Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-19@20:07:15 GMT

بهترین لنز رنگی برای بانوان

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۵۰۵۲

روز عروسی مهم‌ترین روز زندگی فرد است . قرار نیست دوباره تکرار بشه  پس شما می‌خواهید هر لحظه آن را به زیبایی حفظ کنید .  در این موقعیت ، شما می‌خواهید مطمئن شوید که تمام انرژی‌های شما بر تحت‌تاثیر قرار دادن شریک زندگی تان متمرکز هستند .آن‌ها دوست دارند رقص خود را با رقص نوک پا نشان دهند . برای راحت بودن عروس در شب عروسی ، نه تنها لباس باید با دقت  انتخاب شود در صورت تمایل برای استفاده از لنز لنز نیز باید با دقت بیشتری انتخاب شود اگر از ، استیگماتیسم رنج می‌برید ، پس تنها انتخاب شما باید یک لنز تماس چشمی بزرگ باشد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لنز چشم به عروس‌ها با استیگماتیسم کمک می‌کنند تا به روشنی بدون تاری ببینند . البته لنز طبی و لنز طبی رنگی نیز برای افرادی که چشمان ضعیفی دارند نیز در بازار وجود دارد. 

برای روز بزرگ خود برنامه‌ریزی کنید

 

چرا باید لنزی که چشم هارا درشت تر میکند  برای مراسم عروسی انتخاب کنید ؟

بسیاری از عروس‌ها تمایل دارند که در روز بزرگ خود با جادو متفاوت به نظر برسند .بهترین لنز رنگی برای عروس  لنزهای هستند که چشم ها را درشت تر میکنند. آن‌ها می‌توانند در یک لحظه تغییر فوری در شخصیت فرد ایجاد کنند . با این حال ، با توجه به رنگ و شخصیت پوست ، لنزهای  چشمی بزرگ  تنها باید انتخاب شوند . به خاطر داشته باشید که لنزهای تماسی با چشم بزرگ باید چشم شما را برجسته کرده و بر روی آن‌ها سایه بیاندازد .

مشاهده شده‌است که لنزهای  چشمی بزرگ ، حرکات آسان برای عروس را در طول پذیرایی او ممکن می‌سازند . با لنزهای بزرگ  چشمی در چشمان خود، در روز بزرگ عروسی ، شما یک قدم جلوتر برای " عکاسی ای زیبا و عروسی زیبا " حرکت می‌کنید .

گزارش شده‌است که عروس‌ها که معمولا  لنزهای  چشمی بزرگ ندارند ؛از رویایی که با لنزهای چشم بزرگ در عروسی شان ایجاد می‌شود لذت می‌برند ."

 

 

تصمیم‌گیری به موقع برای انتخاب لنز

سعی کنید قبل از روز بزرگ با لنز چشم  خود آشنا شوید و ان را انتخاب کنید

البته که نمی‌خواهید چشم شما خارش پیدا کند ! شروع به پوشیدن یک جفت لنز تازه خریداری‌شده خود برای ۱۵ روز قبل از عروسی کنید تا چشم‌های خود را وادار به پوشیدن لنزهای  چشمی بزرگ کنید . انواع مختلفی از لنزها موجود هستند ؛ آن‌ها را براساس شخصیت خود انتخاب کنید .

روز بزرگ خود را با لنزهای بزرگ  چشمی و لوازم آرایش چشم بزرگ در نظر بگیرید . ما به شما قول می‌دهیم که زیبا و اغوا کننده به نظر خواهید رسید !

 

توصیه‌هایی برای پی‌گیری برای بهترین لنز رنگی عروس

لنز مناسب پوستهای سفید

خوش به حال تو ! اگر پوست زیبایی دارید ، احتمال این وجود دارد که هر لنز رنگی به شما بیاید . لنز رنگی در سایه آبی و خاکستری به طور خاص خیره‌کننده به نظر می‌رسد ، و به شما یک نگاه خاص می‌دهد . پوست سفید  یک پس‌زمینه عالی برای رنگ‌های لنزروشن است که براق هستند ، مثل فیروزه‌ای ،طوسی روشن

 

برای پوستهای تیره

اگر پوست تیره داشته باشید ، می‌توانید به دنبال انواع رنگ‌های مختلف باشید ، که بستگی به این دارد که چه نوع کاری می‌خواهید به دست آورید . رنگ‌های گرم معمولا بهترین کار هستند . اگر یک ظاهر طبیعی می‌خواهید ، از یک لنز با تم قهوه‌ای گرم ، فندقی استفاده کنید. رنگ‌های روشن نیز اغوا کننده هستند . اگر می‌خواهید یک نگاهی به خارج از کادر داشته باشید، به سراغ لنزهای عسلی یا پاییزی بروید ، و یا حتی لنزهای خاکستری  از رنگ‌هایی مانند صورتی یا آبی دوری کنید چون آن‌ها شما را کامل نمی‌کنند .

