Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-25@01:28:39 GMT

آنالیز جام ملت‌های آسیا با جام جهانی انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۳۰۸۵۳۰۵

به گزارش پارس نیوز، 

میرشاد ماجدی- رئیس کمیته آموزش به همراه مرتضی محصص- رئیس کمیته توسعه و فنی فوتبال در سمینار آنالیز بازیهای جام ملتهای فوتبال آسیا حضور یافتند.

 

میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش در این باره گفت: در این سمینار نحوه بازیهای جام ملتهای فوتبال اسیا با جام جهانی مقایسه می شود که به صورت کلاس آموزشی و پرسش و پاسخ با حضور مربیان و سرمربیان تیم های قهرمان و نایب قهرمان در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهمان ویژه این سمینار پارک جی سونگ بازیکن منچستر و تیم ملی فوتبال کره جنوبی، دروازه بان تیم ملی آرژانتین، اندی راکسبورگ کارشناس صاحب نام توسعه فوتبال جهان و  مدیر فنی جدید کنفدراسیون فوتبال آسیا  حضور دارند.

 

وی گفت: برنامه هایی که آسیا چگونه موفق تر از قبل باشد، مربیان و بازیکنان بهتر از قبل باشند مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فوتبال پرسش و پاسخ تیم ملی فوتبال دروازه بان جهان تیم ملی جام جهانی جام ملت های آسیا فدراسیون فوتبال فوتبال آسیا پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۵۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقه دو تیم آلومینیوم اراک – پرسپولیس از مرحله یک هشتم پایانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی ایران روز جمعه در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک با حضور تماشاگر برگزار می‌شود.   پیش از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت طبق اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال خواهد شد.

دیگر خبرها

  • برزگر: به‌راحتی می‌شد تیلور را شکست داد 
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع تکواندوی آسیا
  • آیین نامه داوری ایران قدیمی و با اشکال است
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • دعوت از پولادگر برای حضور در مجمع عمومی اتحادیه تکواندو آسیا
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می‌شود
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • احضار مدیر سپاهان به کمیته اخلاق
  • سرپرست سپاهان به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال احضار شد