Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزای مهر، همایش «بررسی تأثیر نماز بر زندگی فردی و اجتماعی انسان ها» توسط ستاد اقامه نماز شهرداری با همکاری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین در سالن اجتماعات قائم شهرداری منطقه دو برگزار شد.

حجت الاسلام صادقی آرمان، استاد حوزه علمیه قم در این همایش گفت: نماز تمرینی برای زندگی بهتر انسان‌ها است و می‌توان آثار آن را در زندگی فردی و اجتماعی هر فردی مشاهده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام سید محمد صادقی آرمان افزود: عبودیت مهمترین موضوع در نماز است که با زندگی فردی و اجتماعی انسان‌ها مرتبط بوده و نقش مؤثری در موفقیت انسان‌های در زندگی خود ایفا می‌کند.

وی افزود: کسانی می‌توانند تاثیرات نماز را در زندگی خود مشاهده کنند که اقامه نماز داشته و نسبت به برگزاری آن اهتمام لازم را داشته باشند.

این استاد حوزه علمیه در ادامه گفت: معنی واقعی «إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ» این است که همه (از خداوند متعال بوده‌ایم و از او جدا شده‌ایم و دوباره برمی گردیم به سوی او) و توجه به این واقعیت که ما همه به سوی او باز می‌گردیم به ما اعلام می‌کند که اینجا سرای جاویدان نیست و اقرار به بندگی خداوند است یعنی ما بندگان خدا هستیم.

در این همایش از ۵۰ نفر از فعالین نماز شهرداری قزوین و سازمان‌های تابعه تقدیر بعمل آمد.

کد خبر 4566282

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین نماز محمد صادقی گام دوم انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند

سید جعفر تشکری هاشمی رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و بیست و هشتمین جلسه شورای شهر تهران و در واکنش به گزارش معاون خدمات شهری شهرداری تهران و با اشاره به رنگ زدن جداول خیابان‌ها گفت: در اکثر کشور‌های دنیا به جز برخی کشور‌های عربی همسایه، از رنگ خود بتن برای جداول استفاده و این رنگ به عنوان رنگی سازگار با محیط زیست شناخته می‌شود، اما متاسفانه در کشور ما سالیانه صد‌ها میلیارد تومان برای رنگ آمیزی جداول کنار خیابان‌ها و معابر هزینه می‌شود. 

وی ادامه داد: تقاضای بنده از شهرداری و معاونت خدمات شهری این است که رنگ زدن جداول را از دستور خارج کنند و اگر قرار است رنگ آمیزی هم صورت گیرد، باید از رنگ‌های ترافیکی که دارای معنا، پیام و استاندارد هستند استفاده شود. 

رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به رفیوژ‌های وسط خیابان‌ها بیان کرد: با وجود تذکر‌های قبلی متاسفانه شاهد این هستیم که هر روز رفیوژ‌های جدیدی که بسیار هزینه بر هستند وسط خیابان‌ها سبز می‌شوند علاوه بر آن در در خیابان کریم خان می‌بینیم که در نرده‌های کناری گلدان‌هایی نصب می‌شوند نه تنها زیبایی خاصی به شهر نمی‌دهند بلکه بسیار هم نا ایمن هستند و برای آب دادن به این گلدان‌ها حوادث متعددی ایجاد می‌شود.

تشکری هاشمی افزود: تقاضای بنده این است از کار‌هایی که چندان زیبایی برای شهر ندارند، اما هزینه بسیاری به بار می‌آورند جلوگیری کنیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • حجت الاسلام و المسلمین حاج علی اکبری خطیب نماز جمعه این هفته تهران
  • همه افراد در شکل گیری سلامت مسئولیت فردی و اجتماعی دارند
  • از شاخص‌های هنجاری علم تا ظهور اخلاق علمی
  • برپایی هفت میز خدمت در نماز جمعه این هفته تهران
  • سومین همایش «روایت پیشرفت» در خرم‌آباد برگزار شد
  • همایش بزرگداشت روز جهانی زمین پاک در کرج برگزار می‌شود
  • شهرداری از انجام کار‌های هزینه بر و بی تاثیر خودداری کند
  • تاثیرات گوش دادن به موسیقی شاد بر روح و روان انسان
  • پیش‌نیاز‌های هشت‎گانه یک ازدواج موفق