لنز مناسب برای عروس با موی بلوند

لنزهای Lighter مانند آن‌هایی که در سایه خاکستری و بژ پیش می‌آیند ، می‌توانند به خوبی کار کنند ، اما اگر شما آسیایی هستید ، یک قفقاز خوب ( یا مختلط ) به شما خواهند داد . دقت کنید که ابرو‌ها همانند موهای شما رنگ‌آمیزی شوند تا از نگاه نا پیوسته اجتناب کنید .  پلاتین با آبی روشن و یا زمردهم زیبا به نظر می‌رسند .

 

رنگ لنز مناسب برای موی سیاه

موهای سیاه ، به خصوص سایه با ته‌رنگ آبی - سورمه ای  و سیاه، در مقابل لنزهای آبی یا بنفش کنتراست زیبایی ایجاد می‌کند . اگر به دنبال یک نگاه طبیعی‌تر هستید ، لنزهای تماسی قهوه‌ای را امتحان کنید

لنز مناسب با موهای صورتی ، ابی وبنفش دیگر رنگهای روشن .

شما ممکن است فکر کنید که این رنگ‌های بی‌نظیر مو به یک جفت لنز آشنا نیاز دارند ، اما خلاف آن توصیه می‌شود . شما نمی‌خواهید هم چشم‌ها و هم موهای شما برای جلب توجه رقابت کنند . ممکن است بیش از حد تحمل کند که ۲ چهره روشن و روشن را در یک زمان داشته باشد . تنها چیزی که نیاز دارید یک جفت ساده از لنزهای دایره‌ای سیاه یا قهوه‌ای برای تکمیل نگاه خود است . شرایط نوری مختلف را در نظر بگیرید. به یاد داشته باشید که تماس رنگی با توجه به نورپردازی تغییر می‌کند ، که چیزی است که باید در نظر بگیرید اگر یک لنزبرای یک رویداد خاص انتخاب می‌کنید . برخی تمایل به " ناپدید شدن" در نور ضعیف دارند، که به این معنی است که شما باید یک سایه یا دو روشن‌تر از آنچه که در طول روز می‌پوشید به دست آورید .

 

آیا یک رنگ لنز به صورت جهانی وجود دارد ؟

بله ، برخی لنزهای تماسی افزایش وجود دارد - که به لنزهای دایره‌ای معروف هستند - که هر گونه رنگ و یا رنگ مو را ارضا می‌کنند. این تماس‌ها یک حلقه بزرگ به رنگ قهوه‌ای یا تیره ( به نام حلقه limbal نامیده می‌شوند ) که عنبیه شما را طرح می‌کنند ، در نتیجه باعث می‌شوند چشم‌های شما بزرگ‌تر ، باهوش‌تر به نظر برسند . آن‌ها کم‌ترین تغییر رنگ را ارایه می‌دهند که به همین دلیل است که با هم ارتباط برقرار می‌کنند . جفت خوب لنزهای دایره‌ای شکلی شبیه به یک لباس سیاه کوچک در کمد  شما هستند - می‌توانید آن را بپوشید و پایین بروید وعملا هر گونه لوازم جانبی را همراه ببرید .  

برای یافتن بهترین مارک لنز طبی به وب سایت لنز مارکت مراجعه کنید.

 

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۵۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پارک‌های بانوان شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند

سید حمزه حسینی با تاکید بر ضرورت استانداردسازی پارک‌های بانوان این شهرستان اظهار کرد: آنچه که امروز شاهد آن هستیم فاصله گرفتن کارکرد صحیح این پارک‌ها در راستای ایجاد نشاط اجتماعی و رفاه بانوان است.
وی خاطرنشان کرد: از این‌رو باید اقدام عاجل در جهت بهبود شرایط این پارک‌ها به عمل آید.
معاون امور عمرانی فرمانداری خرم‌آباد بر همکاری دستگاه‌های ذیربط علی الخصوص شهرداری مرکزی در جهت بهبود شرایط این پارک‌ها تاکید و تصریح کرد: ساماندهی پارک‌های بانوان در دستور کار قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • حضور بانوان طرفدار نساجی در ورزشگاه وطنی / فیلم
  • چه کسانی باید لوزه‌های خودشان را جراحی کنند؟ | بهترین زمان جراحی لوزه چه سنی است؟
  • یزد، میزبان اردوی تیم ملی اسکواش بانوان
  • همکاری بانوان قمی با ماموران پلیس در اجرای طرح نور+فیلم
  • نام پدر از کارت ملی حذف شد!
  • تهیه و نگهداری جوجه‌های رنگی در منازل خطرآفرین است
  • پارک‌های بانوان شهر خرم‌آباد ساماندهی می‌شوند
  • چشم‌رنگی‌ها در معرض این بیماری
  • بهترین خبر برای استقلال؛ توافق بزرگ آبی ها بالاخره نهایی شد
  • فولکروگ: این گل راه را برایم باز می‌کند