Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد احمدزاده در گفت و گو با ایلنا‌، درباره کناره گیری از هدایت ملوان اظهار داشت: بحث کناره گیری نیست؛ مشکلات ما بسیار است، تصمیم ما بر این بوده که امروز تمرین نکنیم تا وضعیت‌مان را بدانیم. اینطور نمی‌شود که بلاتکلیف باشیم.

او ادامه داد: الان نزدیک تعطیلات عید نوروز هستیم و وضعیت بازیکنان بسیار بد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از تلاش و کوشش آنها سواستفاده می‌شود. بازیکنان با تمام وجود برای تیم بازی می‌کنند اما آن چیزی که استحقاقش را داشته‌اند را به دست نیاورده‌اند. 

احمدزاده افزود: چطور ممکن است بازی آخر را انجام بدهیم و به بازیکنان بگوییم که چند روز استراحت کنید و دوباره به تمرینات برگردید؟ تمرین امروز را به این دلیل تعطیل کردیم که آقایان متوجه شوند چه شرایطی در این تیم می‌گذرد و حالا که دلسوز هستند بیایند و مشکلات را از نزدیک تماشا کنند. بازیکنان از نظر روحی و روانی تحت تاثیر هستند اما هیچ کس سراغی از ملوان نمی‌گیرد.

سرمربی ملوان در پایان گفت: اگر نمی‌توانند تیمداری کنند و اصول باشگاه‌داری را نمی‌دانند، ملوان را رها کنند و اگر هم می‌توانند تیم را اداره کنند پس بهتر است که همین حالا مشکلات بازیکنان را برطرف کنند و دست بکار شوند.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ملوان بندرانزلی محمد احمدزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۵۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ملوان با هدایت مهدی تارتار توانسته یکی از بهترین آمار خود در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر را به ثبت رساند و این تیم یکی از مدعیان کسب مجوز حضور در رقابت‌های ACL۲ برای سال آینده است که البته در این راه باید با تیم‌های تراکتور و ملوان رقابت کند.

مهدی تارتار به دلیل ناراحتی در کمر خود پیش از دیدار با پرسپولیس و به لطف آمپول و مُسکن توانست روی نیمکت تیم خود قرار گیرد، مصدومیت تارتار پس از دیدار با پرسپولیس ادامه داشت و حتی او یک روز در بیمارستان نیز بستری شد با این حال این مربی برای حضور در تمرینات ملوان و بازی‌های حساسی که تیمش در لیگ برتر دارد در تمرینات دو روز اخیر این تیم حضور یافته است.

طبق اعلام پزشکان، تارتار باید به آب درمانی و فیزیوتراپی بپردازد تا به بهبودی کامل دست یابد در غیر این صورت او در روزهای آینده به مشکل خواهد خورد. ملوان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر باید روز یکشنبه دو اردیبهشت رو در روی سپاهان در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی قرار گیرد که یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته نیز محسوب می‌شود.

کد خبر 6080527

دیگر خبرها

  • عرضه سهام بیواتانول باشت در بورس
  • فلاحت‌زاده: شمس‌آذر در خانه با انگیزه و زهردار نشان داده/ بسیاری از افراد باشگاه استقلال فوتبالی نیستند
  • رفع مشکلات شهرک اصناف دلیجان در اولویت اقدامات قرار گیرد
  • پرسپولیس نه؛ من برای قوم بزرگ لر تیمداری می کنم! |‌ نتوانیم میزبانی کنیم انگیزه ام از بین می رود
  • صداقت: مشکلی با نیمکت‌‌نشینی ندارم
  • نیشابور میزبان کنگره ملی امامزادگان محمد محروق و ابراهیم(ع) می شود
  • فیزیوتراپی تارتار برای حضور روی نیمکت ملوان
  • ملوان کشتی توقیفی توسط ایران به کشورش باز می‌گردد
  • مس رفسنجان در سوارکاری هم تیمداری می‌کند
  • حمله به اسرائیل امید را در دل مردم مظلوم جهان زنده کرد