Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-19@13:00:01 GMT

منصوریان، محمدی را می‌بخشد؟

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۴۴۷۱

منصوریان، محمدی را می‌بخشد؟

مدافع ذوب آهن در روزهایی که تیمش با مشکلات عدیده‌ای دست و پنجه نرم می‌کند، از لیست کنار گذاشته شده است البته احتمال زیادی وجود دارد تا به زودی شاهد یک مراسم آشتی‌کنان بین محمدی و منصوریان باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هادی محمدی، مدافع ذوب‌آهن اصفهان مدتی است که از ترکیب تیم کنار گذاشته شده است؛ وی که یکی از بازیکنان اصلی ذوب‌آهن در خط دفاعی تیم است در چند بازی اخیر به یکی از غایبان اصلی تیم سبزپوشان تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته برخی رسانه‌ها، انتشار پستی در صفحه شخصی اینستاگرام هادی محمدی با لباس تراکتورسازی با زیرنویس "مسئول شادی هرکسی خودش است "، به نوعی اعتراض خود را نسبت به نیمکت‌نشینی ابراز کرد و در ادامه اعتراض منصوریان را به دنبال داشته است.

قبل از بازی الزورای عراق مشخص شد هادی محمدی در ترکیب ذوب‌آهن اصفهان نیست. محمدی معمولا جزو بازیکنانی است که بی‌حاشیه کار خود را دنبال می‌کند و کاری به تغییرات و مشکلات تیم ندارد.

مدافع سبزپوشان زمانی که امید نمازی هدایت تیم را به عهده داشت در ترکیب اصلی سبزپوشان بود و بعد از تغییر کادرفنی هم این حضور ادامه داشت. هادی محمدی کارش را خوب پیش می‌برد و همچنان جزو نفرات اصلی ترکیب ذوب‌آهن در بازی‌ها بود که ناگهان همه چیز تغییر کرد.

ابتدا از محمدی در بازی مقابل شاگردان یحیی گل‌محمدی در تیم پدیده استفاده نشد و در روزهای گذشته وقتی تیم ذوب‌آهن برای بازی مقابل النصر راهی دبی شد، باز هم نام هادی محمدی در لیست تیم اعزامی به چشم نمی‌خورد؛ اینجا بود که مشخص شد مشکل هادی محمدی، خیلی حادتر از آن چیزی است که ما فکر می‌کردیم.

محمدی که تنها دو ماه از پایان قراردادش با باشگاه ذوب‌آهن اصفهان باقی نمانده، دلیل غیبتش را در مصاحبه‌هایی که با برخی رسانه‌ها داشته این‌طور عنوان کرده است "به خاطر اینکه پستی با لباس تراکتورسازی تبریز در اینستاگرام منتشر کردم، از تیم کنار گذاشته شدم"

البته با توجه به اینکه منصوریان دستش برای تعویض بازیکن بر روی نیمکت خیلی باز نیست، احتمال زیادی وجود دارد تا به زودی شاهد یک مراسم آشتی‌کنان بین هادی محمدی و علیرضا منصوریان باشیم.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: پیام اینستاگرامی تیم فوتبال ذوب آهن سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن علیرضا منصوریان هادی محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۴۴۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی برای دیدار با استقلال در ورزشگاه آزادی برنامه‌های تاکتیکی خاصی را دنبال می‌کند و پس از متوقف کردن تیم‌های بزرگ لیگ برتر، پس از تساوی خانگی مقابل استقلال در دور رفت به دنبال اولین امتیاز خود در ورزشگاه آزادی خواهد بود.

آنها در نیم فصل نخست عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و در ابتدای نیم فصل دوم دچار افت شدند اما پس از گذشت چند هفته باز هم به فرم خوب بازگشتند و پیروزی‌های ارزشمندی کسب کردند.

در این مسابقه علیرضا جعفرپور گلر مستعد شمس‌آذر درون دروازه قرار خواهد گرفت و استقلالی‌ها مقابل او کار راحتی نخواهند داشت، او در مسابقاتی که دروازه این تیم باز شده هم واکنش‌های زیادی انجام داده و یکی از بازیکنان فصل شمس آذر بوده است.

مهدی محمدی و هومن ربیع زاده به احتمال فراوان زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل دهند، محمدی یکی از مدافعان تاثیرگذار این تیم در نیم فصل دوم بوده و سعید دقیقی امیدوار به درخشش او در این مسابقه خواهد بود.

حسین گودرزی و محمدرضا رضایی دو مدافع کناری شمس‌آذر خواهند بود که مقابل فول‌بک‌های تهاجمی استقلال تقابل جالبی را رقم خواهند زد، گودرزی در نیم فصل مورد توجه آبی‌ها قرار گرفت و این انتقال صورت نگرفت و در این مسابقه با انگیزه‌های خاصی به میدان می‌رود، او در بازی رفت دروازه استقلال را باز کرد.

پویا سرآبادانی و علی آزادمنش در میانه میدان برای شمس آذر بازی خواهند کرد و صادق آلبوصبیح دیگر هافبک شمس‌آذر در این مسابقه خواهد بود که یک پست جلوتر از آنها بازی می‌کند، محمد پاپی و امیرمحمد نسایی از جناحین به دروازه استقلال نزدیک خواهند شد.

تک مهاجم شمس آذر در این مسابقه عیسی مرادی خواهد بود، مهاجم تند و تیز و خلاق در این مسابقه مانند دیگر بازی‌های فصل علاوه بر تلاش برای گلزنی به دنبال فضاسازی و خلق موقعیت برای دیگر بازیکنان شمس آذر هم خواهد بود.

ترکیب احتمالی شمس آذر:

علیرضا جعفرپور، مهدی محمدی، هومن ربیع‌زاده، محمدرضا رضایی، حسین گودرزی، علی آزادمنش، پویا سرآبادانی، صادق آلبوصبیح، محمد پاپی، امیر محمدنسایی، عیسی مرادی

دیگر خبرها

  • تاریخ‌سازی مهران غلامی برای فوتسال افغانستان
  • ترکیب احتمالی شمس‌آذر مقابل استقلال
  • غایبان سرشناس بازی استقلال – شمس آذر
  • ترکیب تیم ملی فوتسال برای بازی با افغانستان مشخص شد
  • پیام به نیمکت رسید ولی به ترکیب نه!
  • ترکیب سپاهان برابر ذوب آهن (احتمالی)
  • نتایج تحقیقات ؛ غذای پرچرب و چاقی به پیری مغز سرعت می بخشد
  • نتایج تحقیقات ؛ غذایی پرچرب و چاقی به پیری مغز سرعت می بخشد
  • برگزاری جشنواره ورزشی و بازی‌های بومی‌محلی ویژه معلولان در مهاباد
  • چرا باجو هیچ‌گاه مارچلو لیپی را نمی‌بخشد؟