Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-25@07:08:47 GMT

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل السد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۴۴۶۵

ساعت24-سرخپوشان با تغییراتی در ترکیب اصلی به مصاف السد می‌روند.

 پرسپولیس در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت 19:15 امروز در ورزشگاه جاسم بن حمد قطر میهمان السد خواهد بود.

سرخپوشان در این دیدار نسبت به بازی قبلی خود مقابل پاختاکور تغییراتی در ترکیب اصلی خواهند داشت و با ترکیبی مشابه بازی با نساجی به میدان می‌روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دروازه مثل همیشه شاهد حضور بیرانوند هستیم و جلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده زوج دفاع میانی را تشکیل می‌دهند. در سمت راست گزینه‌ای به جز مهدی شیری وجود ندارد و در سمت چپ هم در دوران مصدومیت شایان مصلح، محمد نادری به خوبی توانسته ایفای نقش کند و در این بازی هم حضور خواهد داشت.

در سیستم 2-4-4 مورد نظر برانکو احمد نوراللهی به احتمال زیاد در کنار کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی و بشار رسن 4 هافبک پرسپولیس در این بازی خواهند بود و علی علیپور در کنار ماریو بودیمیر زوج خط حمله را تشکیل خواهند داد.

ترکیب پرسپولیس به شرح زیر است:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، محمد نادری، شجاع خلیل زاده، مهدی شیری، احمدنوراللهی، کمال کامیابی‌نیا، سروش رفیعی، بشار رسن، ماریو بودیمیر و علی علیپور

ایلنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: اخبار پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۴۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های امشب لیگ برتر انگلیس، اورتون و لیورپول از ساعت ۲۲:۳۰ در دربی مرسی‌ساید به مصاف همدیگر می‌روند.

دو تیم در شرایط بسیار متفاوتی به سر می‌برند. قرمزها که در بازی‌های گذشته از کورس قهرمانی عقب مانده‌اند و از لیگ اروپا حذف شدند، در حال تلاش برای پس گرفتن صدر جدول هستند و در سمت دیگر آبی‌‌پوشان در رتبه شانزدهم قرار دارند و برای بقا می‌جنگند.

با این حال این دیدار همیشه فارغ از اوضاع دو تیم با جذابیت‌های بسیاری همراه بوده است. یورگن کلوپ برای بازی امشب مثل همیشه آلیسون بکر را در درون دروازه قرار داده و زوج ویرژیل فن‌دایک و ابراهیم کوناته در قلب دفاع ایستاده‌اند. در گوشه‌های دفاع هم الکساندر آرنولد و اندی رابرتسون حضور دارند.

در خط هافبک الکسیس مک‌آلیستر که در بازی‌های گذشته عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته در کنار دومینیک سوبوسلای و کورتیس جونز حضور دارد و در خط حمله هم محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز قرار گرفته‌اند.

ترکیب اورتون: جردن پیکفورد، بن گادفری، جیمز تارکوفسکی، جرد برنتویت، ویتالی میکولنکو، جک هریسون، جیمز گارنر، ادریسا گانا گیه، دوایت مک‌نیل، عبدولایه دوکوره و کالورت لوین

ترکیب لیورپول: آلیسون بکر، فن‌دایک، کوناته، آرنولد، رابرتسون، مک‌آلیستر، کورتیس جونز، دومینیک سوبوسلای، محمد صلاح، داروین نونیز و لوئیز دیاز

دیگر خبرها

  • سپاهان به ستاره‌هایش استراحت می‌دهد!
  • ترکیب اصلی اورتون-لیورپول: نبرد برای بقا و قهرمانی
  • ترکیب احتمالی منچسترسیتی مقابل برایتون
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • دربی حساس مرسی‌ ساید؛ ترکیب احتمالی لیورپول برای بازی با اورتون
  • ترکیب احتمالی منچستریونایتد برای بازی با شفیلدیونایتد
  • تکلیف جانشین مدافع محروم پرسپولیس مشخص شد
  • تیم اوسمار بهتر از تیم یحیی بازی می‌کند/ با احترام به بیرانوند، حق رفیعی است فیکس پرسپولیس باشد
  • اعلام ترکیب ایران مقابل کویت
  • ترکیب احتمالی یوونتوس برای بازی با لاتزیو