Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، اداره آسان خدمت وزارت مخابرات افغانستان در همکاری با وزارت امور داخله/ کشور امروز (سه شنبه 21 حوت) برنامه توزیع آنلاین پاسپورت را افتتاح کرد.

مسعود اندرابی، سرپرست وزارت امور داخله/ کشور افغانستان گفت: «ارائه خدمات توزیع پاسپورت به صورت آنلاین می‌تواند نقش مفیدی را در راستای مبارزه با فساد در ریاست پاسپورت بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

اندرابی با بیان اینکه با معرفی تکنالوژی در یک اداره توقع مردم نیز بالا بلند می‌رود افزود: امیدوارم افتتاح اخذ پاسپورت به صورت آنلاین در راستای عرضه خدمات پاسپورتی برای مردم مفید واقع شود.

وی تاکید کرد که هدف از آغاز این برنامه ارائه خدمات بهتر و جلوگیری از ضیاع وقت متقاضیان پاسپورت می‌باشد.

شهزادگل آریوبی، وزیر مخابرات و تکنالوژی معلوماتی نیز گفت که یکی از اهداف مهم اداره آسان خدمت، ساده سازی و الکترونیکی سازی خدمات عامه است.

انتهای پیام/

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاسپورت افغانستان وزارت مخابرات افغانستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۰۸۶۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله

 سید ناصر موسوی رئیس اداره دامپزشکی هویزه گفت: یکی از مهمترین اقدامات برای جلوگیری از شیوع بیماری‌های واگیر دار دامی، واکسیناسیون به موقع و منظم با استفاده از واکسن موثر می‌باشد.

او می‌گوید: در همین راستا واکسیاسیون عمومی و سراسری بر علیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله در بیش از ۷۰ روستا در سطح شهرستان هویزه با اولویت مناطقی که در سال‌های گذشته درگیر تنش آبی بوده اند توسط اکیپ‌های دامپزشکی دولتی و بخش خصوصی به صورت رایگان آغاز گردید.

رئیس اداره دامپزشکی هویزه گفت: در این طرح سراسری واکسیناسیون بر علیه بیماری‌های واگیر دار دامی بالغ بر ۷۰ هزار راس دام سبک (گوسفند و بز) تحت پوشش واکسیناسیون قرار خواهند گرفت.

این مقام مسئول واکسیناسیون به موقع، انجام ضدعفونی به صورت مرتب و جلوگیری از تردد افراد متفرقه و وسایل نقلیه به دامداری را مهمترین راه پیشگیری از بیماری‌های واگیر دار دامی عنوان نمود.

موسوی در پایان گفت: دامداران در صورت بروز بیماری، برای جلوگیری از پیشرفت این بیماری باید از جابه‌جا کردن دام خودداری کرده و دام و دامداری را قرنطینه نموده و مراتب را در کوتاهترین زمان ممکن به اطلاع اداره دامپزشکی برسانند

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • توزیع بیش از ۲۶ هزار پاسپورت در پکتیا
  • دشمنان به دنبال افغانستان ضعیف و چندپارچه هستند
  • افغانستان جنایات رژیم صهیونیستی در بیمارستان ناصر را محکوم کرد
  • حذف سفر از سبد خانوار صحت ندارد/ اتفاقاً حال مردم خوب است و بیشتر هم سفر می‌روند
  • آغاز ایمن سازی رایگان دام‌های هویزه برعلیه بیماری‌های طاعون نشخوارکنندگان کوچک و آبله
  • نظری: دشمنان به دنبال تضعیف و تجزیه افغانستان هستند
  • وزیر بهداشت: عرضه اینترنتی دارو آزمایشی خواهد بود
  • امدادرسانی ستاد‌اجرایی فرمان امام به ۱۶۰ روستای سیل زده سیستان وبلوچستان
  • شرکت مخابرات ایران، پروانه یکپارچه شبکه و خدمات ارتباطی دریافت کرد
  • روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال و بختیاری در حال انجام است