نوروز ۹۸ به منظور توانمندسازی رانندگان تاکسی‌های ویژه فرودگاه و پایانه‌های مسافربری شهر کرمانشاه خبرداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: ویژه برنامه توانمندسازی رانندگان تاکسی‌های ویژه فرودگاه و پایانه‌های مسافربری با همکاری اداره کل میراث فرهنگی و سازمان تاکسیرانی در راستای ارتقاء فرهنگ میزبانی در طرح استقبال از بهار ۹۸ امروز در واحد آموزش و بازرسی سازمان تاکسیرانی برگزار گردید.

وی با بیان اینکه هدف از برگزاری این دوره آموزش و ایجاد آمادگی تاکسیرانان حوزه‌های مذکورو خدمات رسانی بهتر به گردشگران در ایام تعطیلات نوروز است، افزود: اولین دوره این طرح در روز‌های دوشنبه (امروز ۲۰ اسفندماه)، سه شنبه (۲۱ اسفند) و با حضور کارشناس اداره کل میراث فرهنگی برگزار شد.

به گفته سلیمانی در این طرح تعداد ۲۵۰ نفر از تاکسیرانان ویژه فرودگاه و و پایانه‌های مسافربری مبادی ورودی شهر آموزش‌های لازم را دریافت کردند.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه بیان کرد: به منظور نظارت هرچه بیشتر بر ناوگان تاکسیرانی، در ستاد نوروزی اقدامات ویژه‌ای همچون تعیین شیفت پرسنل بازرسی سازمان، نظارت بر نرخ کرایه، تعیین تلفن ۳۸۲۴۶۵۶۵ جهت رسیدگی به شکایات و بررسی انتقادات و پیشنهادات ارسالی از طرف مسافران انجام می‌شود.

سلیمانی از تشکیل ستاد نوروزی در این سازمان و برگزاری جلسات هماهنگی درون سازمانی و برون سازمانی در حوزه‌های مرتبط خبر داد و گفت: ایستگاه‌های ستاد نوروزی سازمان نیز در مکان‌های گردشگری و پایانه‌های مسافربری مستقر می‌شوند.

انتهای پیام/ز


برگزاری کارگاه آموزشی، توجیهی استقبال از بهار و نوروز برای تاکسیرانان  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تاکسیرانی نوروز98

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۴۰۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی

رضا قربانی مدیرکل گمرک پرویزخان گفت : پارسال در مجموع ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ مسافر عراقی و ایرانی از مرز رسمی پرویزخان تردد کردند که از این تعداد ۱۱۸ هزار و ۶۹۲ نفر ایرانی و ۳۲۰ هزار و ۲۸۶ نفر عراقی بود.

وی اظهار کرد: از مجموع تردد‌های صورت گرفته از مرز رسمی پرویزخان، ۲۳۳ هزار و ۱۹۰ مسافر وارد کشور و ۲۰۵ هزار و ۷۸۸نفر عراقی بودند که تعداد مسافران خارجی در هم سنجی با سال قبل آن از نظر مسافر خارجی ورود به کشور شاهد رشد ۱۳۶ درصدی هستیم.

مدیرکل گمرک پرویزخان گفت: مقصد مسافرانی که از کشور عراق و حوزه اقلیم کردستان وارد کشور می‌شوند بیشتر شهر‌های زیارتی کشورمان، پیگیری امور درمان و پزشکی و سفر سیاحتی به شهر‌های شمالی کشورمان است.

قربانی اضافه کرد: پرویزخان به دلیل هم مرز بودن با حوزه اقلیم کردستان عراق و قرابت‌های دینی، قومی و زبانی که با شهرستان‌های غربی استان کرمانشاه دارد همواره از اهمیت خاصی برخوردار است و از مرز‌های مهم است و مسیر امن و ایمنی برای تردد مسافر و ترانزیت کالا است.

وی گفت: تمهیدات لازم هم در این راستا لحاظ شده و برنامه ریزی برای تردد خودرو‌های سواری عبور موقت نیز در کنار سایر نهاد‌ها از جمله گمرک و پلیس راهور صورت گرفته است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنردرآذربایجان غربی
  • استقبال کشورهای غرب آسیا از اکسپو ۲۰۲۴
  • شرایط مناسب برای برگزاری امتحانات‌نهایی در مهاباد مهیا شود
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • استقبال گردشگران خارجی از سفر به گیلان
  • پایانه‌های مسافربری اصفهان موفق به کسب گواهینامه مدیریت کیفیت و ارزیابی رضایت مشتریان شد
  • انجام تشریفات گمرکی کالا‌های همراه مسافر برای تعداد ۴۳۸ هزار و ۹۷۸ نفر از مسافران ایرانی و خارجی
  • لزوم تربیت چند ساحتی دانش آموزان
  • آغاز همکاری‌های مشترک سازمان جهاددانشگاهی و اداره کل آموزش و پرورش
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور